Skvirevippens første ❤

Ja syns den er helt passelig, for da føler man seg ikke som en strandet hval heller :p eller, man kan føle seg som det allerede da, men ser ihvertfall ikke sånn ut [emoji23]
Ja, jeg er ganske lav, bare små 155 over bakken, og brede hofter så jeg vil nok fort se litt stranda ut [emoji23][emoji228]
 
Jeg har og følelsen på at desember er måneden deres Skvirevippen ;)
Jaa, åh jeg håper det ^^ Synes prøvinga brått ble tungt :p fra å ikke være noe særlig berørt til å føle alt er skikkelig urettferdig på en mnd gjør at jeg ble litt ekstra utålmodig :p
 
Cd9
Jeg pleier aldri ha strek før fertil periode. Den øverste er fra cd7 da jeg sniktesta :p
28cc46f8f0957d8e17826dfdb9543209.jpg


Utfloden og er mer vannete. Så null tvil her. El er i sikte :p
 
Cd9
Jeg pleier aldri ha strek før fertil periode. Den øverste er fra cd7 da jeg sniktesta :p
28cc46f8f0957d8e17826dfdb9543209.jpg


Utfloden og er mer vannete. Så null tvil her. El er i sikte :p

Rart det der hvor forskjellig lh verdi vi har i kroppen.
Jeg har aldri opplevd å bare ha en strek[emoji23]

Men du nærmer deg. Det liker vi
 
Ja, jeg veit... æææh. Men nå hadde el-testen strek. Noe jeg aldri har før fertil periode !!

Hurra! :) Jeg hadde og strek i går på CD 9 og streken i dag er mye sterkere igjen. Kanskje vi får EL før etter vi har mista? Aldri sjekka før, så aner jo ikke akkurat dagen for EL i syklusen min heller jeg da :p Jeg tenker at dere bare må fortsette med kosen, så skal du se at det blir 2 streker på "riktig" test om noen uker og ;)
 
Hurra! :) Jeg hadde og strek i går på CD 9 og streken i dag er mye sterkere igjen. Kanskje vi får EL før etter vi har mista? Aldri sjekka før, så aner jo ikke akkurat dagen for EL i syklusen min heller jeg da :p Jeg tenker at dere bare må fortsette med kosen, så skal du se at det blir 2 streker på "riktig" test om noen uker og ;)
Jaa, det hadde vært koselig ^^
Tenk.. om 3 uker kan vi stå med positive tester i hånda :O
 
Back
Topp