Skvirevippens første ❤

Ja, jeg er ganske lav, bare små 155 over bakken, og brede hofter så jeg vil nok fort se litt stranda ut [emoji23][emoji228]

Du kommer ihvertfall til å få en utstikkende mage vil jeg tro! Jeg syns det er helt utrolig de som man knapt kan se magen på når de er høygravide [emoji15] jeg er 1.60 så er ganske lav selv og magen min stakk laaaangt ut :p fikk kommentarer om jeg hadde tvillinger inni der :p
 
Ja, jeg er ganske lav, bare små 155 over bakken, og brede hofter så jeg vil nok fort se litt stranda ut [emoji23][emoji228]

Du kommer ihvertfall til å få en utstikkende mage vil jeg tro! Jeg syns det er helt utrolig de som man knapt kan se magen på når de er høygravide [emoji15] jeg er 1.60 så er ganske lav selv og magen min stakk laaaangt ut [emoji14] fikk kommentarer om jeg hadde tvillinger inni der :p

Jeg er 165 og bruker str xs-s, har alltid herjet med at jeg kommer til å få mage før positiv test, men det har ikke stemt enda [emoji23]
 
Du kommer ihvertfall til å få en utstikkende mage vil jeg tro! Jeg syns det er helt utrolig de som man knapt kan se magen på når de er høygravide [emoji15] jeg er 1.60 så er ganske lav selv og magen min stakk laaaangt ut :p fikk kommentarer om jeg hadde tvillinger inni der :p
Helt sikkert :). Håper jeg ser gravid ut fra 12 uke :p jeg har egentlig vært litt redd for at det ikke vil synes så godt fordi jeg har litt fett på magen, eller. Jeg har jo det men er mye hud og etter jeg har gått ned en del, men nok til at jeg er redd for at jeg ikke vil få den pitte lille magen =/
 
Jeg er 165 og bruker str xs-s, har alltid herjet med at jeg kommer til å få mage før positiv test, men det har ikke stemt enda [emoji23]
Jeg og har xs-s i gensere, så håper jeg får fin struttemage. Men da etter 3 mnd, sånn at folk skjønner at det er baby og ikke sier jeg bare er tjukk [emoji28]
 
Helt sikkert :). Håper jeg ser gravid ut fra 12 uke :p jeg har egentlig vært litt redd for at det ikke vil synes så godt fordi jeg har litt fett på magen, eller. Jeg har jo det men er mye hud og etter jeg har gått ned en del, men nok til at jeg er redd for at jeg ikke vil få den pitte lille magen =/

Ja det blir alltid en liten periode der man føler man bare ser tjukk ut og ikke gravid. Men det går som regel fort over. Jeg måtte fortelle det i uke 13-14 fordi jeg fikk så masse blikk :p det var den værste perioden. Men når jeg bare fikk det "out there" så fikk jeg veldig gravid-holdning. Det er litt måten man står og går på der folk ser at du passer på magen din, stryker på den som om det er noe dyrbart inni der og ikke bare tidenes foodbaby [emoji23] så det hjalp veldig å gå med gravidebukse og inntilsittende topp for å markere bulken på magen :)
 
Ja det blir alltid en liten periode der man føler man bare ser tjukk ut og ikke gravid. Men det går som regel fort over. Jeg måtte fortelle det i uke 13-14 fordi jeg fikk så masse blikk :p det var den værste perioden. Men når jeg bare fikk det "out there" så fikk jeg veldig gravid-holdning. Det er litt måten man står og går på der folk ser at du passer på magen din, stryker på den som om det er noe dyrbart inni der og ikke bare tidenes foodbaby [emoji23] så det hjalp veldig å gå med gravidebukse og inntilsittende topp for å markere bulken på magen :)
Ja, det er der jeg har tenkt og. Sa det til søstern som er 14 uker nå og i den "jeg er feit"-fasen, at hun bare må vise bulken, så kommer hu til å føle at magen ikke er fett :)
 
