SNAKKETRÅD

For ikke å snakke om den gleden ungene har av snøen :D ski og akebrett, og snømåkking, er gull verdt altså! :) Barfrost er barnehagenes verste mareritt :p
JEg tror jeg deler den samme gleden som ungene der altså :p
 
God morgen.
Ungene er levert og jeg ee utslitt. Vært storm her i natt pluss jeg har hatt sinnsyke magesmerter, så har ikke sovet stort. I dag skal jeg pakke siste rest, også reiser W og jeg til farmor i morgen og sover der. Skal reise kl 3.30, natt til torsdag. Gruer meg. Og 7,5 time på fly :-(

Hvordan har deres natt vært? Hva skal dere? :)
 
God morgen.
Ungene er levert og jeg ee utslitt. Vært storm her i natt pluss jeg har hatt sinnsyke magesmerter, så har ikke sovet stort. I dag skal jeg pakke siste rest, også reiser W og jeg til farmor i morgen og sover der. Skal reise kl 3.30, natt til torsdag. Gruer meg. Og 7,5 time på fly :-(

Hvordan har deres natt vært? Hva skal dere? :)
Det går sikkert fint på flyturen!

Bare ta med masse greier å aktivisere W med ;) Folk bruker å gjøre narr av meg fordi jeg har en hel håndbagasje bare til Hermine, men til gjengjeld har hun aldri vært utålmodig på fly :D

Har du ipad/nettbrett? Ta med det og hodetelefoner. Fyll den med filmer, musikk og spill. Gjerne noen nye og spennende ;)

Jeg har også masse snacks med. Smoothies, saltsnacks, frukt og kjeks. Og en kjærlighet på pinne evt tyggis som kriseløsning :p
 
Det går sikkert fint på flyturen!

Bare ta med masse greier å aktivisere W med ;) Folk bruker å gjøre narr av meg fordi jeg har en hel håndbagasje bare til Hermine, men til gjengjeld har hun aldri vært utålmodig på fly :D

Har du ipad/nettbrett? Ta med det og hodetelefoner. Fyll den med filmer, musikk og spill. Gjerne noen nye og spennende ;)

Jeg har også masse snacks med. Smoothies, saltsnacks, frukt og kjeks. Og en kjærlighet på pinne evt tyggis som kriseløsning :p
Ja, har nettbrett og skal laste ned filmer i dag :) Har også spill :)

Har kjøpt et hefte med klistremerker av kaptein sabeltann og co, en bok og tegnebok og farger.

Tenkte også å ta med kjeks/tyggis etc :)

Tskk for mange flotte tips hehe :-D
 
Hallo!

Litt urolig natt, Hermine var våken noen ganger og drømte. Men sov helt til 06.30 i sin egen seng så det er veldig bra :)

Aner ikke hva jeg skal gjøre idag. Gå en tur iallfall!
 
Ja, har nettbrett og skal laste ned filmer i dag :) Har også spill :)

Har kjøpt et hefte med klistremerker av kaptein sabeltann og co, en bok og tegnebok og farger.

Tenkte også å ta med kjeks/tyggis etc :)

Tskk for mange flotte tips hehe :-D
Du er jo så dreven på reising med barn så det der går sikkert bra :)

Hermine også elsker klistremerker. Hele turen til Kreta satte hun og flytta klistremerker fra et ark til et annet :p
 
Hallo!

Litt urolig natt, Hermine var våken noen ganger og drømte. Men sov helt til 06.30 i sin egen seng så det er veldig bra :)

Aner ikke hva jeg skal gjøre idag. Gå en tur iallfall!
Godt hun sov i sin egen seng, men slitsomt med mange oppvåkninger :-(
 
Du er jo så dreven på reising med barn så det der går sikkert bra :)

Hermine også elsker klistremerker. Hele turen til Kreta satte hun og flytta klistremerker fra et ark til et annet :p
Er lenge siden vi har flydd nå, men han elsker å se filmer; tegne etc.. så han har blitt veldig rolig de siste månedene. Deilig :-D

Så gøy med klistremerker ja? Hehe :-D
 
Lennypenny: storm er noe dritt :p holder stort sett meg våknen å! Håper smertene er bedre <3 blir spennede med ferie :D


Marian87: flinke Hermine som sov så lenge i egen seng :D jeg må få tak i en sengehest så jeg kan ta av delen på Liana sin å :)


God mor'n :)
Fin natt her, og barna er i barnehagen. Jeg jobbet igår, men idag har jeg fri igjen :p tenkte å gå gjennom lekene til Emira..er så mye hun ikke leker med, så får se om det er noe jeg kan gi/selge videre. Så kansje Emira kan tjene litt penger ;)

Ellers ikke noen andre planer enn det! Håper alle har det bra og at dere får en fin dag! :D
 
Lennypenny: storm er noe dritt :p holder stort sett meg våknen å! Håper smertene er bedre <3 blir spennede med ferie :D


Marian87: flinke Hermine som sov så lenge i egen seng :D jeg må få tak i en sengehest så jeg kan ta av delen på Liana sin å :)


