Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

4 dpo!

Fortsatt helt sinnsykt vondt i nipplene. Au…
Spennende å se om det holder seg sann helt til ikm, eller om det dabber av.
Jeg merker jeg går i min egne litt «planlegge» baby boble. Sitter å ser for meg hvordan det blir hjemme, hva vi må ha. Leser på best i test. :hilarious:
Herregud. Tenk når jeg går de strekene da.. Vil jo bli spinnvill :hilarious:
Ser for meg hvordan det vil bli med hundene. Har en hund som er fantastisk med barn. Og inne er han bare en helt vanvittig fin hund.
Ute på tur sliter han med litt utagering. Litt.. der pyntet jeg på sannheten.
Mye…
Han er usikker, og vet ikke hvordan han skal håndtere mennesker og hunder.
Ser jo for meg nå at hvordan i huleste skal det gå med babyvogn og en utagerende hund. Det går ikke..
har kontaktet en hundetrener for å få hjelp. :(
Han er jo egentlig utrolig smart, og tar ting ekstremt kjapt. Kan utrolig mye. MEn usikkerheten gir han rullegardin…

Heldigvis har vi god tid på å hvertfall få ting litt bedre før en evt baby i fremtiden.
Åh, stas i denne perioden hvor man kan drømme seg bort i babyting :Heartred Måtte den vare i 9mnder til!

Jeg ville forresten selv ikke stresset med hund og barnevogn, hvertfall ikke i starten. Kos deg heller med de to på hver sin tur Og nyt heller en snill og god firbeinte kompis innendørs og i omgivelsene hvor hunden føler seg trygg og er verdens beste følgesvenn :Heartred Det blir nok veldig fint :love017

Åh, stas i denne perioden hvor man kan drømme seg bort i babyting :Heartred Måtte den vare i 9mnder til!

Jeg ville forresten selv ikke stresset med hund og barnevogn, hvertfall ikke i starten. Kos deg heller med de to på hver sin tur Og nyt heller en snill og god firbeinte kompis innendørs og i omgivelsene hvor hunden føler seg trygg og er verdens beste følgesvenn :Heartred Det blir nok veldig fint :love017
Ja. Det håper jeg også :Heartred

Neida, men nå er han et problem fra før av. Som
Dessverre går ut over alle allerede nå. Så vil jeg jo gjerne at han skal kunne være med it som en familie hund også. Både inne og ute :Heartred

5 dpo!

Nipplene er fortsatt skikkelig au. Og brystene begynner å bli såre også. Ikke vonde, men såre.

Du vet når fingrene har vært iskalde, så får man tilbake varmen. Så blir det en sann sviende, prikkende, kløende følelse. Ja! Sann hadde jeg det i går bare på nipplene. Det er det rareste. Kunne ikke stikke henda nede i BH-en heller, da et helt fotball lag, gutt 13 var ved siden av oss :hilarious:
I natt våknet jeg også 4 ganger og måtte sann skikkelig tisse. Sann blæra var full liksom. Men lurer på om det kan komme av babyklister??

Den ene gangen fikk jeg heller ikke sove fordi jeg fikk en sann sylskarp smerte i magen, sann livmor området.
Håper det var noe som betydde noe, men kan også bare være luft. :hilarious:
Det er jo strengt talt for tidlig å kjenne noe egentlig. Men gøy å legge merke til! Og, litt slitsomt.

5 dpo!

Nipplene er fortsatt skikkelig au. Og brystene begynner å bli såre også. Ikke vonde, men såre.

Du vet når fingrene har vært iskalde, så får man tilbake varmen. Så blir det en sann sviende, prikkende, kløende følelse. Ja! Sann hadde jeg det i går bare på nipplene. Det er det rareste. Kunne ikke stikke henda nede i BH-en heller, da et helt fotball lag, gutt 13 var ved siden av oss :hilarious:
I natt våknet jeg også 4 ganger og måtte sann skikkelig tisse. Sann blæra var full liksom. Men lurer på om det kan komme av babyklister??

Den ene gangen fikk jeg heller ikke sove fordi jeg fikk en sann sylskarp smerte i magen, sann livmor området.
Det er jo strengt talt for tidlig å kjenne noe egentlig. Men gøy å legge merke til! Og, litt slitsomt.

Håper det er spire på gang :smiley-angelic001 :Heartpink

5 dpo!

Spennende med symptomer! :)

Ja! Det hadde vært skikkelig fint! Men er da kanskje litt vel tidlig :bag: :Heartred

Ja! Selvom det er litt tidlig :bag::Heartred

Ikke nødvendigvis. Har kjent det flere ganger så tidlig❤️ Fikk positiv test 6 dpo da jeg gikk gravid med guttungen som nå er 10 år❤️

Så mye spennende symptomer. Håper det er tegn på at kroppen utfører sin magi :Heartred

Blir det test i morgen..?? :) Spent på dine vegne

6 dpo!

Snart 7 dpo! :hilarious: Blir kanskje en test i morgen! Eller så kanskje jeg klarer å vente til søndag, eller mandag! Da er jeg flink da!

Denne pp er det noe som er litt annerledes, om det er fordi jeg slapper mer av fordi jeg vet at gyn timen nærmer seg, eller at jeg vet jeg har gjort alt denne gang for at kroppen min skal ha det best mulig!
Det er så rart. Jeg er sann «jeg vet vi må ha hjelp» men likevel kan jeg med hånda på hjertet si at noe er annerledes og jeg har litt mer håp enn vanlig denne gangen.

Er ikke så mye å merke av symptomer unntatt nipplene som er ganske vonde.
Og i dag har jeg kjent litt sann murring av noe slag i livmoren. (Kan jo i all hovedsak også være tarmen:hilarious:)
Det er ikke type mens murring, men noe annet. Spennende!
Også er jeg vanvittig trøtt, men om det kommet av mye jobb. Det vet jeg ei!
Heia meg selv!

Det kan hende! Er jo bare 7 dpo i morgen. Så det er jo veldig tidlig, meen ikke umulig :hilarious:
Det er noe som er litt annerledes denne pp.
Det er tidlig ja, jeg har ikke selv fått positiv før tidligst 9dpo kveld - og selv da har det vært veldig usikker strek :p

Det er tidlig ja, jeg har ikke selv fått positiv før tidligst 9dpo kveld - og selv da har det vært veldig usikker strek :p
Kommer aldri til å tørre å tro på en evt strek på 7 dpo :hilarious: Meen det begynner å friste nå. Men testing er litt som tissing på fest. Har du først begynt er krana åpen. Samme gjelder testing:hilarious:

Kommer aldri til å tørre å tro på en evt strek på 7 dpo :hilarious: Meen det begynner å friste nå. Men testing er litt som tissing på fest. Har du først begynt er krana åpen. Samme gjelder testing:hilarious:

Ja, går ikke an å stoppe når man først er begynt.... ><

Jeg er så spent, og håper såå :smiley-angelic001

7 dpo

And she is Free :hilarious: tok en test da. Vanlig babyplan. Er jo noe der, som alltid. Og som alle andre har. Så legger ikke noe i det.

nipplene er litt mindre vonde. Men jeg drømmer noe helt vanvittig. Det er opp og med, bort og frem, virrvarr her og virrvarr der. Altså, så slitsomt. Ingen sammenheng bare vås. Utslitt når jeg våkner..

Her er hvertfall et bilde av testen, for de som ønsker det :hilarious:
EFBBBA69-23AE-4A7D-941E-59CF1D280B64.jpeg
14D9F2A2-6896-4C88-9B7E-280BA1E4AFDB.jpeg

Back
Topp