Hvordan går det med kattene?Ungene sovnet for 1 time siden, og jeg har vært på senteret å kjøpt kattemat, sand etc.
Går fort til avreise... wææææ. Spennende :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med kattene?Ungene sovnet for 1 time siden, og jeg har vært på senteret å kjøpt kattemat, sand etc.
Går fort til avreise... wææææ. Spennende :-D
JEg tror jeg deler den samme gleden som ungene der altsåFor ikke å snakke om den gleden ungene har av snøen ski og akebrett, og snømåkking, er gull verdt altså! Barfrost er barnehagenes verste mareritt
Supert takk Søte og superkosete ♡Hvordan går det med kattene?
Så bra!Supert takk Søte og superkosete ♡
Det går sikkert fint på flyturen!God morgen.
Ungene er levert og jeg ee utslitt. Vært storm her i natt pluss jeg har hatt sinnsyke magesmerter, så har ikke sovet stort. I dag skal jeg pakke siste rest, også reiser W og jeg til farmor i morgen og sover der. Skal reise kl 3.30, natt til torsdag. Gruer meg. Og 7,5 time på fly :-(
Hvordan har deres natt vært? Hva skal dere?
Ja, har nettbrett og skal laste ned filmer i dag Har også spillDet går sikkert fint på flyturen!
Bare ta med masse greier å aktivisere W med Folk bruker å gjøre narr av meg fordi jeg har en hel håndbagasje bare til Hermine, men til gjengjeld har hun aldri vært utålmodig på fly
Har du ipad/nettbrett? Ta med det og hodetelefoner. Fyll den med filmer, musikk og spill. Gjerne noen nye og spennende
Jeg har også masse snacks med. Smoothies, saltsnacks, frukt og kjeks. Og en kjærlighet på pinne evt tyggis som kriseløsning
Du er jo så dreven på reising med barn så det der går sikkert braJa, har nettbrett og skal laste ned filmer i dag Har også spill
Har kjøpt et hefte med klistremerker av kaptein sabeltann og co, en bok og tegnebok og farger.
Tenkte også å ta med kjeks/tyggis etc
Tskk for mange flotte tips hehe :-D
Godt hun sov i sin egen seng, men slitsomt med mange oppvåkninger :-(Hallo!
Litt urolig natt, Hermine var våken noen ganger og drømte. Men sov helt til 06.30 i sin egen seng så det er veldig bra
Aner ikke hva jeg skal gjøre idag. Gå en tur iallfall!
Er lenge siden vi har flydd nå, men han elsker å se filmer; tegne etc.. så han har blitt veldig rolig de siste månedene. Deilig :-DDu er jo så dreven på reising med barn så det der går sikkert bra
Hermine også elsker klistremerker. Hele turen til Kreta satte hun og flytta klistremerker fra et ark til et annet
Ja, blir skikkelig urolig når det blåser sånn og høres ut som om hele huset skal rives nedLennypenny: storm er noe dritt holder stort sett meg våknen å! Håper smertene er bedre <3 blir spennede med ferie
Marian87: flinke Hermine som sov så lenge i egen seng jeg må få tak i en sengehest så jeg kan ta av delen på Liana sin å
God mor'n
Fin natt her, og barna er i barnehagen. Jeg jobbet igår, men idag har jeg fri igjen tenkte å gå gjennom lekene til Emira..er så mye hun ikke leker med, så får se om det er noe jeg kan gi/selge videre. Så kansje Emira kan tjene litt penger
Ellers ikke noen andre planer enn det! Håper alle har det bra og at dere får en fin dag!
Ja, blir skikkelig urolig når det blåser sånn og høres ut som om hele huset skal rives ned
Så flott å gi bort/selge leker som bare ligger der.
Det er ikke noe Liana har brukt for så du ikke trenger å kjøpe nytt til hun?
Så deilig med en god natt og fri i dag
Ungene ble hentet kl 15, så nå er vi hjemme å slapper av.
Sykt sliten etter natten. Begge ungene hoster sykt igjen :-( Har hostet non-stop i typ 1,5-2 mnd.
Må ta de med på nytt til en lege når vi er tilbake.
Vondt for de, og de sover så dårlig da :-(
Hva driver dere med?
Akkurat nå er jeg litt misunnelig på at du har forelesninger og ting å lese.Hellu!
Det ble høgskolen på meg og lesing i dag. Så jeg har fått forberedt meg litt til forelesning i morgen.
Vi skal ha undervisning i morgen og torsdag, og de samme dagene neste uke i det andre emnet.
Det blir godt å starte på et nytt semester, kjenner jeg, selvom pensumlista er aaaaaltfor lang!
Men når temaene er spennende går det nok greit!
Oi, mente ikke å like innlegget ditt egentlig - for det er helt forferdelig å gå slik og vite at man ikke har nok til å betale regningene sineAkkurat nå er jeg litt misunnelig på at du har forelesninger og ting å lese.
Jeg savner å ha noe å gjøre/sluntre unna om dagene
Begynner å kjenne en anelse mageknip for hva vi skal gjøre når mannen får lønn men vi mangler de 7000kr fra Lånekassen