Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Jada. Sant det. Håper er ikke ute helt enda. Alle er jo forskjellige. :Heartred

Hørt om flere som har testet positivt først 11, 12 og 13 dpo❤️ Håper du er en av dem❤️

Kjedelig med negativ test ❤️

12 dpo. Og negativ i dag også. Da er det bare å vente på tr :(
Kjipt, men sann er det.
Neste uke er det time hos gyn. Det gleder jeg meg til! :happy: Litt lys i en ellers ganske mørk prosess.
Kjipt med negativ test, men hurra for gyn-time snart! Så fint at dere er i gang. Blir spennende å følge veien deres videre :Heartred

Kjipt med negativ test, men hurra for gyn-time snart! Så fint at dere er i gang. Blir spennende å følge veien deres videre :Heartred
Ja! Håpet bare ikke det tar såå lang tid. Ut i fra det jeg har regnet meg til. Så kan det hende vi er Såpass heldig at vi får til et forsøk før sommeravvikling! :Heartred

13 dpo. Ikke tatt en test i dag. Kommer heller ei til å gjøre det. Venter til mandag. Har ikke tr kommet innen da så tar jeg en test. Men rimelig sikkerpå at hun kommer til riktig tid :happy:

Jeg har så mye tenker om dagen. Og føler meg utrolig sårbar av hele greiene. Er så slitsomt og ufattelig urettferdig at mennesker som ikke ønsker eller er egnet til å ha barn spytter de ut i hytt og gevær. Mens vi… vi som ønsker. Nei vi skal ikke få.
Jeg har så mye spørsmål om veien videre. Redd for at alt går i stå, for at alt bare skal rase.
Lurer på om vi må vente enda 5 mnd for time hos gyn fordi mannen ikke kan være med pga viktig dag på jobb den dagen.
Redd for at alt bare igjen settes på vent. For det greier jeg ikke. :arghh:
Sitter med mørke tanker som om det ikke er meningen at jeg skal få barn.
Det er tungt.

Når jeg kjører bil etter jeg på podcast, fødselspodden. I hver jæ…a episode blir de som er gjest spurt: og når du sluttet på prevensjon prøvde dere lenge da? Gjesten: nei, vi var sykt heldige vi altså. Gikk på første forsøk. Eller andre, eller MAKS, 3.
jeg vil høre mer om de som sliter jeg. De som står i våre sko, men som til slutt fikk det til.
Ah, bitter? Jepp..

Jaja. Jeg skal slappe av i helgen og kose meg med fri og en øl eller to. :happy:

Våknet oi dag tidlig med skikkelig mensensmerter. Måtte ty til en Haug med Ibux og Paracet. La meg til å sove igjen. Pleier alltid å få mensen samtidig som smertene. Men ikke i dag.
Tr har fortsatt ikke vist seg, men den kommer nok som avtalt i morgen :banghead:

Cd 2 og helt vanvittige smerter. Sliter med å konsentrere meg på jobb.
Føles ekstra ille å ha så vondt når det å bare få tr er vondt i seg selv.
:bag: :banghead:

Uff, de dagene kan være skikkelig dritt❤️ Sender deg en stor klem:smiley-angelic003:Heartpink

Cd 2 og helt vanvittige smerter. Sliter med å konsentrere meg på jobb.
Føles ekstra ille å ha så vondt når det å bare få tr er vondt i seg selv.
:bag: :banghead:

Så kjedelig med vondt :(
Håper det går over fort!

Cd 4.
I dag skal jeg ta første dose av leteozol. Har egentlig en ekstra runde med letrozol siden jeg ikke tok i desember.
Men vurderer nesten å bare ta dobbel dose :bag:

Hvordan ble det mtp gyn, fikk du noe svar i forhold til om gubben må med og sånt..?

Back
Topp