Masse lykke til med bryllupet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg fant min på Meny.Hvor??![]()
Masse lykke til med bryllupet![]()
Tror det blir veldig bra, så vi gleder oss 
Oiiii jeg kommer
Oiiii jeg kommer![]()
Spar lit moreller til meg
Så sykt digg ut

Nei et godt frukt fat er diggHaha! Et godt fruktfat slår aldri feilVelkommen skal du være
![]()
Nei et godt frukt fat er diggSærlig når du har fylt det med alle yndlings fruktene mine, mangler bare honningmelon og mango der.
Er der om 5 min daHehe, skal finne frem vannmelon selv, har det liggende, ble inspirert.

Det skal bli godt å komme igang med skoleåret nå. Ukene flyr med elevene tilstede! Om 4 måneder kan det hende de små er her, helt sjukt å tenke på!
Kooos dere så masse i morgen, det er så GØY å gifte seg!![]()

Det var virkelig en utrolig vakker, morsom og rørende opplevelse. Sa til mannen at dette kunne vi gjort igjen 

Masse lykke til og gratulerer på forhånd.
Kos deg masse! ❤

Gratulerer så masse!Ja, det er helt vanvittig merkelig. Blir fantastisk
Tusen takk!Det var virkelig en utrolig vakker, morsom og rørende opplevelse. Sa til mannen at dette kunne vi gjort igjen
![]()

Gravid: 24+5
Termin: 09.12
Kjønn: 
Dager til termin: 110 dager
Graviduke: 25
Gravidmåned: 6
Trimester: 2
Neste time hos jordmor: 08.09
Neste kontroll på ABC: 12.10
Symptomer: Noe bekkenløsning og sekret fra brystene.
Cravings: Ingen
Vitamintilskudd: Jern og omega3 m/ekstra D-vitamin.
Bevegelse: Stadig aktiv frøken, og hun blir sterkere og sterkere. Skvetter til innimellom 
Milepæl:
hører stadig folk si: husk å nyte!
syns ikke det er lenge siden vi fikk positiv test, og fikk se en liten knert i uke 6. Det var helt uvirkelig å tenke på at den lille prikken på bildene skulle bli en vaskeekte bebis. Nå er den lille minien blitt over 30 cm 

morsomt å se kroppen reagere på graviditeten, men det blir jaggu bløtt. Jeg liker å kunne gå uten BH, men nå er den blitt en nødvendighet å konstant gå med både BH og ammeinnlegg for å ikke lekke overalt