Snart halvveis til skjult gruppe *skravletråd*

Skulle ønske jeg var scheeeeendis, men jeg er dessverre bare ganske kjedelig, med en jobb som samfunnet rundt mener mye om :joyful:
Jeg blir fortsatt ikke overbevist om at du ikke er Erna :laughing001:laughing002
Neeeida..joda..neida:happy7
 
Skal, skal ikke, skal, skal ikke..? Vurderer å si noe til sjefen i dag:hilarious: Trenger litt moralsk støtte:p Han kommer til å ta det veldig pent, det er jeg sikker på. Men bare kjedelig å måtte gi kontrabeskjed hvis jeg mister:confused:

Jeg fortalte det i uke 5 eller noe, like greit når en jobber tett på andre og er litt annerledes i oppførsel og humør. Tenker det er fint med forståelse hvis det skulle gå galt også! :)
 
Jeg fortalte det i uke 5 eller noe, like greit når en jobber tett på andre og er litt annerledes i oppførsel og humør. Tenker det er fint med forståelse hvis det skulle gå galt også! :)
Ja, enig i det med forståelse. Kvalmen er foreløpig ikke verre enn at jeg greier å skjule det, men hadde vært litt deilig med en «medsammensvoren» kjenner jeg:shy: Ikke minst dersom det går galt og jeg trenger en dag eller to fri.. Får se det litt an utover dagen. Vi har egentlig veldig travle dager alle mann denne uken, og det er en litt rar ting å si sånn i forbifarten føler jeg?
 
Ja, enig i det med forståelse. Kvalmen er foreløpig ikke verre enn at jeg greier å skjule det, men hadde vært litt deilig med en «medsammensvoren» kjenner jeg:shy: Ikke minst dersom det går galt og jeg trenger en dag eller to fri.. Får se det litt an utover dagen. Vi har egentlig veldig travle dager alle mann denne uken, og det er en litt rar ting å si sånn i forbifarten føler jeg?
Ta det når du går til juleferie "Ha det bra da. Forresten jeg er gravid. Ha en fin jul" laughing6laughing6
 
Ja, enig i det med forståelse. Kvalmen er foreløpig ikke verre enn at jeg greier å skjule det, men hadde vært litt deilig med en «medsammensvoren» kjenner jeg:shy: Ikke minst dersom det går galt og jeg trenger en dag eller to fri.. Får se det litt an utover dagen. Vi har egentlig veldig travle dager alle mann denne uken, og det er en litt rar ting å si sånn i forbifarten føler jeg?
Jeg bare sa det, jeg. «Jeg har visst gått hen og blitt gravid, jeg» og så lo og klemte vi ❤️
 
Jeg bare sa det, jeg. «Jeg har visst gått hen og blitt gravid, jeg» og så lo og klemte vi ❤️
Haha!! Jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle si det så jeg bare: jeg er vist plutselig blitt gravid, han bare: ja sånn helt plutselig :laughing002 vi lo godt :laughing001
 
Har vi funnet ut et navn til skjult gruppe? Nærmer seg med stormskritt
 
Jeg har fortalt alle på jobb det. Er bare 9 stykker. Måtte forklare hvorfor jeg ble sykemeldt, sånn midt oppi all kaos på jobb. Sjefen sa ikke gratulerer....
 
Back
Topp