Skvirevippens første ❤

Er verdt et forsøk [emoji85] kan du legge ut bilde av de te-ene du har kjøpt?
5902d6fed89d2cbcd4e95221d8dfde2e.jpg


Den med ingefær var det pepper i faktisk.. litt merkelig smak, men veldig god :)
 
Cd7
Merker at grapefrukjuicen gjør nytta si denne pp. Masse utflod, kjennes nesten ut som jeg nettopp har vært i senga med mannen [emoji85] håper bare at jeg også får masse slim :p
Tempe-klokka har jeg tydeligvis slått av i søvne, for våkna en time seinere enn vanlig og sov med tskjorte, pleier vanligvis å sove uten så derfor ble tempen mye høyere idag. Har nesten lyst til å discarde den fordi den ikke ser fin ut på charten [emoji28]
c669f364b60c780df91f1d0e1e67f6c2.jpg
 
Cd7
Merker at grapefrukjuicen gjør nytta si denne pp. Masse utflod, kjennes nesten ut som jeg nettopp har vært i senga med mannen [emoji85] håper bare at jeg også får masse slim [emoji14]
Tempe-klokka har jeg tydeligvis slått av i søvne, for våkna en time seinere enn vanlig og sov med tskjorte, pleier vanligvis å sove uten så derfor ble tempen mye høyere idag. Har nesten lyst til å discarde den fordi den ikke ser fin ut på charten [emoji28]

Kjenner til følelsen om å ha lyst til å discarde! Har ikke merket noe forskjell med grapefruktjuice enda, hvor lenge siden er det du begynte å drikke det?
 
Kjenner til følelsen om å ha lyst til å discarde! Har ikke merket noe forskjell med grapefruktjuice enda, hvor lenge siden er det du begynte å drikke det?
Jeg begynte å drikke så fort jeg trodde jeg hadde sa:så har drikki en del siste mnd. Men drukket litt mer enn vanlig siste uka. Kanskje det har gjort nytta :) og masse vann da :)
 
7560e7474d5ff3159384d6abf77b0200.jpg


Avslutter dagen med denne som hang på teen min. Den minna meg på en veldig viktig ting. Den viktigste ingrediensen i det å skulle lage familie er at kommende far og mor er hverandres favorittperson i hele verden. Det jeg ofte kan glemme litt er at det som faktisk funker for å bli gravid er ikke te, glidemiddel eller juice, det er kjærlighet.... og sex :p
 
Hurra for el-slim![emoji1319][emoji1319] og selvfølgelig kjærligheten! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji16]
 
Cd8
Shit ass. Idag var en seig dag. Våkna kl 3 av at det blåste helt sykt ute, og fikk ikke sove igjen etter det. Kl 5 ringte klokka og da var det klart for trening. Vært masse stress på jobb, og kjenner at kroppen er helt slapp. Det positive med sånne netter/dager er at jeg sover så godt natta etter :) jeg gleder meg faktisk til å legge meg. Må bare overbevise mannen om å legge seg sammen med meg :p
 
Cd8
Shit ass. Idag var en seig dag. Våkna kl 3 av at det blåste helt sykt ute, og fikk ikke sove igjen etter det. Kl 5 ringte klokka og da var det klart for trening. Vært masse stress på jobb, og kjenner at kroppen er helt slapp. Det positive med sånne netter/dager er at jeg sover så godt natta etter :) jeg gleder meg faktisk til å legge meg. Må bare overbevise mannen om å legge seg sammen med meg :p

Ååååh slitsomt! Jeg hopper snart i seng jeg også! Kjempe trøtt... sov godt :)
 
Cd8
Shit ass. Idag var en seig dag. Våkna kl 3 av at det blåste helt sykt ute, og fikk ikke sove igjen etter det. Kl 5 ringte klokka og da var det klart for trening. Vært masse stress på jobb, og kjenner at kroppen er helt slapp. Det positive med sånne netter/dager er at jeg sover så godt natta etter :) jeg gleder meg faktisk til å legge meg. Må bare overbevise mannen om å legge seg sammen med meg :p

Sove godt skvirevippen :)
 
Cd9
Shit's going doooooown :p :O
Ser jaggu ut som el er i rute til ca cd13 [emoji173][emoji173]

Her har dere min første pf (partial ferning). Som dere ser er det fortsatt litt pebbels der som betyr at det ikke er på full enda :)
13be4febf1a0496e67ccd47e728b8249.jpg


f437eb6df741c33ab92408a0b8ee2c62.jpg

Jeg må bare innrømme at jeg endra cd7 tempen, men er så tidlig så den har ikke noe å si alikevel. Også er dagens tatt 3 kvarter før normalt :)

Bare håper det ikke skjer slik som sist at jeg fikk tr istede for el da jeg fikk partial.
Og at det ikke er noe jeg har spist som gir resultatet :) jeg bare tester mikroskopet enda da så jeg hviler ikke 100% på det, men det betyr i allefall at jeg kan dra med meg mannen i seng tidligere om kveldene :p
 
Last edited:
Åååå herregud så gøy! :D håper el er rett rundt hjørnet! Du er heldig som har så kort syklus!!
 
Back
Topp