SNAKKETRÅD

God ferie ja! :D
Litt treig jeg!
Det gikk unna med undervisning i går og vi er delt inn i grupper for å gjøre gruppeoppgave dette semesteret.
Det blir utfordrende, kjenner jeg. Jeg kom på gruppe med noen veldig engasjerte og kunnskapsrike mennesker (og fikk høre at alt under B på oppgaven var totalt uaktuelt), Så jeg håper bare at det hjelper meg med å bli bedre og at jeg ikke trekker meg ut av diskusjonen fordi jeg føler at jeg ikke strekker til.
Men det er spennende tema, så jeg er veldig klar!
Nå er jeg på plass igjen, rakk en liten halvtime i kantina med en kaffekopp nå før forelesning 9.15!
T skal ha med en kamerat hjem i dag, så jeg skal hente dem på vei hjem :)
Du får bruke deres engasjement og målsetning som motivasjon til å prestere bra da. ;) Alt kommer an på innstilling. :)

Lykke til!
 
Lite nytt å skryte av her i grunnen :p

-7 og klart, nydelig ute. Jeg skal gå meg en tur i skogen etterpå. Først søke på en jobb!

Så blir det pakking til hytta i morgen.

Jeg, svigermor og Hermine reiser ut på morran, så kommer mannen og svigerfar etter når de er ferdig på jobb. :)

Det er møljesesong nå, og siden hytta ligger ved et fiskemottak så spørs det om det ikke blir mølje i helga :D
 
Du får bruke deres engasjement og målsetning som motivasjon til å prestere bra da. ;) Alt kommer an på innstilling. :)

Lykke til!
Det går på innstilingen ja - jeg har bestemt meg for å bruke det til min fordel heller enn å bli skremt fordi hun vet så mye :p
Hun kan veldig masse da! Og snakker om at hun ønsker en stipendiatstilling, noe jeg tror hun passer perfekt til!
Altfor akademisk for min del
 
Takk jenter :-D Sto opp litt før 3.30 :p
Wael var helt eksemplarisk på hele reisen. Hotellet er supert og vi har spist deilig buffe. Er såå mett. Italiensk i dag :-D

Sliten etter en lang dag, så vi skal legge oss tidlig..

Bor 5 km unna Saudi-Arabia. Rart :)
Håper dere har det fint :-D
 

Vedlegg

  • 1421345776139.jpg
    1421345776139.jpg
    32,6 KB · Visninger: 9
  • 1421345797906.jpg
    1421345797906.jpg
    55,2 KB · Visninger: 9
  • 1421345834718.jpg
    1421345834718.jpg
    42,8 KB · Visninger: 9
Takk jenter :-D Sto opp litt før 3.30 :p
Wael var helt eksemplarisk på hele reisen. Hotellet er supert og vi har spist deilig buffe. Er såå mett. Italiensk i dag :-D

Sliten etter en lang dag, så vi skal legge oss tidlig..

Bor 5 km unna Saudi-Arabia. Rart :)
Håper dere har det fint :-D
Så bra at reisen gikk fint! :)

Er det all inclusive?

Kos dere masse :cool:

Er det bare dere to eller ble venninnen din med?
 
Så bra at reisen gikk fint! :)

Er det all inclusive?

Kos dere masse :cool:

Er det bare dere to eller ble venninnen din med?
Nei, kun frokostbuffé :)

Ble bare oss. Passet hennes var utgått. Og da rakk hun ikke å fornye. Men men .. Koselig å bare være oss også :-D ..alt bra med dere? :-D
 
Takk jenter :-D Sto opp litt før 3.30 :p
Wael var helt eksemplarisk på hele reisen. Hotellet er supert og vi har spist deilig buffe. Er såå mett. Italiensk i dag :-D

Sliten etter en lang dag, så vi skal legge oss tidlig..

