Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her. Blir nok oppstart i slutten av neste uke. Tida gikk så veldig fort til 6 mndJeg er spent på å prøve på snuppa her i slutten av måneden. Hun er veldig interessert i alt vi putter i munnen.
Hvordan lager du fikenmos? Blir det ikke veldig søtt?Favoritten her er den jeg lager selv. Hollie sin lkologisk barnegrøt. Mel som bløtlegges over natta, kokes opp og tilsettes med fikenmos. Det er mums for lillegutt![]()
Hvordan lager du fikenmos? Blir det ikke veldig søtt?
Har aldri prøvd meg på hjemmelaget grøt før, men burde gjerne gitt det en sjans.
Brødskive går ned her, til lunch. Så hun får kun ett grøtmåltid om dagen. Det tar tid da, for bitene kan ikke være for storeMin spiser også veldig lite grøt for tiden, vurderer å prøve med litt brødskive.

For dere som gir fruktsmoothie fra pose og gjerne vil la babyen spise selv (blw) anbefaler jeg disse korkene!
Vis vedlegget 183025
Mi frøken vil helst gjøre alt selv og skal gjerne holde på skjeen. Ikke alltid like lett... Men med disse kan hun holde posen selv og drikke uten at hun klemmer ut altFunker som en "spill-free" tutekopp!
Jeg kjøpte mine fra smudis.no.
Hun holder i posen (med litt hjelp innimellom) og suger på toppen, så det funker i hvert fall for ossForstår de virkelig hvordan dette funderer? Har kjlpt poser og sånne topper, men tenkte i grunn å kjøpe skjeer til jeg..?!
Kommer det uten at man må klemme?? Aldri prøvd sånne poser viHun holder i posen (med litt hjelp innimellom) og suger på toppen, så det funker i hvert fall for ossJeg har sånne skjeer som skrues på også, men hun vil helst holde selv og da klemmes det smoothie ut over alt
![]()