Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har tenkt på hva dere skal si om andre spør dere om dere skal ha vaksine eller ikke eller om dere har tatt den? Altså ta en hvit løgn eller lignendeJeg har sagt nei til vaksine pga at jeg ble gravid og at det ikke anbefales i 1.trimester. Har vært litt skeptisk, men hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg nok tatt den.
hvis ikke så finner jeg bare på noeLike greit å si det daJeg har fått spørsmålet 2 ggr fra mamma og pappa om jeg har hørt noe ennå. I min kommune har de sagt alle i bhg og skole skal få første dose før første august, og mannen fikk meld forrige uke. Så nå etter gang nr to med at de spør, så sa jeg det bare. Vet pappa kommer til å spørre hver gang han ser meg og jeg gidder ikke lyve merde andre jeg har tenkt å holde det hemmelig for er de på jobben, og de regner vel bare med at jeg har tatt den innen jeg er på jobb igjen, så håper ingen spør
hvis ikke så finner jeg bare på noe

Åhr,jeg tabbet meg ut og så på hvilepulsen,og den har droppet de siste 3 dagene. Blir bekymret![]()

Lagde en til deg!Mulig vi trenger ei aldri så litta klagetråd etterhvert. Men i dag startet dagen skikkelig meh. Ordentlig trøtt og sliten, kjente at det var vanskelig å holde følelsene tilbake. Helt uten grunn - så skylder på hormonene her rett og slett.
Klarte heldigvis å få en fin dag ut av det, tok en strandtur med noen venner og 2 åringen - vært aleine med 2 åringen i snart 2 uker og endelig så har pappaen fri 14 dager fom. mandag. Vi gleder oss!

Så deilig å ha vært på TUL og sett bankende hjerte i dagCRL målte til 5+5 selvom mensberegning sier 7 uker, blir spennende å se hva som stemmer! Ble satt på progesteron av gynekologen da hun kunne se litt svikt ifht det gule legemet, og mtp to tidligere SA. Fikk også beskjed om 0 sex og ingen bading! Sexen blir ikke noe problem da jeg er på ferie uten mannen, men det å ikke bade tar livet av meg! Spesielt når toåringen så gjerne vil ha mammaen sin med å bade, knuser hjertet
![]()
Lagde en til deg!
Godt du fikk en fin dag til slutt!![]()

Så deilig å ha vært på TUL og sett bankende hjerte i dagCRL målte til 5+5 selvom mensberegning sier 7 uker, blir spennende å se hva som stemmer! Ble satt på progesteron av gynekologen da hun kunne se litt svikt ifht det gule legemet, og mtp to tidligere SA. Fikk også beskjed om 0 sex og ingen bading! Sexen blir ikke noe problem da jeg er på ferie uten mannen, men det å ikke bade tar livet av meg! Spesielt når toåringen så gjerne vil ha mammaen sin med å bade, knuser hjertet
![]()
Gyn sa det var helt vanlig så tidlig! Kan godt tenkes at jeg er ei uke mindre på vei ja! Har litt ustabil syklus etter SA i høst, og vi prøvde ikke på barn denne ganga så jeg trodde vi var i ei safe ukeJeg var på ultralyd på mandag når jeg var 7+0 i følge menstermin, og ble også målt til 5+5 (5mm).
Hva sa gyn om det til deg? Kan det tenkes at du er kortere på vei en antatt?![]()

Lutinus!Hva slags progesteron ble du satt på?![]()
Ja, det var artig å seNå er vi ikke lenger den nyeste termingruppa! Blitt liv i aprilgruppa nå![]()

Så gøy, da er vi ikke yngst i terminflokken lengreNå er vi ikke lenger den nyeste termingruppa! Blitt liv i aprilgruppa nå![]()

Har legetime senere,å håper jeg kan bli sykemelding i en periode. Det bare går ikke an for meg å gå på jobb nå.
8 dager til ny TUL 
Helt enig! Følte jeg endelig var ett godt stykke på vei når jeg krysset 8Føles ut som en faktisk milepæl å nå 8+0 uten blødninger eller noe8 dager til ny TUL
![]()

Blir spennende å se åssen det går med de to småFøles ut som en faktisk milepæl å nå 8+0 uten blødninger eller noe8 dager til ny TUL
![]()