Ringte legevakten og de sa at en blir innlagt når en er så dehydrert at en ikke tisser lenger. Synes det var drøyt! Men men, får gi det litt tid da.Bedre å kontakte legen 1 gang for mye. Det er ikke bra å ikke få i seg nok væske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte legevakten og de sa at en blir innlagt når en er så dehydrert at en ikke tisser lenger. Synes det var drøyt! Men men, får gi det litt tid da.Bedre å kontakte legen 1 gang for mye. Det er ikke bra å ikke få i seg nok væske.
Ringte legevakten og de sa at en blir innlagt når en er så dehydrert at en ikke tisser lenger. Synes det var drøyt! Men men, får gi det litt tid da.
Ringte legevakten og de sa at en blir innlagt når en er så dehydrert at en ikke tisser lenger. Synes det var drøyt! Men men, får gi det litt tid da.
Ehhh jo det syns jegEr det ikke gått for langt når man ikke tisser lengre???
Jeg har brukt zofran i snart 4 uker. Og jeg er glad jeg gjør det. Klarer hvertfall noe. Så for meg er det verdt den risikoen. I feks Danmark er jo zofran første valget hos legene.Nå har jeg endelig turt å prøve zofran (kvalmestillende), og det funker ganske bra! Fantastisk med en tilnærmet normal kveld. Men jeg får så dårlig samvittighet. TENK om det skader babyen.. jeg har jo holdt ut i fem uker med hyperemesis, burde kanskje bare stå i det. Legen sier at en veier risikoen opp mot fordelene, og da tenker jeg jo at det ER en risiko..? Uff....
Det var en dansk gynokolog som overbeviste meg om å prøve, han også sa det om at det var mye brukt der. Men forferdelig ekkelt å vite at det ikke er forsket på. Vet de egentlig om diverse skader og misdannelser skyldes denne medisinen når de ikke har forsket på det? Kanskje det er ting som en bare ser på som tilfeldig egentlig skyldes zofran... guri, jeg plager meg selv med dette her.....:/Jeg har brukt zofran i snart 4 uker. Og jeg er glad jeg gjør det. Klarer hvertfall noe. Så for meg er det verdt den risikoen. I feks Danmark er jo zofran første valget hos legene.
Ja, jeg spiste helt normalt i går når jeg tok det.Dere som tar Zofran - Har dere fått tilbake matlysta og (om den har vært borte), eller stopper det bare den værste kvalmen?
Spiser mer men ikke så mye som jeg pleier.Dere som tar Zofran - Har dere fått tilbake matlysta og (om den har vært borte), eller stopper det bare den værste kvalmen?
Hvor mye/ofte tar du? Jeg har ikke tatt i dag, men føler meg fremdeles bra! På den ene siden helt fantastisk, men så blir jeg nervøs også. For zofranen er jo ute av kroppen nå, så hvorfor er kvalmen fortsatt borte....Jeg har brukt zofran i snart 4 uker. Og jeg er glad jeg gjør det. Klarer hvertfall noe. Så for meg er det verdt den risikoen. I feks Danmark er jo zofran første valget hos legene.
Dette erfarte jeg også. At jeg var i grei for "dagen derpå" også. Men så ble jeg dårlig igjen dagen etter. Jeg tar 2 om dagen. Men siste 4 dagene har jeg bare tatt 2 stk til sammen. Lykke!Hvor mye/ofte tar du? Jeg har ikke tatt i dag, men føler meg fremdeles bra! På den ene siden helt fantastisk, men så blir jeg nervøs også. For zofranen er jo ute av kroppen nå, så hvorfor er kvalmen fortsatt borte....
Jepp, på an igjen med oppkast fra tidlig morgen her. Men utrolig godt å vite at det finnes en medisin som hjelper om det blir for ille. Får se om jeg tør å ta den igjen, synes fortsatt det er forferdelig ekkelt...Dette erfarte jeg også. At jeg var i grei for "dagen derpå" også. Men så ble jeg dårlig igjen dagen etter. Jeg tar 2 om dagen. Men siste 4 dagene har jeg bare tatt 2 stk til sammen. Lykke!