Ah. Jeg veit! Virker ganske håpløst hele greia!Ååå, kan det ikke bare lyse opp en tydelig babystrek!
Jeg er så leiFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Jeg veit! Virker ganske håpløst hele greia!Ååå, kan det ikke bare lyse opp en tydelig babystrek!
Jeg er så lei10 dpo!
Det ble lite halleluja og hipphurra i dag!
Negativ test, så er nok bare enda en gang kroppen spiller meg et puss.
Jaja, noen dager igjen. Men når man bikker to sifret dpo så føler jeg at det burde være noe der.
Og det går fint. Selvfølgelig kjipt. Men det går fint. Jeg er jo forberedt på det. Forberedt meg i mange år faktisk.
Tror ikke jeg tar noen test i morgen. Men venter kanskje et par dager, eller om jeg venter til ikm.
Åh. Det går liksom fint. Og jeg er jo klar over det. Men det er likevel hjerteskjærende å få samme beskjed hver eneste mnd.
Dagens blenda test: Vis vedlegget 397904

Så er fortsatt håpJa. Det er jo det. Har litt håp enda da jeg fortsatt har symptomer da. Har skikkelig murring nede i livmor. Pleier aldri ha det så mange dager før tr. Men aldri si aldri sier denne kroppen. For det er jo noe nytt hele tidenHadde samme tankegang som deg før, for har alltid testet positivt senest 9dpo.. vel, testet svakt positivt 10 dpo sent på kvelden med bebis nr 5Så er fortsatt håp
![]()

Tok en test til nå. Den er ikke så veldig mye mer spennende enn den i dag tidlig. Men jeg kan sverge jeg ser «noe» som jeg ikke så i dag tidlig.
Men det er nesten umulig å få på kamera.
Men det er noe… Men jeg tørr ikke tro noe, for jeg er livredd jeg har stirret for lenge på denne testen….
Vis vedlegget 397929

legg testen på en hvit bakgrunn neste gang, så ser man det bedre
Prøvde det. Men da fikk jeg liksom ikke på bilde det øya mine så. Så prøvde jeg på kjøkkenbenken, og da så kamera det øynene mine såJeg ser den lettlegg testen på en hvit bakgrunn neste gang, så ser man det bedre
![]()

Prøvde det. Men da fikk jeg liksom ikke på bilde det øya mine så. Så prøvde jeg på kjøkkenbenken, og da så kamera det øynene mine så![]()
Jeg ser iallefall streken lett.. må da være babystrek?

Hahaha. Godt mannen ikke er hjemme. For snakk om å prøve å finne et lys da. Kan hende var lyset som fanget streken.Haha, prøver litt av hvert for å få med strekenJeg ser iallefall streken lett.. må da være babystrek?
![]()
Hahaha. Godt mannen ikke er hjemme. For snakk om å prøve å finne et lys da. Kan hende var lyset som fanget streken.
Jeg tror ikke det, men jeg håper jo selvsagt. Har altså så mensen murring i hele går kveld og i hele dag. Og jeg skal ikke få tr før på søndag. Det er veldig tidlig å gå å murre sann altså. Derfor jeg tok en test til nå.
Men synes ikke streken synes så godt nå når testen har tørket, og det burde den jo egentlig.
Er det ikke noen strek nå som den er tørket? Make sure sine tester pleier jeg ikke å få skygger på, men
Håper virkelig dette er starten på en babystrek

Haha! Nei. Det er kanskje like greitHahah, de mannfolka våre skulle bare visstEr det ikke noen strek nå som den er tørket? Make sure sine tester pleier jeg ikke å få skygger på, men
Håper virkelig dette er starten på en babystrek
![]()
Jo, eller det er så vidt den synes

Haha! Nei. Det er kanskje like greitJo, eller det er så vidt den synes
Vis vedlegget 397934
Jaa! Det hadde vært helt sinnsykt!![]()
dritspent på neste test
Haha. Elsker at du er så entusiastisk. Måtte selvsagt ta en test til nå. Tok en BP. Den var jo ikke så mye å skryte av, så var nok bare teit skygge. I morgen får jeg svaret da!Haha, tror det
Duuu, jeg ser streken ennå jeg assdritspent på neste test
![]()

Var jo blenda denHvordan gikk det?![]()
Men takk som spør
Var jo blenda denMen takk som spør
![]()
Sender deg en stor klemJa. Men jeg er ikke overrasket hellerNeeei, fy sørenNå ble jeg altså så skuffet på dine vegne
Så jo streken jeg også.. æsj, skikkelig dritt
Sender deg en stor klem
![]()

Ja. Men jeg er ikke overrasket hellerBare håpet litt mer denne gangen. Så offisielt er jeg gal med gale drømmer, og en kropp som har mensensmerter og vonde nippler kort tid etter eggløsning
![]()

Jada. Sant det. Håper er ikke ute helt enda. Alle er jo forskjellige.Uff ja, men håpet så sinnsykt på to streker idag for deg, men håpet er ikke ute før TR kommerMan kan ha mange rare symptomer i dpo-land, du er ikke gal av den grunn
![]()
![]()