Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Oooj! Wow!! Så fin! Flink du er!Vis vedlegget 113433Helgens prosjekt Bursdagskake til en strikkeglad venninne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooj! Wow!! Så fin! Flink du er!Vis vedlegget 113433Helgens prosjekt Bursdagskake til en strikkeglad venninne
Takk Må øve meg litt, for har plNer om å lage kake til velsignelsen for lillesnupp selv! Iiiiik, spørs om jeg tørOooj! Wow!! Så fin! Flink du er!
Vi bruker tørre hjemme og våte på farten. Kun testet disse i tørrNoen som har prøvd de her? Kjøpte de i går, og er fornøyd så langt! Kosta jo bare 10,- på vitus apotek! uten parfyme og parameter. De tørre er også veldig gode, men synes det er mer praktisk med de våte, og han reagerer ikke noe på det så Vis vedlegget 113594
Da bør du prøve de våte også, for å ha med på farta tenker jegVi bruker tørre hjemme og våte på farten. Kun testet disse i tørr
Det skal jeg teste utDa bør du prøve de våte også, for å ha med på farta tenker jeg
lykke til min begynner å bli så tung at jeg ikke klarer å løfte han opp fra alle stillinger lengre. Må liksomn sette meg opp tror vi fant ut at han er 6 kg6 ukers kontroll idag! Spent snuppa er 9 uker, så det blir litt sen kontroll.. Har vært på helsestasjonen hver uke for å veie henne, hun legger på seg ca 300 g i uka. Skikkelig storspiser!
Hehe! Frøkna her var ikke langt unna.. Veide 5770, lagt på seg 2,3 kg på 9 uker gitt hun er så lang at hun ikke er spesielt bollete, men ser godt at hun har lagt på seg!L
lykke til min begynner å bli så tung at jeg ikke klarer å løfte han opp fra alle stillinger lengre. Må liksomn sette meg opp tror vi fant ut at han er 6 kg
Hvor lang er hun? føler jeg akkurat begynte på 62 og vurderer snart 68 xD pysjamasene er litt små i 62 xDHehe! Frøkna her var ikke langt unna.. Veide 5770, lagt på seg 2,3 kg på 9 uker gitt hun er så lang at hun ikke er spesielt bollete, men ser godt at hun har lagt på seg!
Hun ble målt til 61, men hs mente hun var nærmere 62-63 cm. Ville ikke strekke bena helt. Er spent på hva hun blir målt til om 1 mnd!Hvor lang er hun? føler jeg akkurat begynte på 62 og vurderer snart 68 xD pysjamasene er litt små i 62 xD
Blir spennende vurderer festdrakt til småen men tror han må ha 68 xD har babynest målte innvendig mål til 63 å når han lå der uten å strekke helt ut så er det bare 1-2 cm ledig plassHun ble målt til 61, men hs mente hun var nærmere 62-63 cm. Ville ikke strekke bena helt. Er spent på hva hun blir målt til om 1 mnd!
Jaaa der var så mye fintGod kveld! Er det flere enn meg som har fått lyst på noen av premiene i Topp 100-konkurransen? Kunne gjerne ha vunnet alt, jeg
Det så helt fantastisk godt ut!Nå sover snuppa igjenn .. så jeg skal kose meg bittelitt