Bor 5 km unna Saudi-Arabia. Rart :)
Håper dere har det fint :-D
Så godt at reisen gikk bra! Kos dere masse :D
 
God kveld i stua!
T hadde med en kamerat hjem i dag og de har lekt superbra sammen i tre timer før han ble hentet. En rolig og høflig gutt og det virker som at de går veldig fint sammen :)
Jeg har lagt minstemann, som var ekstremt sliten og fikk et hysterisk anfall da vi gikk på badet. Jeg tok han til slutt med ned igjen fordi ingenting fungerte, og da gikk han rett inn på vaskerommet (som han var på da vi skulle opp) og hentet en annen smokk som lå der. Og da var alt greit. SOM jeg kunne ønske at språket var der mer for han for å forklare slike ting :(
Nå skal jeg bla litt i pensum, strikke og bare slappe av før det blir natta.
 
God kveld i stua!
T hadde med en kamerat hjem i dag og de har lekt superbra sammen i tre timer før han ble hentet. En rolig og høflig gutt og det virker som at de går veldig fint sammen :)
Jeg har lagt minstemann, som var ekstremt sliten og fikk et hysterisk anfall da vi gikk på badet. Jeg tok han til slutt med ned igjen fordi ingenting fungerte, og da gikk han rett inn på vaskerommet (som han var på da vi skulle opp) og hentet en annen smokk som lå der. Og da var alt greit. SOM jeg kunne ønske at språket var der mer for han for å forklare slike ting :(
Nå skal jeg bla litt i pensum, strikke og bare slappe av før det blir natta.
Huffda, så vondt for ham å ikke får formidlet ønskene sine.

Hermine kan også få slike anfall, hvis jeg da spør henne hva det er hun vil så kan hun jo fortelle det. Men kan han kanskje vise deg hva det er han vil? ...hvis han får roet seg nok såklart til å høre hva du sier ;)
 
Huffda, så vondt for ham å ikke får formidlet ønskene sine.

Hermine kan også få slike anfall, hvis jeg da spør henne hva det er hun vil så kan hun jo fortelle det. Men kan han kanskje vise deg hva det er han vil? ...hvis han får roet seg nok såklart til å høre hva du sier ;)
Ja det var jo det han gjorde til slutt, men jeg trodde han klikket fordi han ikke ville legge seg og var overtrøtt, ikke at han ville ned for å hente noe...
Det ble en unødvendig langvarig og frustrerende situasjon for oss begge desverre..
 
Takk jenter :-D Sto opp litt før 3.30 :p
Wael var helt eksemplarisk på hele reisen. Hotellet er supert og vi har spist deilig buffe. Er såå mett. Italiensk i dag :-D

Sliten etter en lang dag, så vi skal legge oss tidlig..

Bor 5 km unna Saudi-Arabia. Rart :)
Håper dere har det fint :-D

Nå må dere kose dere maks!! :D
Det høres supert ut til nå hvertfall :)
 
God kveld i stua!
T hadde med en kamerat hjem i dag og de har lekt superbra sammen i tre timer før han ble hentet. En rolig og høflig gutt og det virker som at de går veldig fint sammen :)
Jeg har lagt minstemann, som var ekstremt sliten og fikk et hysterisk anfall da vi gikk på badet. Jeg tok han til slutt med ned igjen fordi ingenting fungerte, og da gikk han rett inn på vaskerommet (som han var på da vi skulle opp) og hentet en annen smokk som lå der. Og da var alt greit. SOM jeg kunne ønske at språket var der mer for han for å forklare slike ting :(
Nå skal jeg bla litt i pensum, strikke og bare slappe av før det blir natta.

Uff ikke lett for noen av dere :( husker Liana var sånn før språket ble bedre! Var frustrerende og vondt for begge parter!
 
Uff ikke lett for noen av dere :( husker Liana var sånn før språket ble bedre! Var frustrerende og vondt for begge parter!
Ja.. På den ene side er han ekstremt god på å finne andre måter å fortelle oss på. Men det er ikke alt han får til.
 
Ja.. På den ene side er han ekstremt god på å finne andre måter å fortelle oss på. Men det er ikke alt han får til.

