Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ser strek ja ! Men ser jo mange får det på BP tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Så mange streker på tidlig testene før. Men nå er de på alle testene synes jeg!Ser strek ja ! Men ser jo mange får det på BP tidlig.
Veldig. Så mange streker på tidlig testene før. Men nå er de på alle testene synes jeg!
Ja. Denne jeg tok i dag er jo vanlig! Ikke tidlig. For tidligtestene er så mye skygger på. Også kjøpte jeg vanlig makesure. Men tok heller BP i dag, sparer MS til litt senere dpo.Jeg får aldri sånne streker
Sånn rent utenom når jeg er gravid da. Men sist gjorde jeg poeng av å egentlig kun kjøpe vanlige tester. For de tidlige gir større sjans for å slå ut på under fem i hCG, som alle kan ha.. og de vanlige slår ut omtrent samtidig har jeg sett, uansett.![]()

Ja. Denne jeg tok i dag er jo vanlig! Ikke tidlig. For tidligtestene er så mye skygger på. Også kjøpte jeg vanlig makesure. Men tok heller BP i dag, sparer MS til litt senere dpo.![]()
Ja! Det håper jeg også!Oi, ja det er det jo!
Hm.. vi håper det er faktisk strek, da..![]()
Det synes jeg ogsåHåper det er en babystrek! Syns skyggestreker kan holde seg på avstand.
Dumme skyggestreker

Wæ! Så gøy! Det håper jeg ogsåJeg ser streken og har håper det er babystrek![]()
![]()

Da håper jeg at jeg slenger meg på deg der. At det er en grunn for detJeg ser! Og så artig at du har begynt å drømmeDet har vært mitt tidligste tegn på graviditet i alle svangerskap!

Ja. Det hadde vært helt vanvittig faktisk!Spent på morgendagens!!
Håper for deg, hadde vært helt SINNSYKT kult om du ble gravid nå - rett før henvisning til IVF og alt.Heier på egget ditt
![]()

Håper den er sterkere imorgen

Jaa! Venter på mitt sann «Skimter en strek der![]()
Håper den er sterkere imorgen
![]()

Spennende!8dpo
Dagens test var jo ikke noe hoppe i været for. Så gårsdagen hadde nok bare en tydelig skygge.
Men det går bra, fortsatt bare 8 dpo.
Første del av natten sov jeg godt, så var det i gang. Å herregud. Jeg skjemmes over mine eggene drømmer! Hva er det som skjer!!
Hvis ikke det er graviditet som gjør dette, så har jeg muligens blitt litt koko.
Nipplene er fortsatt såå såre, så såre at det faktisk gjør vondt å få dusj strålene direkte på de.
Fra i går kveld til i dag så er jeg skikkelig støl i hele livmor/eggstokk området. Det er som om jeg har trent, bare inni meg
Men det kan jo også være hormoner som spiller meg et puss. Gjort det før for å si det sann!
Dagens test: Vis vedlegget 397784
Et snev av noe, men det er nok bare en skygge![]()
Håper håper!