Skvirevippens første ❤

Legger ved bilde av tempen og. Er fornøyd med denne kurva :D
a4f9081286f37e2f8041ce9f92072d13.jpg


Jeg veit jeg ikke burde sjekke tapp utenom normal tid, men da jeg sjekka utflod og da måtte jeg jo tafser litt borti, og den kjennes helt perfekt ut :p
Utfloden er vannete og litt glatt som kan bety at det er på vei til å bli litt slimete kanskje? Men litt usikkert om det kan være rester fra kosestunden i går.. Skal sjekke videre utover dagen :)
 
Det skjer da ting her og. Har pleid å få noe sterkere tester. Men ikke så mye mer. Jeg er klar for å få el overstått nå egentlig :p klar for avreise til dpo-land :p
cb69635de20441d8ecd5efab8c45fc91.jpg
 
Leker litt med tanken på hvordan jeg skal fortelle om en evt graviditet på jobb og kom over disse:
d7746c95e8d37db8ef4768be4057e006.jpg

Hadde vært så gøy å bare ha på seg en slik til noen la merke til det :p
Baby loading hadde vært perfekt for oss, gubben er ikt-servicetekniker [emoji16]
 
Cd13

Våkna en time før klokka idag. Uten å tenke på å ta backup temp gikk jeg på do og slapp ut katta.. la meg igjen og fikk ikke sove. Så satte klokka 20 min frem så jeg kanskje kunne å en ca-temp. Etter å ha liggi helt rolig å prøvd å slappe helt av tok jeg tempen som ikke var så mye høyre enn før el normalt :)
Så sovna jeg og våkna av alarmen 30 min seinere. Da lå tempen 0,3 over :O
Men der har skjedd før når jeg har sovna av ei kort tid før alarmen etter bevegelse før, og da har tempen vært mye høyre :)
90bfd1bf7aac72433521b35c6596e260.jpg


Og jeg pleier å få ei kvise eller to før el pga progesteronet og den fikk jeg i går.

Mikroskopet var jo negativt i går og enda mer negativt idag så det kan stemme bra med at el er idag.
4910e60634d172d6c43efa87fd47c96b.jpg


Noe smertene jeg har og tilsier :p
Kjenner ikke hvilken side det slipper fra da, men det er lagt inn aksjer hver dag i en hel uke, så vi har i allefall gjort alt vi kan ^^ conceive plus har vi brukt hver gang og :p
 
Åååååå nå blir det baby! I know it! Heia heia!!! Julegaven din er straks på vei! :D hihi[emoji87][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Regner egentlig med at den første ryker 8dpo :p kan jo hende lf fortsatt er 10-11 dager, og jeg vil heller bli skuffa av negativ test enn overraska av tanta :p
Jeg er akkurat lik, så røk på test idag ;) fornøyd med meg selv å ha holdt meg til 9dpo, selv om jeg sprakk før resten av gjengen i tråden om testing imorgen,haha ;) Håper det kommer en spire til deg nå!! :D
 
Jeg er akkurat lik, så røk på test idag ;) fornøyd med meg selv å ha holdt meg til 9dpo, selv om jeg sprakk før resten av gjengen i tråden om testing imorgen,haha ;) Håper det kommer en spire til deg nå!! :D
Har liksom skjlnt at 8dpo er innafor :p Hva sa testen din da?:p
 
Har liksom skjlnt at 8dpo er innafor :p Hva sa testen din da?:p
Det er _noe_ på den, men går ikke å se om det bare er skygge :) men har en dårlig magefølelse, såå... Det går ikke ann å se det på bildet, tror jeg, men man ser det i virkeligheten altså ;)
 

Vedlegg

  • _20170320_081702.JPG
    _20170320_081702.JPG
    581,9 KB · Visninger: 25
Det er _noe_ på den, men går ikke å se om det bare er skygge :) men har en dårlig magefølelse, såå... Det går ikke ann å se det på bildet, tror jeg, men man ser det i virkeligheten altså ;)
Jeg og ser _noe_. Såååå spennende!!
 
Back
Topp