Sliter dere alle med kvalme?

Jeg ble kvalm på søndag... Mandag var ikke, hjemme fra jobb, tirsdag var ennå verre - fikk legetime og ble sykmeldt i to uker... I dag har jeg på toppen av kvalmen fått virus i halsen, slik at jeg ikke klarer annet enn å puste uten å brekke meg... Første faste føden i dag klarte jeg å gå i meg kl 18... Nå på kvelden er jeg fortsatt kvalm, men ikke overhengende oppkast-fare... Men klarer ikke mye før jeg trigger kvalmen - og legging av to små er en utfordring, selv om vi er to på saken...
Blir det verre nå, så har jeg avtale med fastlegen at hun skal skrive ut postafen... Har ikke hatt kvalme i tidligere svangerskap, så dette er noe nytt - savner faktisk å heller ha vondt i bekkenet...

8 uker og null kvalme :D var ikke kvalm med jentene heller så... Men føler virkelig med dere andre! Stor trøste klem til de som trenger det:Heartpink

Vært kvalm av og på siden uke 5. Er 6+4 idag. Merker fort kvalmen hvis jeg ikke spiser ofte nok. Spiser jeg for fort eller for mye blir jeg også kvalm. Ikke kastet opp ennå og krysser fingrene for at jeg skal slippe det :D med første var jeg kjempekvalm og kastet opp hele dagen fra uke 6-13.. Med nr 2 var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Så er spent på å se hvordan det går denne gangen :)

Er skikkelig kvalm - døgnet rundt! Er i dag 6+5. Like kvalm hver dag, selvom det går litt i bølger på hvor intens kvalmen er, så er den der hele tiden. Blir til og med dårlig av å gå gjennom matbutikken-fordi alle lukter blir så forsterket, at det blir veldig intenst. Forrige svangerskap derimot var fantastisk - helt fritt for kvalme :) rart hvordan to svangerskap kan være SÅ forskjellige :)

JEG ER SÅ KVALM AT JEG VIL DØ NOEN GANGER.

Beklager caps, men måtte få det ut. Hahah!

Kvalm hele dagen nå. Forige uke kunne jeg kontrollere det med å spise litt, nå hjelper ingenting. Sykemeldt fra jobb.

Jeg er kvalm og har kastet opp. Håper det ikke blir slik som sist svangerskap :(

Sitter på jobb og er superkvalm!! Har nettopp spist,men det ble visst bare verre.. Huff :o

Jeg er kvalm og begynner brekke meg om jeg blir sulten men spiser jeg lite og ofte hjelper det :-) er 4+5 idag men vært sånn en uke allerede!

Kvalm her også.. er 6+3 i dag.. Ble kvalm denne uka..

Er skikkelig kvalm - døgnet rundt! Er i dag 6+5. Like kvalm hver dag, selvom det går litt i bølger på hvor intens kvalmen er, så er den der hele tiden. Blir til og med dårlig av å gå gjennom matbutikken-fordi alle lukter blir så forsterket, at det blir veldig intenst. Forrige svangerskap derimot var fantastisk - helt fritt for kvalme :) rart hvordan to svangerskap kan være SÅ forskjellige :)
Samme her, vet ikke hvordan jeg skal få handlet :-/ Prøver å komme meg på butikken når jeg har en liten pause i brekkinga, men klarer ikke luktene.

5+2 her, og kvalmen slo til i dag. Heldigvis ikke kasta opp, men er uvel og uggen. Så lenge det ikke blir verre :)

Kvalmen kom ca 6+3. Er ganske ille annenhver dag, ellers uggen og dårlig matlyst. Har ikke kastet opp enda.

Jeg er kvalm, og bare 4+0 i dag. Vært småkvalm siden mandag. Det er verst på morgen, formiddag og tidlig ettermiddag, og så roer det seg gjerne ned ut på kvelden. Akkurat nå er jeg ikke kvalm.

Forrige gang var jeg småkvalm i uke 4, sengeliggende fra uke 5 og kastet opp fra uke 6. Hyperemesis. Jeg er litt engstelig for at jeg får det på nytt nå. :confused: Det var ikke noe gøy, men om jeg får en baby denne gangen her så skal det være verdt det. :Heartred

Jeg er kvalm, og bare 4+0 i dag. Vært småkvalm siden mandag. Det er verst på morgen, formiddag og tidlig ettermiddag, og så roer det seg gjerne ned ut på kvelden. Akkurat nå er jeg ikke kvalm.

Forrige gang var jeg småkvalm i uke 4, sengeliggende fra uke 5 og kastet opp fra uke 6. Hyperemesis. Jeg er litt engstelig for at jeg får det på nytt nå. :confused: Det var ikke noe gøy, men om jeg får en baby denne gangen her så skal det være verdt det. :Heartred

Hyperemesis på meg også... Utrolig hvor fort man glemmer. Men nå når jeg ligger her igjen kommer alle minnene tilbake. Det verste denne gangen er den dårlige samvittigheten ovenfor min sønn :(

Hyperemesis på meg også... Utrolig hvor fort man glemmer. Men nå når jeg ligger her igjen kommer alle minnene tilbake. Det verste denne gangen er den dårlige samvittigheten ovenfor min sønn :(

Huff. :( Kjipt at du har det, og forstår at det kan gå utover hva du orker med sønnen din. Du må bare slappe av. Ingen vits i å gjøre noe annet, det gjør det vel bare verre? Jeg blir hvert fall dårligere av anstrengelser.

Jeg har ikke hyperemesis nå. Jeg er bare 4+1. Jeg er bare veldig veldig kvalm allerede. Så jeg tror jo at det er snakk om uker eller dager. Og jeg gruer meg for jeg husker det veldig godt fortsatt.

Eg er 5+5 i dag. Ingen tegn til kvalme. Har ett halvgått svangerskap bak meg med MA i august. Då var eg elendig med masse kvalme og oppkast. Begynte ca. Uke 5 då, so eg venter på da(men håper eg slepp)

Er ikke kvalm i det hele tatt enda, 4 + 5, men går å venter på det egentlig. Var kvalm og kastet opp hele mitt forrige svangerskap :/

Back
Topp