Skvirevippens første ❤

Du er heldig som har så lang lf :p
Jeg er litt redd for at den fortsatt bare er 10 dager... at jeg bare får en syklus på 23 dager :O

Men det er fortsatt innafor å bli vellykket gravid! Dette går fint! Nå blir det baby! :) [emoji173] du får bare spise progesteronfremmende mat i dpo :)
 
Ja, jeg tenker ikke noe annet alternativ at nå blir du straks smelt på tjukka og får en desemberbaby![emoji16][emoji173][emoji1319]
Og jeg regner selvsagt med at du joiner desembergruppa :p spennende da. Eneste kjipe er at jeg ikke får ordentlig babymage til sommeren, så jeg vil bare se oppblåst og tjukk ut [emoji28]
Men det får gå :p
 
Og jeg regner selvsagt med at du joiner desembergruppa :p spennende da. Eneste kjipe er at jeg ikke får ordentlig babymage til sommeren, så jeg vil bare se oppblåst og tjukk ut [emoji28]
Men det får gå :p

Ja håper det! :D jeg hadde babymage på sommeren sist jeg var gravid, men ikke på langt nær så stor som den ble tilslutt [emoji23]
 
Ja håper det! :D jeg hadde babymage på sommeren sist jeg var gravid, men ikke på langt nær så stor som den ble tilslutt [emoji23]

Kan vise et bilde [emoji173]
b71c7d194de88f731048f9d54d988afe.jpg
 
[emoji33] så nydelig! Akkurat slik mage bestiller jeg meg til sommeren[emoji16]

Hehe, jaaa jeg også!! :D jeg tror babyen lå veldig ut mot magen og ikke inn mot ryggen som noen gjør. For når jeg kjente de første sparkene i uke 15 så kunne mannen også kjenne de. [emoji173][emoji173]
 
Hehe, jaaa jeg også!! :D jeg tror babyen lå veldig ut mot magen og ikke inn mot ryggen som noen gjør. For når jeg kjente de første sparkene i uke 15 så kunne mannen også kjenne de. [emoji173][emoji173]

Er spent på om jeg blir flodhest denne gangen jeg. 3 svangerskap[emoji33][emoji33]
Men liten søt babymage på sommeren. Det vil jeg ha[emoji12]
 
I går ble det 3 [emoji85] men mest fordi mannen klarer 2 ganger mens vi holder på [emoji14] også halvsovne vi litt, også skjønner jeg ikke helt ha som skjedde men da var vi visst i gang igjen [emoji28]
Det er noe i lufta om dagen tror jeg [emoji14] [emoji173]
Kanskje han blir påvirket av hormonene dine? [emoji6]
 
Jeg har jo hørt om at man frigir noe greier når man er fertil slik at mannen skal bli påvirka:p

Har du noen gang lagt merke til det?
Ikke rundt el.. men gubben min fikk alle symptomene da jeg var gravid [emoji23] begge gangene [emoji23][emoji23]
Morgenkvalme og hele greia hadde han
 
Back
Topp