ÅÅÅå babymage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart i mål Lykke til med siste innspurten Håper de litt over 10 ukene går veldig greit og lett
Hvor har du kjøpt tøybleier?Har sendt inn søknad om foreldrepenger, og håper at vi har gjort alt riktig. Kjenner at NAV gir meg hodebry og nerver, så er godt å endelig ha søknaden inne. Har prøvd å snakke med samboer om det i evigheter, men vi har ikke hatt koll på når han får ferie og jeg har klønet så mye med foreldrepengeplanleggeren på NAVs nettsider for å få alt til å gå opp slik vi ønsker. Hvis alt er i orden, så får vi vært hjemme med mini fram til hun er litt over ett år
Har også handlet inn tøybleier og tilbehør i dag, da kommunen vi bor i gir tilskudd til småbarnsfamilier som ønsker å bruke tøybleier til sine barn. Vi har lenge snakket om at vi begge ønsker å bruke tøybleier, så dette blir spennende. Har brukt deler av dagen på å lese meg opp og bli klokere. Så nå gleder jeg meg til pakken dukker opp med alle de fine bleiene og tilbehøret
Hvor har du kjøpt tøybleier?
Vi vurderer også det, men jungelen er så svær. Leser i grupper på Facebook og har på snap, men klarer ikke å orientere med skikkelig.. har vel egentlig konkludert med å fokusere på baby først og ta tøybleier etterhvert. Ev begynne på deltid og heller gå over på fulltid senere.
Så fine bleier! (Mye finere enn mange av de «skrikete» som finnes, men det er kanskje ikke lov å si? )
Vi vurderer jo også tøybleier, men vet ikke hvor vi skal begynne. Har lurt på å kjøpe brukt på Facebook, men orker ikke det der hbo-styret. Kan de ikke bare selge bleiene til X kroner? Jaja. Skal sjekke ut siden du handlet fra, for de bleiene var virkelig fine!
Deiligste kosedressen. Gjett om den blir med i fødebagen Holder meg og mini gode og varme.
Vis vedlegget 337781
Så fin! Hvor er den fra?
Lilleba er kommet med en lekker julepysj for 2020, og vipps så var den på vei i posten. Fort gjort
Vis vedlegget 337837
Ble bursdagsgave til mannen i samme slengen. Egen pysjbukse og pysj til mini
Vis vedlegget 337838 Vis vedlegget 337839
Bilder lånt fra lilleba.no
Vi har også begynt smått på fødebagen, selv om det kanskje er litt førevar Alt som er gjort er digg! Er surrealistisk og koselig på en gang. Mannen engasjerer seg i hva som skal oppi bagen, og det er så hyggelig å ikke være alene om den
Vis vedlegget 337840
Men de pysjene var drit lekkre! Også så koselig med matchende da fikk lyst på selv!
Mener jeg hadde sett en rabattkode for lilleba og, men finner den ikke igjen
Enig, syns de var så flotte at jeg ikke kunne dy meg Blir et sånt klissete familiebilde med matchende pysj foran treet i år
Kjøpte på Miinto.no og fikk ny kunde rabattkode der. Skal også komme en annen rabattkode der den 21.10 leste jeg, om man alt er kunde