Så fin babykul [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji4]Så fin babykul [emoji7]
NY OPPDATERING
Fikk litt vite fra jordmoren på kveldsvakt i går at de er ikke helt enige hva dem vil gjøre med meg. Det er 2 ting de diskuterer:
1. La meg få dra hjem igjen, men redd for at blødninger skal starte igjen og hks er nødvendig
2. Eller la meg være her til jeg er i uke 35 (om 1 uke) og evt overflyttes tilbake til mitt eget sykehus som tar i mot ba her fra uke 35 [emoji53]
MEN igjen vet de ikke hva de vil gjøre om mitt sykehus vil gjøre et evt hks pga morkake siden legene på Ålesund er mer rustet og spesial utdannet på tidlig fødsel.
Så jeg blir her hvertfall til i morgen for da skal legene ha et møte [emoji5]
Men stor sjanse så drar mannen min hjem i dag [emoji17] han skal egentlig på jobb i morgen, mormor som er barnevakt til storebror skal samt på jobb og klarer ikke å levere gutten i bhg først og skal også til legen som hun måtte allerede ha utsatt en gang pga sykdom [emoji53]
Så dette er ikke noe lett for ingen [emoji17] Og er dritt lei av å ligge i sykehussengen, har ligger k ca 50 timer nå og er vondt i ryggen [emoji21]
Sikkert en liten utholdenhetsprøve å vente på at ting blir avklart, og ikke minst at du har vondt i ryggen av å ligge i sengen. Håper det går bra for deg om samboeren din drar hjem i dag, at du ikke føler deg helt alene. <3
Oppdatering Mandag
Da har legen vært innom [emoji1] foreløpig skal jeg bli her til i morgen, men skal mobiliseres [emoji1][emoji1] som betyr at jeg kan gå ut [emoji1][emoji122] og i dag er det blå himmel og sol [emoji41]
Så hvis det ikke blir noe mer blødning nå etter i dag så er det stor sjanse for hjemreise i morgen [emoji1]
Fikk også velge selv hvor jeg ville føde og jeg valgte mitt eget sykehus, for det gjør alt så mye enklere. Å bo 10 min fra sykehuset istede for 2 1/2t med ambulanse eller 15min med helikopter til ålesund.
Så eneste jeg må nå er å komme meg over til uke 35 for å føde på Molde sykehus, som er om 6 dager [emoji1]
Nå har jeg nettopp dusjet, og til og med barbert leggene [emoji23]det var krakk her [emoji23]
Så skal jeg kle på meg og gå ut i det fine været [emoji1][emoji274]
Oppdatering dag 1 hjemme
Tru at senga mi vært dritt god i natt [emoji7] la meg og borte var jeg! Sov så godt [emoji1] og første jeg gjorde når jeg sto opp var å sjekke trusa [emoji23] litt paranoid kanskje [emoji16] men ingen ting der [emoji23]
Fikk levert gutten i bhg gjorde jeg og.
I sted fikk jeg tlf fra lokale sykehuset om en ny framskyvt time til ultralyd, så istede for 5 mars ble det 26 februar [emoji4] blir tatt godt vare på nå gikk [emoji4]
Lade batteriene har jeg ikke gjort enda [emoji85] har ordnet til stellebord nå og sykehusbagen blir i morgen [emoji23]Så godt å høre at du blir tatt så godt vare på! Nå må du bruke tiden på å lade batteriene. Tenker det ikke er lenge før du er tobarnsmamma[emoji7] ha en fin dag!
Lade batteriene har jeg ikke gjort enda [emoji85] har ordnet til stellebord nå og sykehusbagen blir i morgen [emoji23]
Men ja, snart 2 barnsmor [emoji1][emoji173]
Sikkert lurt å få pakket den! Hehe jeg har tenkt litt på hva jeg skal ha med, men ikke pakket enda. Men synes absolutt du skal gjøre det[emoji23] tror din krabat plutselig kan få det travelt! Jeg har gått overtid med begge de andre to..