SNAKKETRÅD

Så moro med hval :D sånne dyr har alltid fascinert meg :) og er det noe jeg skal gjøre om jeg drar til nor, så er det å oppleve å se noe sånt! :D
Ja det er helt vanvittig at slike svære dyr bare hopper opp i lufta :eek: utrolig morro! :D nå om kvelden kommer de helt opp til land, så vi hører dem pruste og blåse ut luft fra hyttetrappa :) Men vi ser dem ikke, for det er for mørkt :p
 
Fin dag da!
Naboene våre har litt mer hage siden de bor på enden av rekka. Så bålpanne passer fint der :)
Hadde blitt litt trangt her tror jeg...
Nabojenten ble på overnatting i dag
Minsten sovner nå, så da blir det å legge de to andre. Hun er 4,5 år og leker så fint med T!
Den kveld i dag, håper de sovner greit.
Vi har heller ikke plass til sånn panne, så det er kjekt at noen andre har det ;)

Koselig med overnattingsgjest da! :)
 
Ja det er helt vanvittig at slike svære dyr bare hopper opp i lufta :eek: utrolig morro! :D nå om kvelden kommer de helt opp til land, så vi hører dem pruste og blåse ut luft fra hyttetrappa :) Men vi ser dem ikke, for det er for mørkt :p

Ja det er spesielt.. hehe og hvertfall når dem klarer å få hele kroppen et stykke over vannet:eek: :D
Så moro å kunne oppleve sånt såpass ofte :D aldri sett hval eller lignende på ordentlig før.. hehe
Nei, må nok ut på hvalsafari!:p
 
Ja det er helt vanvittig at slike svære dyr bare hopper opp i lufta :eek: utrolig morro! :D nå om kvelden kommer de helt opp til land, så vi hører dem pruste og blåse ut luft fra hyttetrappa :) Men vi ser dem ikke, for det er for mørkt :p
Oooh så spennende :D
 
Vi har heller ikke plass til sånn panne, så det er kjekt at noen andre har det ;)

Koselig med overnattingsgjest da! :)
Ja hun var her en tur etter at vi var ute og spurte så pent om å sove over :)
Da lillesøsteren hennes ble født for 1,5 år siden passet vi henne og hun skulle overnatte dersom fødselen drøyde. Men pappaen rakk akkurat hjem til leggetid, og jeg tror kanskje hun ble litt skuffet :p
Men hun har snakket om det siden da, så nå var det på tide :D
T ble så skuffet da overnatting sist helg ble avlyst også, så han ble veldig glad!
 
GOD SØNDAG! :)

Har natten deres vært god?
Vår var bedre enn det har vært for meg i det siste :) ga Leoh smokk en gang, og en flaske kl 5:30.. men han våknet 7 da :p

Snuppene leker og Leoh bader nå.. så blir det frokost etter det! Jeg skal begynne å telle kalorier idag, nytter jo ikke å gå ned i vekt uten :p har prøvd det i 2 uker nå uten å ha noe resultat! Hehe..

Hva skal dere idag? Jeg lurer på om jeg skal sende jentene ned til mamma idag :)
 
11 minus her i dag, men vi har planlagt å delta på skøytedag som DNT og kommunen arrangerer på mjøsisen :)
Det blir kaldt, men vi har masse klær og de har bål ;)
 
Hei jenter.
Ligget ved bassenget i hele dag. 25 g. Helt perfekt temp for oss.

Nå skal vi snart reise ned til byen med en svensk dame vi har blitt kjent med. De har en gutt på 5, så ungene leker masse sammen :) Ha en fin dag :-D
 

Vedlegg

  • 1421587826301.jpg
    1421587826301.jpg
    45 KB · Visninger: 7
Hei jenter.
Ligget ved bassenget i hele dag. 25 g. Helt perfekt temp for oss.

Nå skal vi snart reise ned til byen med en svensk dame vi har blitt kjent med. De har en gutt på 5, så ungene leker masse sammen :) Ha en fin dag :-D

Hihi så kul krokodille :D
25 grader er helt perfekt ja :D deilig :)
Hyggelig å ha blitt kjent med noen da:)
 
Det ble mange timer på isen i dag - utrolig moro!
Slitne alle mann!
Jeg skal til ei venninne i kveld, hva skal dere?
 
