Snart halvveis til skjult gruppe *skravletråd*

Så fort vi egentlig får skjult da!
Husker at vi ikke hadde skjult på snartmamma.com før fødsel :p

Men kjekt med skjult fortere :)

Fillern! Da må jeg tenke meg godt om! :laughing002
Jeg har vridd og knadd tankene i dag for å finne på et bra navn, og kommer på helt utrolig kleine ting... Den kreative siden av er nok defekt :dead: Gravidsymptom?

Det beste jeg kom på var «Augustianerne», som i indianer... for DET har jeg jo så innmari mange referanser til, liksom. :joyful: Alle ungene født i august løper rundt og slår seg på munnen mens de hyler indianerrop. Noen bedre? :woot:

Kan ikke noen lage en tråd om forslag da?:angelic: vet jeg har spurt før,men nå går det jo fort frem til vi får skjult!:D

Kan ikke noen lage en tråd om forslag da?:angelic: vet jeg har spurt før,men nå går det jo fort frem til vi får skjult!:D
Smart! Jeg har kommet med forslag i ny tråd. Prøvde å finne forslagene vi hadde i august16 gruppa :p men fant de ikke :p

Siden jeg ikke har lest alle innleggene, hvor mange innlegg må vi ha?

Håper det er ok at jeg spør. Du er født i 85 sant?(antar det siden det står i nicket ditt) og du skrev(om jeg ikke husker feil) at eldste var 18 år? var du 14/15 når du fikk første du da? :)
Helt greit at du spør ja:) stemmer det, fikk han noen mnd før jeg ble 16:)

Blir en skikkelig storfamilie dere :) Hører ikke om de så ofte lengre synes jeg?
Alltid ønsket meg en stor familie, visste ikke at det skulle bli så mange da - men det er veldig koselig ooog til tider hektisk:D

Ene venninna mi har 8 barn med samme mann, men det er veldig sjeldent å få så mange barn nå til dags ja:)

Det er vilt hvor mye vi klarer å skrive om symptomer, damer :cool05

Jeg gleder meg til skjult gruppe :)

Men hva er cluet med skjult gruppe? Hva er det man ikke tør si her inne som man tør si på skjult gruppe? *jeg er nysgjerrig*

Back
Topp