Ja det er godt det da :) dem lærer seg tidlig å fortelle uansett om det er språk eller ikke! Men selvsagt, til og med barn som kan snakke godt for seg klikker av samme ting :p men da er det ofte at man ikke klarer å lese tankene dems virker det som :p hehe
 
Ja det var jo det han gjorde til slutt, men jeg trodde han klikket fordi han ikke ville legge seg og var overtrøtt, ikke at han ville ned for å hente noe...
Det ble en unødvendig langvarig og frustrerende situasjon for oss begge desverre..
Det var hyl og vræl under stelling her også idag, OG på tur hjem fra barnehagen! Mye følelser, vilje og hormoner ute å går. Så alt er nok ikke bunnet i språket. ;)
 
Ja det er godt det da :) dem lærer seg tidlig å fortelle uansett om det er språk eller ikke! Men selvsagt, til og med barn som kan snakke godt for seg klikker av samme ting :p men da er det ofte at man ikke klarer å lese tankene dems virker det som :p hehe
Jo takk, vi har endel raserianfall her også om dagen. Spesielt om den smokken :eek: :mad: :p

"åååå, uææææææ, æ e så leeeei mææææ!"

Jeg: jada, helt greit at du er lei deg,men du får IKKE smokk.

"UÆÆÆÆÆÆÆÆ (skrur opp lyden), men æ e leeeei mæ".

Jeg: du kan få en kos.

*stilt* nei, æ vil ikke!

:p
 
Det var hyl og vræl under stelling her også idag, OG på tur hjem fra barnehagen! Mye følelser, vilje og hormoner ute å går. Så alt er nok ikke bunnet i språket. ;)
Det er jeg fult klar over. Men vi ser veldig tydelig at han sliter mye fordi han ikke alltid gjør seg forstått!
 
Jo takk, vi har endel raserianfall her også om dagen. Spesielt om den smokken :eek: :mad: :p

"åååå, uææææææ, æ e så leeeei mææææ!"

Jeg: jada, helt greit at du er lei deg,men du får IKKE smokk.

"UÆÆÆÆÆÆÆÆ (skrur opp lyden), men æ e leeeei mæ".

Jeg: du kan få en kos.

*stilt* nei, æ vil ikke!

:p

Haha ja de er fryktelig morsomme når dem holder på sånn :p

Vi klarte å få slutt på smokk på dagen nå i juleferien :D og det er også mye fordi hun ikke sover på dagen lenger.. før måtte hun ha den med i barnehagen og skulle ha den i munn på vei hjem og fram til middag :p men nå har jeg bare med en i sekken hennes sånn i tilfelle hun trenger å sove i barnehagen.
Det var en del sånne hendelser som du beskriver her også før jula ;)
 
Haha ja de er fryktelig morsomme når dem holder på sånn :p

Vi klarte å få slutt på smokk på dagen nå i juleferien :D og det er også mye fordi hun ikke sover på dagen lenger.. før måtte hun ha den med i barnehagen og skulle ha den i munn på vei hjem og fram til middag :p men nå har jeg bare med en i sekken hennes sånn i tilfelle hun trenger å sove i barnehagen.
Det var en del sånne hendelser som du beskriver her også før jula ;)
Hun får ha den på morran så putter hun den i sekken når vi går til bhg. Kan bli trøbbel når vi skal hjem, men hun får den ikke, så går det som regel helt fint frem til kvelden. :)
Det går seg nok til! Må bare holde ut maset!!!
 
Hun får ha den på morran så putter hun den i sekken når vi går til bhg. Kan bli trøbbel når vi skal hjem, men hun får den ikke, så går det som regel helt fint frem til kvelden. :)
Det går seg nok til! Må bare holde ut maset!!!

Ja det går seg til når dem slutter å være så avhengig og når dem innser at det hjelper ikke å mase :)

Liana har smokken fram til hun får flaska si da..da får jeg den :) men det startet ikke med at hun ga den frivillig :p
 
Back
Topp