Snart halvveis til skjult gruppe *skravletråd*

Nå må vi ha en tilgangsansvarlig! Hvem har lyst til å være det? :) meld deg til tjeneste så vi får skjult! :laughing001
 
Skal, skal ikke, skal, skal ikke..? Vurderer å si noe til sjefen i dag:hilarious: Trenger litt moralsk støtte:p Han kommer til å ta det veldig pent, det er jeg sikker på. Men bare kjedelig å måtte gi kontrabeskjed hvis jeg mister:confused:

Har tenkt det samme selv med mine nærmeste kollegaer, vil liksom forklare hvorfor jeg kan være litt sløv på jobb og glemmer ting osv, men er så kjedelig hvis det ikke skulle gå bra :wtf:
 
Har tenkt det samme selv med mine nærmeste kollegaer, vil liksom forklare hvorfor jeg kan være litt sløv på jobb og glemmer ting osv, men er så kjedelig hvis det ikke skulle gå bra :wtf:
Jeg sa det, og det var deilig å få det ut! Han er den eneste som vet det på jobb foreløpig, ser an formen litt før jeg sier noe til de andre. Er bare én til det er aktuelt å fortelle før uke 12. Jeg jobber mest på eget kontor, så jeg skal greie å skjule det fra de jeg ikke er så close med. Med mindre jeg blir sykt kvalm og må spy hele tiden da:hilarious:
 
Det blir lagt ut en link, med en søkemotor der dette står beskrevet, etter at en skjult gruppe er opprettet.
Du kan evt gå inn på juligruppa og se infoen der om skjult gruppe
? Må man ha så og så mange innlegg for å være med og? :wacky:
 
Jeg vet heller ikke når jeg skal si noe. Er julebord i januar, så tenkte hvertfall å si det før det.
Men har hjemmekontor i Bergen, og nesten alle andre kollegaer sitter på kontoret i Oslo :p
 
Vært medlem i MINST 1 mnd på forumet samt ha skrevet minst 50 innlegg på Aug 2019 er vel kravene om jeg ikke huker helt feil? Må vel stå på terminlisten og?
 
Vært medlem i MINST 1 mnd på forumet samt ha skrevet minst 50 innlegg på Aug 2019 er vel kravene om jeg ikke huker helt feil? Må vel stå på terminlisten og?
Ja, det stemmer.
hvertfall det vi hadde på mai gruppen, da var jeg tilgangsansvarlig en stund.
 
Back
Topp