Sommerens skravletråd :)

Wow! Det er jo drømmen:p her gikk jeg opp 20kg med første, blir vel 30 denne ganga da:hilarious:
10 kg var liksom akkurat passelig. Tror ikke jeg hadde valgt kun å gå opp 2 kg igjen. Det var en grunn til det. Null matlyst pga kvalmen (som sikkert delvis skyldes graviditeten, og delvis en vanskelig tid i samlivet), så fikk i meg ikke stort mer enn banan og ernæringsshaker fra apoteket:hungover: hadde ketoner i urinen helt til ut i uke 30 og noe og alle bønnfalt meg til å prøøøøøve å spise litt mer.

Men skal sies at det ikke gikk ut over lillemann, som veide 4190 da han kom ut 39+3!:hilarious:

Jeg gikk opp 20kg sist. Men var ekstremt full av vann på slutten. Noe sier meg at det blir enda mer denne gang:yuck:

10 kg var liksom akkurat passelig. Tror ikke jeg hadde valgt kun å gå opp 2 kg igjen. Det var en grunn til det. Null matlyst pga kvalmen (som sikkert delvis skyldes graviditeten, og delvis en vanskelig tid i samlivet), så fikk i meg ikke stort mer enn banan og ernæringsshaker fra apoteket:hungover: hadde ketoner i urinen helt til ut i uke 30 og noe og alle bønnfalt meg til å prøøøøøve å spise litt mer.

Men skal sies at det ikke gikk ut over lillemann, som veide 4190 da han kom ut 39+3!:hilarious:
Så forferdelig å være kvalm så lenge :( håper du får det lettere denne runden!

Uff! Jada, 2 kg er litt i minste laget:bag: Ikke noe å kødde med å være gravid og dårlig altså! Da var det «verre» her, 20 kg opp, gikk til termin og ungen veide 3130:hilarious: De kiloene skylder jeg på min craving på kanelsnurr! Håper jeg slipper akkurat den craven denne ganga:angelic:

Det er søren meg ikke lett å holde igang voksen tiden, 11 åringen er her 3 uker på ferie og raver oppe halve natta, prøver å få til ok leggetid, men hun sliter med søvnen og vil ikke legge seg, jeg vil pu*e faren hennes, men orker ikke være oppe til 3 hver natt for å få det til xD så idag ble hun motvillig sendt i seng 00:30 xD

Jeg har en splitter ny Stokke Trailz stående i boden som jeg kjøpte i fjor før dem skulle slutte å produsere den :hilarious: Hadde veldig vogndilla med forrige unge og Trailz var en av de jeg ikke rakk å teste ut :p
Har de sluttet å produsere den? :sorry:

Har de sluttet å produsere den? :sorry:

Jaa :eek::( Kan være du er superheldig å finner noen igjen på noen butikker som ikke har solgt ut alt enda, men mest sannsynlig må man nok kjøpe den brukt nå :sorry: Var snar å bestille når jeg fant ut at butikkene begynte å selge ut lageret og den ikke skulle bli produsert mer:joyful:

Jaa :eek::( Kan være du er superheldig å finner noen igjen på noen butikker som ikke har solgt ut alt enda, men mest sannsynlig må man nok kjøpe den brukt nå :sorry: Var snar å bestille når jeg fant ut at butikkene begynte å selge ut lageret og den ikke skulle bli produsert mer:joyful:

Jaggu! Da har vi plutselig noe litt eksklusivt vi da :hilarious::hilarious:

Vi har stokke trailz, men med jordslag... Og den tørr jeg ikke bruke på ny baby. Vet ikke hvordan jeg skal få det helt bort, eller om det i det hele tatt er mulig....

Har en Boogaboo Buffalo stående fra forrige gang. Trenger bare en vask,så er den good to go:) Deilig å ha et så dyrt punkt krysset av allerede:p

Vi skulle kjøpe ny, men da ser det jo ikke helt lovende ut :(

Vi har stokke trailz, men med jordslag... Og den tørr jeg ikke bruke på ny baby. Vet ikke hvordan jeg skal få det helt bort, eller om det i det hele tatt er mulig....

Jeg vet at de fortsatt skulle ha tilgjengelig reservedeler osv til den hvis man tar kontakt med Stokke direkte, så det kan hende det går ann å bestille kun tekstilet? :confused005
Om ikke så skal det finnes noe som heter jordslagfjerner :happy:

Husker ikke helt fra sist. Er 7+1 i dag. Når tar jeg kontakt med lege/helsesøster? Er vel uke 12-14 ca de timene starter?

Husker ikke helt fra sist. Er 7+1 i dag. Når tar jeg kontakt med lege/helsesøster? Er vel uke 12-14 ca de timene starter?

Jeg tok kontakt med fastlegen min med en gang, og har første svangerskapskontroll i uke 7, vil være 7+6 :)

Er det flere som sliter med å sove? Jeg våkner sikkert 6-7 ganger i løpet av natta og våkner grytidlig og får ikke sove mer, selv om jeg er trøtt. Sover vanligvis som en Stein hele natta

Back
Topp