Sommerkropp 2014 - motivasjonstråd

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Tenkte det var fint med litt felles skryting og motivering i tiden frem til bikinikroppen dukker opp igjen ;)

Her kan man skryte av seg selv, motivere andre, dele treningstips og mattips :)
 
Flott tråd:) jeg har planer om å gå lange turer, jogge og melde meg inn på treningsstudio. Har utsatt det til jr skal begynne i bhg. Har meldt meg på barselgruppe og inn i turistforenings turgruppe. Så motivasjonen er på topp;-) flott med en tråd her til å holde den oppe|:) er det vekt eller formen generelt som skal gjøres noe med?

♡♥mor til to♥♡
 
Supert initiativ:) jeg henger meg på når ungene er begynnt i bhg igjen om ca tre uker:)
 
Flott tråd:) jeg har planer om å gå lange turer, jogge og melde meg inn på treningsstudio. Har utsatt det til jr skal begynne i bhg. Har meldt meg på barselgruppe og inn i turistforenings turgruppe. Så motivasjonen er på topp;-) flott med en tråd her til å holde den oppe|:) er det vekt eller formen generelt som skal gjøres noe med?

♡♥mor til to♥♡
Så bra! Gleder meg til barselsgruppa starter opp i høst! Og yogaoppstart i august blir supert. Vurderer treningsstudio på det sterkeste også, men har ikke råd til å være støttemedlem så da MÅ jeg trene det minst to ganger i uka.

Begge deler for min del. Minimum 13 kg ned, og strammes inn hvor det strammes kan! Formen er elendig, så den må jobbes med også.
 
Jeg er med! Jeg må komme godt igang til september... Da skal vi til syden :)
 
Jeg var så sprek at jeg først gikk til stallen, for så å vaske stall og trene hesten. :D Var både trening for armmuskler, magemuskler, lår og rumpe. :p Verken jeg eller hesten ble slank til bikinisesongen, så vi starter nå for å være klar til neste år. :p
 
Oh yes jeg er med!! Bada med ungene her om dagen, svømte ikke mye men blei støl i magen... så det trengs! Har mye mage og stramme opp!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Super tråd! Jeg er helt klart med! Har ikke kommet i gang med trillingen enda, bare vært på noen få turer, så trenger helt klart litt ekstra push :) Jeg har to mnd tilgode på Elixia, men begynner nok ikke der igjen før i oktober.

Målet er 10-12 kg ned, bedre formen og stramme opp! :D Tenkte å melde meg på et løp til våren slik at jeg har noe å trene mot :)
 
Jeg er med! Aldri vært så misfornøyd med kroppen som jeg er nå! Bgh start igjen om en uke å da skal det trimmes ! Har igjen 10 kg til startvekt og vil helst ned 15:)
 
Jeg er med!! 8kg til startvekt men vil helst ned 10-12... Har godiskutt i ukedagene fra i dag og skal bli flink til å gå tur og trene nå som storebror begynner i Bhg igjen :)
 
Målet mitt er å gå ned 10-15kg. Har igjen 9 til der jeg var første kontroll! Må også stramme opp.
 
Jeg er med:)
Begynte godt da lille var 4 uker med 3 joggeturer a 4 km på en uke:) resulterte i 1 kg ned og overbelastning i begge knærne;) begynner først å bli god nå, etter 2 uker. Så ta ting gradvis!
Hilsen en som har lært " the hard way"
 
ImageUploadedByBV Forum1375166986.015480.jpg kutte brød og erstatte med dette. Æsj ... Er ikke glad i havregrøt :p går ned med litt banan :)
 
Har ikke så mange kilo å ta av akkurat,bare holde meg der jeg er. 158 cm og 52 kilo nå.
Men kan med fordel stramme opp og absolutt forbedre kondisen! Kostholdet burde også forbedres. Altså,egentlig spiser jeg ganske sunt og variert,og når jeg planlegger middag så har vi faktisk fisk 2 ganger i uka. Det har vi hatt det siste året så det er jeg fornøyd med.
Det er bare alt utenom måltidene..
Sjokolade som jeg ikke klarer å holde meg til bare i helgene. Og iskaffe til brødmaten.. sukk.
Men drikker så og si aldri brus da,så det får jeg være fornøyd med :)



*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
 
Back
Topp