Begynner å få teken på mikroskopet nå altså. Jeg ble så skuffa da jeg kun fikk pebbels idag, men nekta å godta det så jeg prøvde igjen og igjen til jeg fikk igang spyttproduksjonen litt, og da viste det seg at det var pf (partial ferning) idag og gitt.
95e8f4b312feeced5114deaf363234d5.jpg


Jeg må bare teste med ordentlig vått spytt [emoji111]

Nå blir det baby :p
 
[emoji11][emoji11][emoji11][emoji11]
 
Ser ikke ut som det har skjedd så mye på hormonsiden etter exuen. Øverste cd8, cd 9 under og de to nederste er tatt idag. Ene kl 14 andre kl 18 :)
733aac0ea93876a9a4f78b326ea31d86.jpg

Tror jeg må fortsette teste to ganger om dagen..

Tror juicen har svikta... for så langt er det ganske tørt der nede =/
 
Har krangla litt med mikroskopet idag. Var oppe på do I dag tidlig og slang på ei dråpe som jeg sjekka da jeg sto opp. Da var den fin og krystallisert. Så glemte jeg å ta bilde for å legge inn her og testa igjen... Bare pebbels. Etter 3-4 takes så fikk jeg endelig til igjen. Sitti å sikla på kaffekoppen i 30 min for å få det til. Så nå har jeg fått krystaller to ganger :D
Så legger ut begge:
4151e619b7e7cf78558b3f073c92efe7.jpg

b201b503ee4d2046141043e274e20e1b.jpg


Her er siste bare holdt opp mot dagslys. Så man trenger egentlig ikke det grønne lyset :)
0dae15cbe246faca933c837066a97663.jpg
 
Slevjevippen [emoji2] sykt stilig det mikroskopet ditt, virker morro å prøve
 
Så sinnsykt kult! Nå blir det babyboom [emoji173][emoji173][emoji173] heia heia heia!
 
De to nederste er tatt med oppspart mellom 10.30 og 14.30. Den siste er tatt mellom 15.30 og 17.30. Så det virker ikke som om jeg trenger å spare opp noe særlig lenger :p
bb05aa39a1cf28aee029e1d253f2c6d4.jpg

Den siste er fortsatt ikke tørket her da.
 
De to nederste er tatt med oppspart mellom 10.30 og 14.30. Den siste er tatt mellom 15.30 og 17.30. Så det virker ikke som om jeg trenger å spare opp noe særlig lenger :p
bb05aa39a1cf28aee029e1d253f2c6d4.jpg

Den siste er fortsatt ikke tørket her da.

Se der ja! Kommer seg :) jeg tror jeg bare sparte sånn to timer og fikk ganske bra strek. Så tror ikke urinen må være spart i fire timer...
 
Cd12
Æææh. Jeg har missforstått mikroskopet :p
Jeg hadde full ferning i går mest sannsynlig. El kommer som regel 24-72 timer etter krystallene er sterkest og har minst grums i seg. I dag har jeg slitt skikkelig med å få et bra resultat. De sterkeste krystallene jeg fikk var disse:
2fbe120bebb9ee260bd93fb5dd4f1b6b.jpg
aac00013e7774c4b509a587148b84ae4.jpg

De henger ikke sammen som betyr at østrogenet har vært på topp og el kan komme innen 24-72 timer etter man har hatt full ferning. Tok en i går midt på dagen av rein nysgjerrighet, som jeg tenkte kanskje var ugyldig fordi jeg ikke huska sist jeg drakk/spiste noe, men det kan se ut som det var det beste resultatet jeg har hatt og det var i går østrogenet var på topp.
531ceb930ebec11cfe438e4141d258d7.jpg

Som betyr el kommer 24-72 timer etter det, men alle må bli kjent med sitt mønster. Det kan stemme bra om el er idag eller natt til i morgen :) føler noen stikk og litt småkramper. Tappen i går var høy, myk og åpen som betyr at el er forestående.
Så håper jeg ser litt elslim eller lignende idag. Ellers har vi brukt concieve plus hver gang siste gangene :)
 
Back
Topp