SNAKKETRÅD

Idag har jeg gått til butikken og handlet litt, på hjemveien stakk jeg innom ei i barselgruppa mi som er hjemme i ny permisjon. Tok en kopp kaffe og fikk holde baby :) Det var veldig koselig!

Jeg har meldt meg som vikar i bhg og håper på noen vakter der snart.

Skal søke 2 stillinger til nå. Begge er turnus, men ser ikke ut til at jeg finner noen 08-16 jobb med det første så får bare ta det som er. Jobben virker iallfall spennende! :)

Nå er det te og tv...mens mannen jobber overtid for å tjene ekstra penger :p
Så fint at mannen din kan jobbe ekstra da!
Turnusjobb er egentlig helt ok, synes jeg. Jeg trives godt med det! Og så tjener man jo litt ekstra på grunn av tilleggene :D
 
God morgen!
Dritt natt og mye hosting på begge :-( Blir ikke bhg i dag. Så W og jeg reiser til farmor når K kommer fra jobb.

Noen som har noen tips til sinnsyk hoste? Begge har fått hevet hodet en god del, hostesaft på resept hjelper ingenting. Fikk litt honning i går, men det liker de ikke. Så ikke så lett... (tenker det smører tørre halser)?
I morgen på denne tiden, har vi gått ombord på flyet.. wiiiii :-D

Ha en fin dag jenter :)
 
Idag har jeg gått til butikken og handlet litt, på hjemveien stakk jeg innom ei i barselgruppa mi som er hjemme i ny permisjon. Tok en kopp kaffe og fikk holde baby :) Det var veldig koselig!

Jeg har meldt meg som vikar i bhg og håper på noen vakter der snart.

Skal søke 2 stillinger til nå. Begge er turnus, men ser ikke ut til at jeg finner noen 08-16 jobb med det første så får bare ta det som er. Jobben virker iallfall spennende! :)

Nå er det te og tv...mens mannen jobber overtid for å tjene ekstra penger :p
Lykke til med jobbsøking! :) Godt han kan jobbe ekstra.

Kos med baby :-D
 
Hellu!
Det ble høgskolen på meg og lesing i dag. Så jeg har fått forberedt meg litt til forelesning i morgen.
Vi skal ha undervisning i morgen og torsdag, og de samme dagene neste uke i det andre emnet.
Det blir godt å starte på et nytt semester, kjenner jeg, selvom pensumlista er aaaaaltfor lang!
Men når temaene er spennende går det nok greit!
Lykke til på forelesning i dag og i morgen :)

Godt å forberede seg :)
 
God morgen!
Dritt natt og mye hosting på begge :-( Blir ikke bhg i dag. Så W og jeg reiser til farmor når K kommer fra jobb.

Noen som har noen tips til sinnsyk hoste? Begge har fått hevet hodet en god del, hostesaft på resept hjelper ingenting. Fikk litt honning i går, men det liker de ikke. Så ikke så lett... (tenker det smører tørre halser)?
I morgen på denne tiden, har vi gått ombord på flyet.. wiiiii :-D

Ha en fin dag jenter :)
Du har sikkert fått slimløsende på resept? Det pleier ikke å hjelpe noe her;) men Noskapin hostedempende bruker å hjelpe på natthoste. Den er reseptfri :)
 
God morgen :)

Tidlig morgen og urolig natt her så jeg har slumret litt på sofaen mens Hermine har sett barne-tv.

En stor kopp sterk kaffe nå før vi går til barnehagen. :p

Hermine koser seg med brødskive med syltetøy på, sjelden hun får syltetøy så det var stas. Hun er på skive nr 2 nå, og spiser aldri mer enn ei :p ;)
 
God morgen :)

Tidlig morgen og urolig natt her så jeg har slumret litt på sofaen mens Hermine har sett barne-tv.

En stor kopp sterk kaffe nå før vi går til barnehagen. :p

Hermine koser seg med brødskive med syltetøy på, sjelden hun får syltetøy så det var stas. Hun er på skive nr 2 nå, og spiser aldri mer enn ei :p ;)
Deilig å slumre på sofaen. Måtte jeg i dag og. For å overleve dagen.
Glad jeg ikke har fulltidsjobb, da hadde jeg dæva!

