Snart halvveis til skjult gruppe *skravletråd*

Jeg har fortalt alle på jobb det. Er bare 9 stykker. Måtte forklare hvorfor jeg ble sykemeldt, sånn midt oppi all kaos på jobb. Sjefen sa ikke gratulerer....
For en kjip oppførsel av sjefen:eek: Det er greit nok at det aldri passer, men direkte ufint å ikke fake litt glede i det minste :mad:
 
Kjekt med snart lukket gruppe:D
Jeg kvir meg veldig til å si det til sjefen og, fikk meg nettopp fast stilling:sorry:
 
For en kjip oppførsel av sjefen:eek: Det er greit nok at det aldri passer, men direkte ufint å ikke fake litt glede i det minste :mad:
Han veit Vi prøver, han veit også at vi har mistet to ganger.... Men at jeg er sykemeldt og ting måtte avlyses overskygget alt tror jeg
 
Jeg har fortalt alle på jobb det. Er bare 9 stykker. Måtte forklare hvorfor jeg ble sykemeldt, sånn midt oppi all kaos på jobb. Sjefen sa ikke gratulerer....

Så kjipt av h*n! Får håpe det bare var mangel på takt og tone, og ikke vondt vilje.
 
Jeg har fortalt alle på jobb det. Er bare 9 stykker. Måtte forklare hvorfor jeg ble sykemeldt, sånn midt oppi all kaos på jobb. Sjefen sa ikke gratulerer....
Sånn hadde jeg det også, og det kom ut fordi jeg sa jeg er så kvalm. Da spurte sjefen om jeg er gravid igjen (mistet to måneder tidligere). Han ble ikke glad når jeg svarte ja. Etter noen timer klarte han å hoste ut et lite håper det ikke går dårlig som sist da.. kjipt med sånne sjefer som ikke forstår at det er en gledelig nyhet å dele ☺️
 
Gruer meg til å si det på jobb:bored:
Jeg også gruet meg skikkelig. Sjefen på ene jobben ble ikke glad, og hvert fall ikke når jeg ble sykemeldt like før jul, for det var jo bare en dag igjen og det kunne jeg vel holde ut? Fikk også vite at etter jeg hadde sagt jeg var gravid så hadde sjefen snakket med en kollega foran en pasient, hvorpå han hadde klart å dra ut av seg «jeg hadde jo trodd hun hadde lagt fra seg dette tullet med å bli gravid etter hun mistet. Hvert fall til jeg pensjonerer meg». Han har forresten sagt han skal pensjonere seg til neste år i tre år nå. Mens den andre sjefen min (har to jobber) ble så glad og gleder seg på mine vegne. Og når sykemeldingen kom der så fikk jeg svar med god bedring, samt at hun håper det går over fort for min del ☺️ På andre jobben skulle jeg jobbe denne uken og i romjulen, så det var hovedgrunnen til at jeg ble sykemeldt..
kan være en god ide å bare hoppe i det, de fleste blir jo glade. Og dersom du ikke får støtte på jobben av sjefen, vil du alltid ha mye støtte å glede i denne gruppen ☺️
 
Har aldri vært med på sånt forum før, så lurer litt på dette med lukket forum. Hvordan vet man at det er lukket gruppe, og skjer det noe spesielt da?
 
Tror du ikke responsen blir god?
Jo, både og. Blir behandlet som glass når man er gravid hos oss, og det liker jeg ikke. Noen kollegaer har vrengt ut av seg ganske sure kommentarer om at man ikke har noe på vakt å gjøre som gravid. Selv om jeg jobbet fullt ut forrige svangerskap, uten problemer. Dessverre har flere av mine andre gravide kollegaer sykemeldt seg nesten med en gang. Håper ikke de tror det samme om meg.
 
Fikk 2-3 på digitale idag.. noen som vet nøyaktig hcg for å få det? Hadde jo kun 63 på mandag og leser den trenger 200? Hvor mye under 200 er det snakk om da evt? Jeg fikk 1-2 på under 20
 
4958 innlegg - det nærmer seg ❤️❤️❤️
 
Mulig det er kommet frem et sted, men finner det ikke. Har vi en tilgangsansvarlig til den skjulte gruppa? :)
 
Juhu! 5000! :D

Hvordan gjør man dette nå da?

@Moderator Camilla :)
 
:smiley-bounce015
 
Back
Topp