Jeg ogsåSpennende!Håper håper!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåSpennende!Håper håper!
![]()

Ja. Husker ikke så mye. Men det jeg husker trenger jeg ikke huskeSkimter strek her og, jeg..!
Syke drømmer er gøy >< på sett og vis. Noen ganger er de ganske grusomme, med død og pine - men de er gjerne litt moro i retrospekt likevel.![]()
Ja. Husker ikke så mye. Men det jeg husker trenger jeg ikke huske
Føler meg trøtt HELE tiden. Sover og sover. Men drømmer så mye så tror ikke jeg blir uthvilt jeg!
Hahaha! Nå lo jeg høyt og godt på togetJeg har et par her nå. Hvor jeg var en singel kvinne som nesten lå med en opptatt mann, men ombestemte meg - og hev ham ut av det offentlige toalettet vi var på - men da kom det inn strømmer av folk inn dit; mens jeg hadde satt meg på do.
Jeg har drømt at jeg var en mann som skulle ha sex med en kvinne; men så tisset jeg i sengen.
Jeg har drømt at jeg moste en pedofil med et balltre.
Jeg har drømt om spøkelser og demoner og halvdøde parakitter.
Også i morges, i halvsøvne; at en gorilla brøt seg inn i stua.
Masse masse rare ting..
Og helt unødvendig.

Hahaha! Nå lo jeg høyt og godt på toget
Verste av alt er at mine drømmer er liksom innenfor det du skriver.
I natt drømte jeg at jeg var gravid med en annen mann. En mye eldre mann som var skikkelig slem. Husker jeg sa sann i drømmen til en dame: og han har jeg prøvd å få barn med, og skal få barn med.
Så våknet jeg, så drømte jeg om at jeg skulle ha sex med en kvinne. Men mer husker jeg ikke.
Våknet at jeg var svett alle gangene.
Og drømmene er så intense.
Natt til i går var mer sann masse rot. Nesten som om drømmene ble sann ulike korte små bilde klipp i en skrekkfilm.
Så jeg er altså så utrolig sliten. Har jobb helg, og det passer egentlig dårlig![]()
Jeg også. Ellers blir jeg nesten litt bekymretHåper det betyr gale graviddrømmer for deg!!!

Haha. Ja! Har litt mer håp nå enn jeg pleier å ha.Dette er nesten litt for spennende! Håper skikkelig nå![]()

Håper det blir sterkere streker etterhvertLitt lyst å legge ved denne testen også. Samme test som i stad, bare et annet lys. Det er jo ei litta strek der
Vis vedlegget 397800ser
tror ikke jeg hadde klart å rose/korrigere riktig hvis hunden hadde blitt heit eller usikker ved vogna.. Er hunden glad i godteri? Kan den gå ved foten din på kommando? Hvis den gjør det så har du et veldig godt utgangspunkt Ja. Det håper jeg på også.Håper det blir sterkere streker etterhvert
Leste litt tidligere her om hund og vogn, det er såå koselig å kunne gå tur med både vogn og hund. Veldig lurt å starte treningen allerede nå, dere får sikkert mange gode tips av hundetrenersyntes det var så mye lettere når jeg hadde hatt fokus på denne type trening før jeg skulle håndtere vogn og hund.. Jeg hadde i tillegg en baby som skreik mye, og krevde bevegelse av vogna for å roe seg. Så jeg var ganske stressa for å si det sånn
tror ikke jeg hadde klart å rose/korrigere riktig hvis hunden hadde blitt heit eller usikker ved vogna.. Er hunden glad i godteri? Kan den gå ved foten din på kommando? Hvis den gjør det så har du et veldig godt utgangspunkt
![]()

Interessant, når dere trener - trener dere alene uten andre? Det er uansett veldig greit med nye øyne når man har kjørt seg litt fast. Jeg sliter med at min hund er overinteressert i andre hunder. Hun er dominant mot andre hunder, noe som gjør meg usikker - og så overfører jeg min usikkerhet over på henne. Ond sirkel.. Men jeg vet at hun blir bedre når vi trener mye på det. Dessverre får vi ikke trent på det så ofte siden vi bor veldig avsidesliggende tilJa. Det håper jeg på også.
Ja, jeg ser jo liksom for meg når man er hjemme i perm, alene med baby og hunder. Kan lufte baby uten hund, men ikke lufte hund uten baby.
Han kan masse triks og tar ting utrolig fort. På en time har han lært noe nytt.
Vi har bronsemerke og trener ganske ofte. Men problemet er at han er så usikker på hund og mennesker, at da fungerer ingenting. Ikke leke, ikke godteri. Ingenting… hadde jeg stått med en kalkun hadde han likevel ikke brydd seg.
Og nå føler jeg vi har prøvd alle triksene, uten hell. Så har nok låst seg litt for alle parter for å finne nye løsninger![]()
Vi kan gjerne trene med andre. Den første gangen bjeffer han og er helt dust. Men så blir han «kjent» med de. Ikke hilser på, men vet liksom hvem de er. Så da går passeringer og alt helt fint igjen.Interessant, når dere trener - trener dere alene uten andre? Det er uansett veldig greit med nye øyne når man har kjørt seg litt fast. Jeg sliter med at min hund er overinteressert i andre hunder. Hun er dominant mot andre hunder, noe som gjør meg usikker - og så overfører jeg min usikkerhet over på henne. Ond sirkel.. Men jeg vet at hun blir bedre når vi trener mye på det. Dessverre får vi ikke trent på det så ofte siden vi bor veldig avsidesliggende til
Det vil nok gå helt fint med dere også![]()

Hm.. Kanskje det fungerer å lære inn en kommando/øvelse som dere bruker hver gang dere møter hunder? Da har du jo en fin øvingsbase siden han kan trene med hunder han kjenner..Vi kan gjerne trene med andre. Den første gangen bjeffer han og er helt dust. Men så blir han «kjent» med de. Ikke hilser på, men vet liksom hvem de er. Så da går passeringer og alt helt fint igjen.
Så vanskelig å trene med nye hunder hele tiden.![]()
Litt lyst å legge ved denne testen også. Samme test som i stad, bare et annet lys. Det er jo ei litta strek der
Vis vedlegget 397800
Neida. Tester på kvelden ogsåTester du kun morgen nå, ja?
Uansett spent på morgendagens!!!
For jeg klarer ikke la vær

Fine deg! Så hyggeligJeg er og så spent på å se testKrysser fingre og tær
![]()