Snart mamma til 2 ❤

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Niomi88, 1 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alle gode ting er 3! Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg bestilte ammebher på eBay. Har ikke fått dem enda da! Kjøpte tre stk for 18$[emoji16] ble anbefalt dem! Har vasket alt av babytøy, så kan egentlig bare pakke det ned når det nærmer seg. Tenkte ta det i uke 36, om 2,5 uke da ca[emoji38] spennende tider!!

2. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Kjøpte amme-bh fra H&M i dag [emoji4] så nå er bagen godt som ferdig pakket [emoji4]

• Liker Liker x 2
  3. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Uke 34+4

Våknet kl 5 i natt med sterk tannpine [emoji21] så den gikk ikke over som jeg trudde den gjorde [emoji45] så måtte ty til mamma for å spør om penger til tannlege [emoji17]
    og jada... vinterferie no. Så tannlegen min er egentlig på vinterferie men kunne komme i morgen kl13 [emoji1] så nå blir det å overleve til kl 13 i morgen [emoji28]
    Samt skal jeg til fastlege i morgen for å utvide sykemeldingen til 100% og ut de siste ukene.
    Så Paracet er min gode venn nå [emoji7]

4. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Neei, så kjedelig med tannpine! [emoji85] hvordan går det nå da? Hjelper paracet?

5. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Hjelper ingenting.... så klokka må gå fort altså.. Har allerede tatt 5 stk til nå.. Har så lyst å ta 1 Paracet og 1 Ibux [emoji26]

6. Alle gode ting er 3! Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Uff, stakkars deg[emoji22]

7. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Så i dag blir det suppe til middag [emoji21]

Nedtelling = 20t...

8. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

ÅÅå så kjipt! :O Hold ut. Håper timene frem til i morgen går så fort som de bare kan gå!!
    Forresten, har du link til amme bh du kjøpte på H&M? Har ikke kjøpt enda.

9. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Kjøpte disse [emoji4]

http://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0567532002.html

• Liker Liker x 1
  10. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Den så fin ut! :) Har lest at man kan kjøp noen få amme-bh'er for å ha til første tiden. Men så kan man se an en ukes tid etter fødsel, hvordan brystene er da, før man investerer i flere. Vet du om jeg bør kjøpe den størrelsen som jeg har per nå i vanlig bh, eller bør man beregne en størrelse opp eller sånn?

11. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Skjønner den! [emoji85] fikk beskjed av tannlege og legevakt at jeg kunne ta inntil 1g 4 ganger daglig, så det hjalp meg med å få litt søvn natten før tannlegetimen hvertfall.
    Drikk lite før du legger deg, så du slipper å måtte på do om natten, da får du gjerne sove lenger. Hjelper kulde så legg en kald klut eller noe på kinnet, evt ha malt nellik blandet i vann og skyll munnen med. Det er noe ved nellik som virker dempende på betennelse, så de har det i midlertidig fylling hos tannlegen også [emoji106]

• Liker Liker x 1
  12. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg kjøpte det som passer nå og kjøper flere senere når ammingen har kommet skikkelig igang og puppene har vokst. Vurderer å begynne å bruke de nå siden spiler er litt vonde [emoji85]

• Liker Liker x 1
  13. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Takk for svar. Blir nok innkjøp her også straks tenker jeg.

14. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

1g 4 ganger daglig er allerede inntatt og hjelper ikke [emoji22][emoji85]
    Så trur det blir en natt med lite søvn [emoji22]
    Kald klut hjalp bare litt, prøvde faktisk med en isbit inni kluten og. Men minumimalt med funksjon.

Nellik har jeg ikke [emoji17]

Men bare 13 1/2t igjen nå.

15. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Gleder meg til puppene er vokst seg større etter ammingen for da skal jeg kjøpe inn litt fine amme-bher [emoji6]

• Liker Liker x 1
  16. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Uffda!! Krysser fingrene for at du får sove godt! [emoji173]

17. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Jau jau, fikk faktisk sove i 5 1/2t i natt [emoji28] med masse oppvåkninger. Vondt som fy!![emoji21] Men nå er det ikke lenge igjen [emoji1] under 4 timer igjen, MEN fikk en veldig god melding fra tannlegen at hun kunne kl.12 istede for kl.13 [emoji1] så under 3 timer igjen [emoji1]

Nå sitter jeg på legekontoret for å utvide sykemeldingen min fram til permisjon og til 100% [emoji4]

• Liker Liker x 1
  18. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Herlig!! Den timen mindre med venting kan jeg tenke meg føles gull verdt! [emoji1] lykke til!

19. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Veldig gull verdt [emoji7] bare 40 min igjen [emoji1] sitt nesten utenfor tannlegen og trippe no [emoji23]

• Liker Liker x 1
  20. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Du er gjerne ferdig nå snart [emoji1] hurra for bedøvelse!! Var helt fantastisk da den begynte å virke hos meg, sovnet nesten av å slippe vondten [emoji23]

Del denne siden