Skravlingstråd :)

Noen som har prøvd de her? Kjøpte de i går, og er fornøyd så langt! Kosta jo bare 10,- på vitus apotek! :D uten parfyme og parabener. De tørre er også veldig gode, men synes det er mer praktisk med de våte, og han reagerer ikke noe på det så :) ImageUploadedByBV Forum1429610663.805785.jpg
 
Last edited:
Noen som har prøvd de her? Kjøpte de i går, og er fornøyd så langt! Kosta jo bare 10,- på vitus apotek! :D uten parfyme og parameter. De tørre er også veldig gode, men synes det er mer praktisk med de våte, og han reagerer ikke noe på det så :) Vis vedlegget 113594
Vi bruker tørre hjemme og våte på farten. Kun testet disse i tørr:)
 
6 ukers kontroll idag! Spent :) snuppa er 9 uker, så det blir litt sen kontroll.. Har vært på helsestasjonen hver uke for å veie henne, hun legger på seg ca 300 g i uka. Skikkelig storspiser! :)
 
L
6 ukers kontroll idag! Spent :) snuppa er 9 uker, så det blir litt sen kontroll.. Har vært på helsestasjonen hver uke for å veie henne, hun legger på seg ca 300 g i uka. Skikkelig storspiser! :)
lykke til :p min begynner å bli så tung at jeg ikke klarer å løfte han opp fra alle stillinger lengre. Må liksomn sette meg opp :eek: tror vi fant ut at han er 6 kg :eek:
 
L

lykke til :p min begynner å bli så tung at jeg ikke klarer å løfte han opp fra alle stillinger lengre. Må liksomn sette meg opp :eek: tror vi fant ut at han er 6 kg :eek:
Hehe! Frøkna her var ikke langt unna.. Veide 5770, lagt på seg 2,3 kg på 9 uker gitt ;) hun er så lang at hun ikke er spesielt bollete, men ser godt at hun har lagt på seg!
 
Hehe! Frøkna her var ikke langt unna.. Veide 5770, lagt på seg 2,3 kg på 9 uker gitt ;) hun er så lang at hun ikke er spesielt bollete, men ser godt at hun har lagt på seg!
Hvor lang er hun? :p føler jeg akkurat begynte på 62 og vurderer snart 68 xD pysjamasene er litt små i 62 xD
 
Hvor lang er hun? :p føler jeg akkurat begynte på 62 og vurderer snart 68 xD pysjamasene er litt små i 62 xD
Hun ble målt til 61, men hs mente hun var nærmere 62-63 cm. Ville ikke strekke bena helt. Er spent på hva hun blir målt til om 1 mnd! :)
 
Hun ble målt til 61, men hs mente hun var nærmere 62-63 cm. Ville ikke strekke bena helt. Er spent på hva hun blir målt til om 1 mnd! :)
Blir spennende :p vurderer festdrakt til småen men tror han må ha 68 xD har babynest målte innvendig mål til 63 å når han lå der uten å strekke helt ut så er det bare 1-2 cm ledig plass :p
 
God kveld! Er det flere enn meg som har fått lyst på noen av premiene i Topp 100-konkurransen? Kunne gjerne ha vunnet alt, jeg :D
 
Nå sover snuppa igjenn .. så jeg skal kose meg bittelitt :p
 

Vedlegg

  • 1431589176754.jpg
    1431589176754.jpg
    65,8 KB · Visninger: 21
Åh, jeg gleder meg til å bytte til sportsdelen på vogna! Lillemor liker virkelig ikke bag'en og det er bare hyl og skrik fra første meteren som trilles.. (Storebror var likedan.)

Er så misunnelig på de som har vogn-babyer, og som kan trille lange, koselige turer.. Her har vi mer og mer gått over til bare å bruke bæresele.
 
Back
Topp