Lest litt her koselig med ei jente Gratulere så masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lest litt her koselig med ei jente Gratulere så masse
Gratulerer med lille jenta di
Så koselig at han endelig kjenner noe også. blir nok mange ganger mer virkelig da ja.20+1
Samboer har kjent på magen i noen dager, og har kjent noen små dult. Så han har ikke klart å være så begeistret som meg som kjenner masse. I går derimot kjente han et skikkelig spark, og det var så hyggelig at han endelig fikk kjenne det ordentlig. Blir så ekte for oss begge da.
Tenk at det skjuler seg et lite menneske der inne. Det syns jeg er helt merkelig å tenke på Det skal komme en liten til oss i desember
20+1
Samboer har kjent på magen i noen dager, og har kjent noen små dult. Så han har ikke klart å være så begeistret som meg som kjenner masse. I går derimot kjente han et skikkelig spark, og det var så hyggelig at han endelig fikk kjenne det ordentlig. Blir så ekte for oss begge da.
Tenk at det skjuler seg et lite menneske der inne. Det syns jeg er helt merkelig å tenke på Det skal komme en liten til oss i desember
Så koselig at han endelig fikk kjenne skikkelig spark
Haha, jeg sitter med samme følelse som deg - tenk at det er et menneske inni der! Det er jo helt sykt rart å tenke på
Ja, så koselig! Morsomt for han å kjenne på at det skjer noe Haha, ja! Gleder meg til å ha en egen liten en, men kan nesten ikke tro at det
Midt på natten!
Midt på natten!
Jeg fant også den, og syns den var helt ok. Grei hvis man vil ha salami-smaken. Konkluderte med at jeg ikke er SÅ glad i salami at jeg vil bruke tiden på å valfarte Østlandet rundt for å finne en pakke.
20+5
Det er en aktiv frøken som skjuler seg inne i magen. Hun sparker mye og ofte Er så koselig å kjenne liv fra henne hver dag! Hvert spark er morsomt å kjenne, og det er en herlig følelse hver gang Gleder meg til hun blir så stor at bevegelsene syns utenpå