Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fillern! Da må jeg tenke meg godt om!Altså... vi har en poet (les; deg!) i gruppa - jeg har stor forhåpninger til dine navnsettingsegenskaper i denne forbindelse
No pressure!

Jeg har vridd og knadd tankene i dag for å finne på et bra navn, og kommer på helt utrolig kleine ting... Den kreative siden av er nok defektFillern! Da må jeg tenke meg godt om!![]()
Gravidsymptom?
Alle ungene født i august løper rundt og slår seg på munnen mens de hyler indianerrop. Noen bedre? 
vet jeg har spurt før,men nå går det jo fort frem til vi får skjult!Smart! Jeg har kommet med forslag i ny tråd. Prøvde å finne forslagene vi hadde i august16 gruppaKan ikke noen lage en tråd om forslag da?vet jeg har spurt før,men nå går det jo fort frem til vi får skjult!
![]()
Enig med deg, håper på det!Det blir moro med skjult gruppeDa kan man kanskje dele litt mer om seg selv - bli bedre kjent.

5000 tror jegSiden jeg ikke har lest alle innleggene, hvor mange innlegg må vi ha?
Håper det er ok at jeg spør. Du er født i 85 sant?(antar det siden det står i nicket ditt) og du skrev(om jeg ikke husker feil) at eldste var 18 år? var du 14/15 når du fikk første du da?5000 tror jeg![]()
Helt greit at du spør jaHåper det er ok at jeg spør. Du er født i 85 sant?(antar det siden det står i nicket ditt) og du skrev(om jeg ikke husker feil) at eldste var 18 år? var du 14/15 når du fikk første du da?![]()
Og jeg som følte jeg var tidlig på an når jeg var 19, hehe. Men dette blir nr 7?Helt greit at du spør jastemmer det, fikk han noen mnd før jeg ble 16
![]()
19 er jo tidlig det ogsåOg jeg som følte jeg var tidlig på an når jeg var 19, hehe. Men dette blir nr 7?![]()
Er det 1 felles eller er flere av de felles?19 er jo tidlig det også
Blir min 5. og mannens 4. = 7 tilsammen![]()
Dette blir 2. fellesEr det 1 felles eller er flere av de felles?![]()
Blir en skikkelig storfamilie dereDette blir 2. felles![]()
Alltid ønsket meg en stor familie, visste ikke at det skulle bli så mange da - men det er veldig koselig ooog til tider hektiskBlir en skikkelig storfamilie dereHører ikke om de så ofte lengre synes jeg?