Kondolerer [emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke: 28+4
Har nettopp vært på ny ul pga mulig morkake på bakre vegg fra oul i uke 18, der ble det påvist en 2 delt morkake med tydelig blodåre mellom, der den ene dekker mormunnen nesten Skal tilbake igjen om 4 uker på ny ultralyd, for å se om den har flyttet på seg.
Har fått beskjed om å gjøre klar tanken på både vaginalt fødsel og keisersnitt for sikkerhetsskyld [emoji21]
Så blir det noe blødninger her nå så er det rett i liggende stilling og ringe etter ambulanse [emoji603][emoji541]
Men var så heldig med å få med oss et bilde da [emoji7]
Ut må den likevel [emoji6] bor heldigvis 5 min fra sykehuset [emoji1][emoji106]Herlige lille[emoji7] fant deg etter litt leiting[emoji173]️ håper alt går fint uansett hvordan lille kommer til verden[emoji846] vi er i trygge hender her i landet!
Ut må den likevel [emoji6] bor heldigvis 5 min fra sykehuset [emoji1][emoji106]
Er så genialt [emoji1] hadde et håp å gå til sykehuset sist gang men da gikk vannet hjemme og var misfarget. Hadde et håp nå å men blir nok ikke det nå heller [emoji23]Veldig greit å bo nært! Gjør det selv også[emoji846] ca 5 min med bil[emoji16]
Er så genialt [emoji1] hadde et håp å gå til sykehuset sist gang men da gikk vannet hjemme og var misfarget. Hadde et håp nå å men blir nok ikke det nå heller [emoji23]
Trur jeg ville ha fått kjeft fra jordmoren da [emoji23]nei, får vel holde med sykebil. Men kan gå hvis det blir planlagt ks da [emoji6]Hehe tror ikke du skal gjøre det nå, nei[emoji23]
Så finUke: 28+4
Har nettopp vært på ny ul pga mulig morkake på bakre vegg fra oul i uke 18, der ble det påvist en 2 delt morkake med tydelig blodåre mellom, der den ene dekker mormunnen nesten Skal tilbake igjen om 4 uker på ny ultralyd, for å se om den har flyttet på seg.
Har fått beskjed om å gjøre klar tanken på både vaginalt fødsel og keisersnitt for sikkerhetsskyld [emoji21]
Så blir det noe blødninger her nå så er det rett i liggende stilling og ringe etter ambulanse [emoji603][emoji541]
Men var så heldig med å få med oss et bilde da [emoji7]
Tusen takk [emoji173]Så fin
Masse lykke til fremover!!
Så fine! [emoji7]Siden vi ikke vet kjønnet så må man forberede seg på alt [emoji6] så nå er vi klar for å vise den kommende storebror hva det blir når den store dagen kommer [emoji4]