Så godt hun koser med syltetøy :) Ha en fin dag :-D :-D
 
Lykke til på forelesning i dag og i morgen :)

Godt å forberede seg :)
Takk for det. Ja, det var godt å få kommet litt i gang før undervisning :)
Når begynner du på skolen igjen?
 
God morgen :)

Tidlig morgen og urolig natt her så jeg har slumret litt på sofaen mens Hermine har sett barne-tv.

En stor kopp sterk kaffe nå før vi går til barnehagen. :p

Hermine koser seg med brødskive med syltetøy på, sjelden hun får syltetøy så det var stas. Hun er på skive nr 2 nå, og spiser aldri mer enn ei :p ;)
Tull på natt her og :p
Men desverre ikke tid til slumring på meg da T skulle av gårde, minsten i Bhg og jeg til skolen.
Ha en fin dag!
 
Tull på natt her og :p
Men desverre ikke tid til slumring på meg da T skulle av gårde, minsten i Bhg og jeg til skolen.
Ha en fin dag!
Hun sov godt de første nettene, så tror ikke det er senga :p Hun var bare urolig og drømte, så kl 03.30 havnet hun i vår seng :p
Vi MÅ ordne en madrass for å ha på gulvet der inne!!!
 
Deilig å slumre på sofaen. Måtte jeg i dag og. For å overleve dagen.
Glad jeg ikke har fulltidsjobb, da hadde jeg dæva!

Så godt hun koser med syltetøy :) Ha en fin dag :-D :-D
Man blir sikkert fort vant til å være trøtt når man er i jobb. Jeg gleder meg iallfall veldig til romsligere økonomi!!! :)
Trenger desperat nytt undertøy :p
 
Fått karakterene nå :-( en 5'er og to 2'ere. Ikke drit bra. Men besto :-D :-D hadde ikke noen god følelse hehe
 
Hei hei :)

Ikke så mye å skryte om min natt heller!.. Emira våkna av drømming en gang, så at hun hadde klart å tisse i senga! Det er sååå pyton å skifte på senga midt på natta!:p heldigvis veldig sjeldent det skjer her :) Leoh måtte få flaske kl 6, og alt i alt så har jeg vel stått opp 4 ganger;) bare Liana som sov hele natta :)

Ellers har jeg ryddet gjennom lekene til Liana og Leoh å, og har funnet enda mer barnehagen skal få (om dem vil ha) :) og pappan min kom opp med frokost fra konditoriet til meg og han :D et urtebrød (eller noe) med marinert kylling også en muffins :p:D nå sitter jeg med en kopp mocca, og etterpå må jeg handle..

Håper alle får en fin dag, tross litt dårlig søvn! Håper du finner noe mot hosten dems, lennypenny!
 
Fått karakterene nå :-( en 5'er og to 2'ere. Ikke drit bra. Men besto :-D :-D hadde ikke noen god følelse hehe

Gratulerer med bestått! Det er det aller viktigste ;) syns du og dere andre som studerer er kjempe flinke!
 
God ferie ja! :D
Litt treig jeg!
Det gikk unna med undervisning i går og vi er delt inn i grupper for å gjøre gruppeoppgave dette semesteret.
Det blir utfordrende, kjenner jeg. Jeg kom på gruppe med noen veldig engasjerte og kunnskapsrike mennesker (og fikk høre at alt under B på oppgaven var totalt uaktuelt), Så jeg håper bare at det hjelper meg med å bli bedre og at jeg ikke trekker meg ut av diskusjonen fordi jeg føler at jeg ikke strekker til.
Men det er spennende tema, så jeg er veldig klar!
Nå er jeg på plass igjen, rakk en liten halvtime i kantina med en kaffekopp nå før forelesning 9.15!
T skal ha med en kamerat hjem i dag, så jeg skal hente dem på vei hjem :)
 
Back
Topp