Hei jenter.
Ligget ved bassenget i hele dag. 25 g. Helt perfekt temp for oss.

Nå skal vi snart reise ned til byen med en svensk dame vi har blitt kjent med. De har en gutt på 5, så ungene leker masse sammen :) Ha en fin dag :-D
Så herlig!

Flinke dere er å bli kjent med nye folk :)
 
Det ble mange timer på isen i dag - utrolig moro!
Slitne alle mann!
Jeg skal til ei venninne i kveld, hva skal dere?
Vi har vært på tur idag, besøkt mamma, spist sushi og landa i sofaen. Sliiiiiiten!!!

Så morro med skøyter. Gikk Eskil? Hermine har så lyst til å gå på skøyter, men er usikker på om vi finner små nok?
 
Vi har kosa oss på hytta hele helga! :)

Idag gikk vi over fjellet og til ei lita vik, der laga vi bål, grilla pølser og kokte kaffe og akte. Vi så MASSE hval mens vi satte og spiste :D

Hermine sovna i bæresela på tur tilbake, så pakka vi i bilen mens hun sov videre i vogna.

Da vi kom inn til byen var vi en tur innom hos mamma som har vært bortreist i ei uke, og etterpå var vi på sushi hos svigers. :D

Vi kom hjem 18.30 og alle var sliiiiiitne...mannen la Hermine kl 19.30 og han kom aldri tilbake så tror han sover :p Jeg er helt utkjørt så nå er det beina høyt og tv!
 
Det ble mange timer på isen i dag - utrolig moro!
Slitne alle mann!
Jeg skal til ei venninne i kveld, hva skal dere?

Ja så flink T var til å stå på skøyter :D
 
Vi har vært på tur idag, besøkt mamma, spist sushi og landa i sofaen. Sliiiiiiten!!!

Så morro med skøyter. Gikk Eskil? Hermine har så lyst til å gå på skøyter, men er usikker på om vi finner små nok?
Nei han ville ikke prøve. De lånte ut skøyter kan kunne stroppe på skoene, med to "meier" for bedre balanse. Men han nektet :p
De er nok uansett vanskelige å gå på pga manglende støtte... Vi har noen skøyter liggende, men de er nok litt store.
 
Vi har kosa oss på hytta hele helga! :)

Idag gikk vi over fjellet og til ei lita vik, der laga vi bål, grilla pølser og kokte kaffe og akte. Vi så MASSE hval mens vi satte og spiste :D

Hermine sovna i bæresela på tur tilbake, så pakka vi i bilen mens hun sov videre i vogna.

Da vi kom inn til byen var vi en tur innom hos mamma som har vært bortreist i ei uke, og etterpå var vi på sushi hos svigers. :D

Vi kom hjem 18.30 og alle var sliiiiiitne...mannen la Hermine kl 19.30 og han kom aldri tilbake så tror han sover :p Jeg er helt utkjørt så nå er det beina høyt og tv!
Fin dag på dere og da!
Jeg var også supersliten etter mye utetid, men det er jo så deilig og :)
 
Nei han ville ikke prøve. De lånte ut skøyter kan kunne stroppe på skoene, med to "meier" for bedre balanse. Men han nektet :p
De er nok uansett vanskelige å gå på pga manglende støtte... Vi har noen skøyter liggende, men de er nok litt store.
Hermine har lest i ei bok at man kan holde seg i en bruskasse for å støtte seg mens man går, så hun er veldig gira på skøyter...iallfall i teorien ;) :p
 
Hermine har lest i ei bok at man kan holde seg i en bruskasse for å støtte seg mens man går, så hun er veldig gira på skøyter...iallfall i teorien ;) :p
Bruskasse er lurt! Kanskje vi skal finne de skøytene og teste :)
Skolen jobber med å få på plass skøytebane, så da får vi kort vei!
Men det var flott på Mjøsisen også!
 
Bruskasse er lurt! Kanskje vi skal finne de skøytene og teste :)
Skolen jobber med å få på plass skøytebane, så da får vi kort vei!
Men det var flott på Mjøsisen også!
Vi har både ishall med utleie av skøyter og flere utendørsbaner nå på vinteren. Så vi må egentlig bare låne skøyter og prøve en dag ;)
 
Back
Topp