Hvordan går det med kattene?Ungene sovnet for 1 time siden, og jeg har vært på senteret å kjøpt kattemat, sand etc.
Går fort til avreise... wææææ. Spennende :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med kattene?Ungene sovnet for 1 time siden, og jeg har vært på senteret å kjøpt kattemat, sand etc.
Går fort til avreise... wææææ. Spennende :-D
JEg tror jeg deler den samme gleden som ungene der altsåFor ikke å snakke om den gleden ungene har av snøenski og akebrett, og snømåkking, er gull verdt altså!
Barfrost er barnehagenes verste mareritt
![]()
Supert takkHvordan går det med kattene?
Så bra!Supert takkSøte og superkosete ♡
Det går sikkert fint på flyturen!God morgen.
Ungene er levert og jeg ee utslitt. Vært storm her i natt pluss jeg har hatt sinnsyke magesmerter, så har ikke sovet stort. I dag skal jeg pakke siste rest, også reiser W og jeg til farmor i morgen og sover der. Skal reise kl 3.30, natt til torsdag. Gruer meg. Og 7,5 time på fly :-(
Hvordan har deres natt vært? Hva skal dere?![]()
Ja, har nettbrett og skal laste ned filmer i dagDet går sikkert fint på flyturen!
Bare ta med masse greier å aktivisere W medFolk bruker å gjøre narr av meg fordi jeg har en hel håndbagasje bare til Hermine, men til gjengjeld har hun aldri vært utålmodig på fly
![]()
Har du ipad/nettbrett? Ta med det og hodetelefoner. Fyll den med filmer, musikk og spill. Gjerne noen nye og spennende![]()
Jeg har også masse snacks med. Smoothies, saltsnacks, frukt og kjeks. Og en kjærlighet på pinne evt tyggis som kriseløsning![]()
Du er jo så dreven på reising med barn så det der går sikkert braJa, har nettbrett og skal laste ned filmer i dagHar også spill
Har kjøpt et hefte med klistremerker av kaptein sabeltann og co, en bok og tegnebok og farger.
Tenkte også å ta med kjeks/tyggis etc![]()
Tskk for mange flotte tips hehe :-D
Godt hun sov i sin egen seng, men slitsomt med mange oppvåkninger :-(Hallo!
Litt urolig natt, Hermine var våken noen ganger og drømte. Men sov helt til 06.30 i sin egen seng så det er veldig bra![]()
Aner ikke hva jeg skal gjøre idag. Gå en tur iallfall!
Er lenge siden vi har flydd nå, men han elsker å se filmer; tegne etc.. så han har blitt veldig rolig de siste månedene. Deilig :-DDu er jo så dreven på reising med barn så det der går sikkert bra![]()
Hermine også elsker klistremerker. Hele turen til Kreta satte hun og flytta klistremerker fra et ark til et annet![]()
Ja, blir skikkelig urolig når det blåser sånn og høres ut som om hele huset skal rives nedLennypenny: storm er noe drittholder stort sett meg våknen å! Håper smertene er bedre <3 blir spennede med ferie
Marian87: flinke Hermine som sov så lenge i egen sengjeg må få tak i en sengehest så jeg kan ta av delen på Liana sin å
God mor'n
Fin natt her, og barna er i barnehagen. Jeg jobbet igår, men idag har jeg fri igjentenkte å gå gjennom lekene til Emira..er så mye hun ikke leker med, så får se om det er noe jeg kan gi/selge videre. Så kansje Emira kan tjene litt penger
Ellers ikke noen andre planer enn det! Håper alle har det bra og at dere får en fin dag!![]()
Ja, blir skikkelig urolig når det blåser sånn og høres ut som om hele huset skal rives ned
Så flott å gi bort/selge leker som bare ligger der.
Det er ikke noe Liana har brukt for så du ikke trenger å kjøpe nytt til hun?![]()
Så deilig med en god natt og fri i dag![]()
Ungene ble hentet kl 15, så nå er vi hjemme å slapper av.
Sykt sliten etter natten. Begge ungene hoster sykt igjen :-( Har hostet non-stop i typ 1,5-2 mnd.
Må ta de med på nytt til en lege når vi er tilbake.
Vondt for de, og de sover så dårlig da :-(
Hva driver dere med?![]()
Akkurat nå er jeg litt misunnelig på at du har forelesninger og ting å lese.Hellu!
Det ble høgskolen på meg og lesing i dag. Så jeg har fått forberedt meg litt til forelesning i morgen.
Vi skal ha undervisning i morgen og torsdag, og de samme dagene neste uke i det andre emnet.
Det blir godt å starte på et nytt semester, kjenner jeg, selvom pensumlista er aaaaaltfor lang!
Men når temaene er spennende går det nok greit!
Oi, mente ikke å like innlegget ditt egentlig - for det er helt forferdelig å gå slik og vite at man ikke har nok til å betale regningene sineAkkurat nå er jeg litt misunnelig på at du har forelesninger og ting å lese.
Jeg savner å ha noe å gjøre/sluntre unna om dagene![]()
Begynner å kjenne en anelse mageknip for hva vi skal gjøre når mannen får lønn men vi mangler de 7000kr fra Lånekassen![]()