Sommerkropp 2014 - motivasjonstråd

Første dag med 30 day shred, kjenner det i leggene ja:p spennende å se om jeg følger det opp:)


Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013❤
 
Ferdig trent for i dag! Hadde med treningsveileder i dag. Så skal varme opp på mølle, så ta en øvelse på pute for bekkenet, så trene overkropp og korsryggen. I tillegg skal jeg ta situps 5-6 ganger i uka og gå så mye turer som mulig. Da mente han at jeg kom til å se resultater ganske fort. Jeg måtte ikke overbelaste meg pga bekkenet, så ingen løping enda. Men kommer til å dra på spinning snart da :)
 
Dere er så flinke, Jeg somler fortsatt og har bare gått på trilleturer ca.1 time hverdag men føler at Jeg må presse meg selv litt mere så ser Jeg resultatet litt fortere....tenkte å melde meg på et treningssenter med barnepass og billigere tilbud. Jeg liker ikke å trene ute når været blir kaldere :-( Har noen oversikt hvilket treningssenter som har billigere tilbud? Hvilket av de som er billigst elixia eller sats? Eller noe andre?
 
Syns jeg har vært flink denne uka. Trent to ganger på treningssenter, morgenyoga i dag (hardt!!) og fire dager har jeg tatt 60 situps og begynt på 30 day squat challenge!

Målte midjemålet i dag og det var ikke oppløftende, så jeg må virkelig stå på!
 
Jeg var på butikken i stad ( ein liten lokalbutikk med kaffekrok, og der satt den vante gjengen idag) , og med ein gong jeg kom inn døra sier den ene dama; Marianne har blitt så slank og fin atte :D
Det er jo koselig og motiverende :)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Klarte å melde med på challenge på Endomondo :/ ved en feil.. men var om å gjøre å ja flest km innen september
Så da får man bare gå da...!! ;)

♡ Linn-Kristin ♡
 
Så flinke alle er! Jeg er helt ute av det. Tenkte å begynne på 30 days i dag, men kjenner at motivasjonen er fullstendig fraværende. Hovedgrunnen er nok at jeg er i så utrolig dårlig form at jeg vet det kommer til å bli utrolig hardt og ganske deprimerende....:p og så kommet svigerfar om 14 dager og skal bo hos oss, så da får jeg ikke fullført.... Mange flotte unnskyldninger med andre ord :p

Men de har et kurs på Elixia som begynner på onsdag som heter mor og barn. Tror man kan delta uten å være medlem og bare betale for kurset.
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har vært syk og forkjølet siste uka så har ikke fått trent særlig dessverre. Går turer på mellom 5 og 10 km stort sett hver dag så er ikke helt inaktiv.
Tenkte jeg skulle kaste meg på knebøy trenden her inne. Føler jeg har fått skikkelig sagge rumpe etter svangerskapet :(.
Jeg trente kickboksing et par år, det ga rumpeløft!! Kanskje jeg skal finne frem boksesekk og hansker igjen :)
 
Da har jeg meldt meg på kurset "Ny mor m/barn" på Elixia. Det er med kona til Hallvard Hanevold, så regner med det er bra :D Det er hver onsdag i 6 uker, så da kommer jeg meg i alle fall i gang!
 
Syns jeg har vært flink!
Vis vedlegget 29937

Og det gir jo resultater! Har gått ned 800g og 3cm rundt midja! Woop woop!
Flink du er !! Må jo være skikkelig motivasjon å se at det gir resultater! Jeg har vært å kjøpt målebånd ( viktigst får meg er å stramme opp) så nå må jeg bare skjerpe meg !! :p
 
Barsel-og gravidgym begynner mandag om ei eller to uker (datoer og sånt forsvinner i tåka) og da skal jeg møte opp tenk! :) (Forutsatt at jeg husker det :p )

Fra æppen :)
 
Enda en styrketrening i dag, og da har jeg jammen klart å trene styrke to ganger i uka i fem uker allerede :)
Pluss et par lange trilleturer i uken med ganske grei fart, pluss baby swim som av en eller annen grunn gjør meg kjempesliten :)))
Har ikke veid meg i det siste, men ser det på hofta og rumpa :) fornøyd med fremgangen der. Magen, derimot... Må få litt mer fokus.
 
Vet ikke helt hvor effektiv det er å først ta 110 knebøy for så å hive seg over en 200gr plate med melkesjokolade med M i, men fint med belønning ;)
 
Back
Topp