Snorkfrøken og jakten på spiren

Gratulerer så mye med den lille med den lille gutten:Heartblue Kose deg masse med den lille, og bare nyyyt tiden i babybobla:love7
 
Takk for alle gratulasjoner! Jeg (vi) nyter tiden i babyboblen! Jammen er det travelt til tider, men jeg trekker pusten og tenker at dette er verdifulle uker, lillegutt vil aldri være så liten igjen! Han er en snill baby som fusser lite, gråter kun når han er sulten og sover mye. Typisk nyfødt med andre ord! Han spiser godt, jeg ble (dessverre) flaskemamma men det får være greit. Pga pcos får jeg ikke opp melkeproduksjonen til tross for iherdig pumping. Så nå har jeg gitt meg, jeg gidder ikke bruke tid på å pumpe når det er kun dråper som kommer ut. Det krever mye planlegging når vi skal avsted, men vi kommer mer og mer inn i rutiner.

Nå skal jeg nyte tiden med gutten min og mannen min, nå er vi en skikkelig familie! Jeg vet ikke hvor mye mer jeg kommer til å oppdatere dagboken her, den heter jo Snorkfrøken og jakten på spiren og spiren fikk jeg jo for ni mnd siden :) Hvem vet, kanskje jeg dukker opp igjen når vi skal prøve på nr2? Sender mye babystøv til dere alle, dere er fantastiske og jeg unner dere alt godt!
 
Back
Topp