Smaksprøvetråd

Vannmelon var ikke særlig godt syns mi. Og svisker liker ho plutselig heller ikke. Men grøt og aprikosmos går ned på høykant.
 
Her elsker hun grøt. Svisker liker hun mens aprikos er hun litt skeptisk til. Det går om vi blander ;)
Har prøvd å mose honningmelon samt at hun har suttet på en annen type melon - det var vistnok godt ;)
Idag prøvde jeg gulrotpuré noe hun også likte godt
 
Her prøver vi pæremos og det virker å være helt topp :) Har prøvd med litt banan også, men det var ikke noe suksess.
 
Her prøver vi pæremos og det virker å være helt topp :) Har prøvd med litt banan også, men det var ikke noe suksess.

Oi.. Har gitt bittelitt banan jeg også kom jeg på ;) hun smattet det i seg ;)
 
Her prøver vi pæremos og det virker å være helt topp :) Har prøvd med litt banan også, men det var ikke noe suksess.
Jeg prøvde avokado og banan. Det ble hun helt vill i magen av :/
 
Her elsker hun grøt. Svisker liker hun mens aprikos er hun litt skeptisk til. Det går om vi blander ;)
Har prøvd å mose honningmelon samt at hun har suttet på en annen type melon - det var vistnok godt ;)
Idag prøvde jeg gulrotpuré noe hun også likte godt
Så bra at hun liker mat! Tror vi må kjøpe et sånt nett. Prøvde med vannmelon i stav i hånden, men hun bet av en bit. Og biter er ikke noe godt :p Men hun likte godt å sutte på den!
 
Oi.. Har gitt bittelitt banan jeg også kom jeg på ;) hun smattet det i seg ;)

Så bra, banan er jo en "lettvint" frukt å ha med seg for å gi disse små og ;) Vi endte med å gnu det inn i grøten tilslutt og da gikk det greit ;) Får prøve igjen senere, nå har jeg dampa og most pærer så vi har en stund :p
 
Nei, ikke som jeg merket men bleien var fæl! (Og ikke bare disse prikkene)

Prikkene :p ? Så at avokado er bra for treg mage, på samme måte som svisker og aprikos... så tenkte å forsøke det ;)
 
Jeg tror det, ja. Men her hadde det helt motsatt effekt. Grusomme greier :eek: :p
Ja, det var skikkelig smørje til opp under ørene. Selvfølgelig mens jeg var på kafé :p
 
Faste bananer gir hardere mage, godt modne bananer gir løsere mage, så hvilken effekt bananen gir varierer ;-)
 
Ja, det var skikkelig smørje til opp under ørene. Selvfølgelig mens jeg var på kafé :p
Det er typisk det :p Men da vet du hva du kan gi ved behov for litt hjelp ved hard mage ;) jeg ga banan også da første tann kom. Det lærte jeg at jeg aldri måtte gjøre. Hun ble nemlig løs i magen av bare det å få tenner. Så du kan tenke deg.. Uff.. Stakkars.. :p
 
Vet ikke helt hvor jeg skal spørre/skrive dette, men har jeg vært helt på trynet når jeg har fryst sviskemos i isbitbrett? Kjøpte ferdig på glass :)
 
Vet ikke helt hvor jeg skal spørre/skrive dette, men har jeg vært helt på trynet når jeg har fryst sviskemos i isbitbrett? Kjøpte ferdig på glass :)
Ikke i det hele tatt :) Hvorfor tenker du at det er feil? Kjempesmart jo! ;)
 
Jeg tenkt at de kanskje ikke tåler frysen :p Men da har jeg spart oss for dårlig mage! Det er jaggu mye i et slikt lite glass :eek:
Ja, det er det! Kastet akkurat et nesten fullt et som jeg glemte i kjøleskapet...
 
Back
Topp