Masse lykke til fine deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til fine deg
Åååh gratulerer med vellykket oul og lita jente!19+3
OUL gjennomført og bebis var frisk og rask, og vokser fint i forhold til antall uker. Jeg fikk termin 09.12.2020, akkurat som vi har regnet oss fram til. Så da kommer det en liten jente til oss til jul
Vis vedlegget 331079
Åååh gratulerer med vellykket oul og lita jente!
Ååå så fantastisk!!! Gratulerer så mye!!19+3
OUL gjennomført og bebis var frisk og rask, og vokser fint i forhold til antall uker. Jeg fikk termin 09.12.2020, akkurat som vi har regnet oss fram til. Så da kommer det en liten jente til oss til jul
Vis vedlegget 331079
Hehe ja jeg har ikke oppdatert noe særlig i det siste fordi det har ikke vært noe å oppdatere. Men om det blir positiv test neste uke så blir det masse oppdateringer.Tusen takk fine du Håper alt står bra til med deg. Følger ivrig med i prøveperioden din nå
Så fantastisk! For en julegave19+3
Vis vedlegget 331079
Så koselig Gratulerer med vellykket oul
Tusen takk Hvordan står det til med deg og snøkrystallen din?
Tror det går bra. Skal på TUL på mandag, så håper alt ser bra ut da Merker jeg er spent!
Så spennende! Du må ha masse lykke til med det. Spent på å høre hvordan det går
19+3
Gratulerer så mye med den lille jenta, og straks halvveis i svangerskapet!
Åh, den var søt og morsom da