Sommerkropp 2014 - motivasjonstråd

Dag 7 av 30 day shred er gjort, og søndagstur med familien:)
Har vært mye kosemat i helga, men nå kommer hverdagen så skjerpings fremover:)
Er også med i slankekrigen på forumet så det gir også litt motivasjon:)
 
Drar denne opp igjen:)
Hvordan ligger dere ann?

Her er treningsmotivasjonen på ett lavmål:(
Er skikkelig forskjølt nå, men har ikke trent på flere uker.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har jeg kommet til dag 14 av squat challenge og har faktisk holdt ut tross sjukdom og vondt kne :) Tenkte jeg skulle prøve meg på 30 day shred når jeg er ferdig med praksis :) Hvordan synes dere som gjør det det funker?
 
hm... cola..
 
Her har jeg kommet til dag 14 av squat challenge og har faktisk holdt ut tross sjukdom og vondt kne :) Tenkte jeg skulle prøve meg på 30 day shred når jeg er ferdig med praksis :) Hvordan synes dere som gjør det det funker?
Fikk dvd'n i posten for en månede siden å skulle starte når jeg fikk den :) sier fortsatt til meg selv at jeg starter i mårra :p Hehe så vet ikke hvor bra den er enda :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har meldt meg inn på senteret her for litt over en mnd siden, men enda ikke vært der. Hurra for cola og sjokolade ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det var denne sommerkroppen da... kg går verken opp eller ned, har stagnert. Jeg har så dårlig selvdisiplin, og det er det som er problemet! Elsker kp og komme meg ut og bruke kroppen, så hvorfor hjør jeg ikke det mer!?!?!
 
Nettopp kommet hjem fra trening! Jeg hadde skikkelig lite lyst til å dra, men nå føles det sååå bra :)

Her er det dørsstokk mila som er problemet. Alt for lett å finne på unnskyldninger for å ikke dra på trening :p Men det går jo alltid bra når jeg først tar turen bort på treningssenteret :) Vekta går saaaaaakte nedover, burde vel vært litt flinkere med mat,, :/
 
Her har jeg kommet til dag 14 av squat challenge og har faktisk holdt ut tross sjukdom og vondt kne :) Tenkte jeg skulle prøve meg på 30 day shred når jeg er ferdig med praksis :) Hvordan synes dere som gjør det det funker?
Den funker som bare juling;-) Jeg trente den og ripped in 30 i fjor sommer å gikk ned 6 cm rundt magen. (Skal sies at jeg ikke fikk fullført soste uka)

♡Malin 14.06.2013♡
 
Tenkte det var fint med litt felles skryting og motivering i tiden frem til bikinikroppen dukker opp igjen ;)

Her kan man skryte av seg selv, motivere andre, dele treningstips og mattips :)

Super tråd! Fant den ikke før nå!
Drømmer om all time best bikiniform i 2o14..

Er zumba instruktør hver mandag, deilig og motiverende start på uken!
Har begynt med powerwalk/løpe der jeg klarer rundt et vann på ca 7km, en gang i uka.
Er medlem på treningssenter, der blir det 1-2g per uke fullkropp styrke.

Utfordringen min er at jeg er så glad i mat. Sunn mat som salater, frukt og grønt, omelett, skyr, proteinshakes, snacks som mørk sjokolade, nøtter, stangselleri el knekkebrød med peanøttsmør... Syns bare det er vanskelig å styre kcal inntak ;)

Ikke så farlig mtp kg,men midjemål på 70cm (76 idag) og en markert rygg og mage hadde gjort seg!

Motiveres av fitness sider og bilder på fb og instagram og flinke folk på gymmet.. :)


*Babygirl 1/6/13*
 
Så flinke alle er! Jeg er helt ute av det. Tenkte å begynne på 30 days i dag, men kjenner at motivasjonen er fullstendig fraværende. Hovedgrunnen er nok at jeg er i så utrolig dårlig form at jeg vet det kommer til å bli utrolig hardt og ganske deprimerende....:p og så kommet svigerfar om 14 dager og skal bo hos oss, så da får jeg ikke fullført.... Mange flotte unnskyldninger med andre ord :p

Men de har et kurs på Elixia som begynner på onsdag som heter mor og barn. Tror man kan delta uten å være medlem og bare betale for kurset.

Jo dårligere start form jo raskere forbedringskurve = resultatene kommer raskere = motivasjonen øker osv, god sirkel :D


*Babygirl 1/6/13*
 
Har vært ganske fink de siste ukene jeg også! Trener på treningssenter ca 2 ganger i uka, samt yoga hver fredag. Triller ikke så ofte jeg burde.

Sliter med mat da.. Vil ha noe søtt hele tida...

Har greid å gå ned 4 kg og 6 cm rundt magen på 1,5mnd da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært ganske fink de siste ukene jeg også! Trener på treningssenter ca 2 ganger i uka, samt yoga hver fredag. Triller ikke så ofte jeg burde.

Sliter med mat da.. Vil ha noe søtt hele tida...

Har greid å gå ned 4 kg og 6 cm rundt magen på 1,5mnd da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så flink du er!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært ganske fink de siste ukene jeg også! Trener på treningssenter ca 2 ganger i uka, samt yoga hver fredag. Triller ikke så ofte jeg burde.

Sliter med mat da.. Vil ha noe søtt hele tida...

Har greid å gå ned 4 kg og 6 cm rundt magen på 1,5mnd da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Wow. Flinka !
 
Back
Topp