Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Ser strek ja ! Men ser jo mange får det på BP tidlig.

Veldig. Så mange streker på tidlig testene før. Men nå er de på alle testene synes jeg!

Jeg får aldri sånne streker :hilarious:
Sånn rent utenom når jeg er gravid da. Men sist gjorde jeg poeng av å egentlig kun kjøpe vanlige tester. For de tidlige gir større sjans for å slå ut på under fem i hCG, som alle kan ha.. og de vanlige slår ut omtrent samtidig har jeg sett, uansett. :P

Jeg får aldri sånne streker :hilarious:
Sånn rent utenom når jeg er gravid da. Men sist gjorde jeg poeng av å egentlig kun kjøpe vanlige tester. For de tidlige gir større sjans for å slå ut på under fem i hCG, som alle kan ha.. og de vanlige slår ut omtrent samtidig har jeg sett, uansett. :p
Ja. Denne jeg tok i dag er jo vanlig! Ikke tidlig. For tidligtestene er så mye skygger på. Også kjøpte jeg vanlig makesure. Men tok heller BP i dag, sparer MS til litt senere dpo. :hilarious:

Ja. Denne jeg tok i dag er jo vanlig! Ikke tidlig. For tidligtestene er så mye skygger på. Også kjøpte jeg vanlig makesure. Men tok heller BP i dag, sparer MS til litt senere dpo. :hilarious:

Oi, ja det er det jo!
Hm.. vi håper det er faktisk strek, da.. ❤️

Jeg ser streken og har håper det er babystrek :Heartpink :smiley-bounce012

Jeg ser! Og så artig at du har begynt å drømme :woot: Det har vært mitt tidligste tegn på graviditet i alle svangerskap!

Etterhvert som dagen har gått har jeg fått sanne skikkelige murringer/stikkinger i livmor og venstre eggstokk.
Jeg opplever ofte sann oi. Hva var det. Men dette var annerledes. Litt sann må ta meg til magen smerter.
Spennede spennende. Det gjør jo at jeg får litt håp da! Og det liker jeg!
Også er jeg så trøtt, men det kan være av de forferdelige drømmene i natt. Måtte legge meg litt i stad, sov to timer i sengen. Det har jeg ikke gjort siden jeg sikkert var et par å tjue!

Jeg har brukt både letrozol, concive plus, alt av vitaminer og mineraler og babyklister denne gang!
Gleder meg til testen i morgen! :bag:

Spent på morgendagens!!

Håper for deg, hadde vært helt SINNSYKT kult om du ble gravid nå - rett før henvisning til IVF og alt. ❤️ Heier på egget ditt :angelic:

8dpo

Dagens test var jo ikke noe hoppe i været for. Så gårsdagen hadde nok bare en tydelig skygge.
Men det går bra, fortsatt bare 8 dpo.
Første del av natten sov jeg godt, så var det i gang. Å herregud. Jeg skjemmes over mine eggene drømmer! Hva er det som skjer!! :hilarious:
Hvis ikke det er graviditet som gjør dette, så har jeg muligens blitt litt koko.
Nipplene er fortsatt såå såre, så såre at det faktisk gjør vondt å få dusj strålene direkte på de.
Fra i går kveld til i dag så er jeg skikkelig støl i hele livmor/eggstokk området. Det er som om jeg har trent, bare inni meg :hilarious:
Men det kan jo også være hormoner som spiller meg et puss. Gjort det før for å si det sann!
Dagens test:
70FB289B-CA61-4DC4-8149-3A0168FE8FBC.jpeg

Et snev av noe, men det er nok bare en skygge :happy:

Skimter en strek der :angelic: :Heartred Håper den er sterkere imorgen:smiley-angelic001:Heartpink

8dpo

Dagens test var jo ikke noe hoppe i været for. Så gårsdagen hadde nok bare en tydelig skygge.
Men det går bra, fortsatt bare 8 dpo.
Første del av natten sov jeg godt, så var det i gang. Å herregud. Jeg skjemmes over mine eggene drømmer! Hva er det som skjer!! :hilarious:
Hvis ikke det er graviditet som gjør dette, så har jeg muligens blitt litt koko.
Nipplene er fortsatt såå såre, så såre at det faktisk gjør vondt å få dusj strålene direkte på de.
Fra i går kveld til i dag så er jeg skikkelig støl i hele livmor/eggstokk området. Det er som om jeg har trent, bare inni meg :hilarious:
Men det kan jo også være hormoner som spiller meg et puss. Gjort det før for å si det sann!
Dagens test: Vis vedlegget 397784
Et snev av noe, men det er nok bare en skygge :happy:
Spennende! :woot: Håper håper! :Heartred

Skimter strek her og, jeg..!

Syke drømmer er gøy >< på sett og vis. Noen ganger er de ganske grusomme, med død og pine - men de er gjerne litt moro i retrospekt likevel. :angelic:

Back
Topp