God mor'n :)
Fin natt her, og barna er i barnehagen. Jeg jobbet igår, men idag har jeg fri igjen :p tenkte å gå gjennom lekene til Emira..er så mye hun ikke leker med, så får se om det er noe jeg kan gi/selge videre. Så kansje Emira kan tjene litt penger ;)

Ellers ikke noen andre planer enn det! Håper alle har det bra og at dere får en fin dag! :D
Ja, blir skikkelig urolig når det blåser sånn og høres ut som om hele huset skal rives ned :p

Så flott å gi bort/selge leker som bare ligger der.
Det er ikke noe Liana har brukt for så du ikke trenger å kjøpe nytt til hun? :)

Så deilig med en god natt og fri i dag :)
 
Ungene ble hentet kl 15, så nå er vi hjemme å slapper av.
Sykt sliten etter natten. Begge ungene hoster sykt igjen :-( Har hostet non-stop i typ 1,5-2 mnd.
Må ta de med på nytt til en lege når vi er tilbake.
Vondt for de, og de sover så dårlig da :-(

Hva driver dere med? :)
 
Ja, blir skikkelig urolig når det blåser sånn og høres ut som om hele huset skal rives ned :p

Så flott å gi bort/selge leker som bare ligger der.
Det er ikke noe Liana har brukt for så du ikke trenger å kjøpe nytt til hun? :)

Så deilig med en god natt og fri i dag :)

Ja huff, skummelt..haha.. også bråker det sånn!

Det var fryktelig mye bamser her :p dem lå bare i en skuff under senga.. også var det noen dukker og andre ting som ikke var når å spare på ;) så fylte en halv søppelsekk med sånt som jeg skal spørre barnehagen om dem vil ha.. og kasta en søppelsekk med skrot og ødelagte ting :eek:
 
Ungene ble hentet kl 15, så nå er vi hjemme å slapper av.
Sykt sliten etter natten. Begge ungene hoster sykt igjen :-( Har hostet non-stop i typ 1,5-2 mnd.
Må ta de med på nytt til en lege når vi er tilbake.
Vondt for de, og de sover så dårlig da :-(

Hva driver dere med? :)

Lenge med hoste ja! Liana var sånn i fjord.. hosta spesielt på natta i over 4 mnd i strekk!..

Nå har vi akkurat spist middag, og sløver i sofan :p
 
Hellu!
Det ble høgskolen på meg og lesing i dag. Så jeg har fått forberedt meg litt til forelesning i morgen.
Vi skal ha undervisning i morgen og torsdag, og de samme dagene neste uke i det andre emnet.
Det blir godt å starte på et nytt semester, kjenner jeg, selvom pensumlista er aaaaaltfor lang!
Men når temaene er spennende går det nok greit!
 
Hellu!
Det ble høgskolen på meg og lesing i dag. Så jeg har fått forberedt meg litt til forelesning i morgen.
Vi skal ha undervisning i morgen og torsdag, og de samme dagene neste uke i det andre emnet.
Det blir godt å starte på et nytt semester, kjenner jeg, selvom pensumlista er aaaaaltfor lang!
Men når temaene er spennende går det nok greit!
Akkurat nå er jeg litt misunnelig på at du har forelesninger og ting å lese.

Jeg savner å ha noe å gjøre/sluntre unna om dagene ;) :p

Begynner å kjenne en anelse mageknip for hva vi skal gjøre når mannen får lønn men vi mangler de 7000kr fra Lånekassen :confused:
 
Idag har jeg gått til butikken og handlet litt, på hjemveien stakk jeg innom ei i barselgruppa mi som er hjemme i ny permisjon. Tok en kopp kaffe og fikk holde baby :) Det var veldig koselig!

Jeg har meldt meg som vikar i bhg og håper på noen vakter der snart.

Skal søke 2 stillinger til nå. Begge er turnus, men ser ikke ut til at jeg finner noen 08-16 jobb med det første så får bare ta det som er. Jobben virker iallfall spennende! :)

Nå er det te og tv...mens mannen jobber overtid for å tjene ekstra penger :p
 
Akkurat nå er jeg litt misunnelig på at du har forelesninger og ting å lese.

Jeg savner å ha noe å gjøre/sluntre unna om dagene ;) :p

Begynner å kjenne en anelse mageknip for hva vi skal gjøre når mannen får lønn men vi mangler de 7000kr fra Lånekassen :confused:
Oi, mente ikke å like innlegget ditt egentlig - for det er helt forferdelig å gå slik og vite at man ikke har nok til å betale regningene sine :(
Jeg har jo nevnt for deg at det ikke er noe jobbing på meg fremover, og vi er egentlig avhengig av at jeg har enda noen tusenlapper inn per måned i tillegg til studielån/stipend. Rett og slett fordi vi ikke hadde tent på at jeg skulle noe annet enn ut i jobb etter bachelorstudiet og dermed har lån ut fra at jeg skulle jobbet fult per nå :eek:
Så dette er kjipt, men det går over. Og du kommer til å få deg jobb snart - TENK SÅ DEILIG DET BLIR!!!
 
Back
Topp