Det forteller vi ikke før vi er i skjult gruppe, vel!Men hva er cluet med skjult gruppe? Hva er det man ikke tør si her inne som man tør si på skjult gruppe? *jeg er nysgjerrig*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forteller vi ikke før vi er i skjult gruppe, vel!Men hva er cluet med skjult gruppe? Hva er det man ikke tør si her inne som man tør si på skjult gruppe? *jeg er nysgjerrig*

Joda, bare ikke like detaljert visst nokDet forteller vi ikke før vi er i skjult gruppe, vel!![]()
For meg er det i alle fall detaljer som bosted, yrke osv. Kan fort bli veldig lett å kjenne meg igjen da, og jeg har ikke så lyst til at «alle» skal vite om graviditeten endaMen hva er cluet med skjult gruppe? Hva er det man ikke tør si her inne som man tør si på skjult gruppe? *jeg er nysgjerrig*

Uuuh har du sånn yrke som er lett gjenkjennelig altsåFor meg er det i alle fall detaljer som bosted, yrke osv. Kan fort bli veldig lett å kjenne meg igjen da, og jeg har ikke så lyst til at «alle» skal vite om graviditeten enda![]()
Haha, litt i alle fall. Er ikke sånn kjempemange av ossUuuh har du sånn yrke som er lett gjenkjennelig altsåHehe, neida
Har aldri vært med på skjult gruppe, så vet ikke hvor mye mer folk deler der
![]()

Blir nesten nysgjerrig nåHaha, litt i alle fall. Er ikke sånn kjempemange av oss![]()

Hahaha, så spennende er det ikke altså!Blir nesten nysgjerrig nåGodt det ikke er lenge til
![]()
Kan bare svare for egen del, men i tillegg til det andre allerede har nevnt syns jeg det er befriende å vite at det er bare dere andre på samme terminforum som kan svare - ikke absolutt ALLE i hele forumetMen hva er cluet med skjult gruppe? Hva er det man ikke tør si her inne som man tør si på skjult gruppe? *jeg er nysgjerrig*

Kan bare svare for egen del, men i tillegg til det andre allerede har nevnt syns jeg det er befriende å vite at det er bare dere andre på samme terminforum som kan svare - ikke absolutt ALLE i hele forumet![]()
![]()
Aha, takk!Vis vedlegget 283507
Også trykker du på "dine innlegg"
Vis vedlegget 283508
Så trykker du på "søk igjen"
Vis vedlegget 283509
Deretter skriver du nicket ditt i felter hvor jeg har skrevet mitt, også finner du termingruppen.
Jeg tør faktisk ikke si her hvor jeg jobber her på åpent, jeg er den eneste i min jobb med mitt navn, og jeg snakker med ganske mange kunder i løpet av en ukeEnig!
Jeg har et lett gjenkjennelig yrke og navn, så jeg forsøker å holde meg ganske anonym på åpent forum. På lukket forum kunne det vært hyggelig å finne noen i nærheten etter hvert - hvem vet, kanskje man finner en trillevenninne?!![]()
Jeg tør faktisk ikke si her hvor jeg jobber her på åpent, jeg er den eneste i min jobb med mitt navn, og jeg snakker med ganske mange kunder i løpet av en uke
Nå har jeg riktignok samme nick over alt, men ikke aktiv i noen av de andre forumene lenger, og jobb og bosted er byttet siden sist![]()