Er først den siste mnd det har vært sånn, de fleste mnd sov hun kun på meg, og så måtte vi holde hun fast, armer, ben og hodet men plutselig løsnet det tar vel ikke lange tiden før hun tuller det til igjen
Hun har ålt siden hun var 5,5 mnd gammel, har fått opp farten veldig og fyker av gårde før du rekker å snu deg nå øves det på fult å krabbe, ikke lenge før hun klarer det tror jeg, og hun øver seg på å reise seg opp. Sitter nokså støtt de gangene vi setter hun, men setter seg ikke opp selv enda.
Hos dere da?
De er noen luringer disse små min har vært veldig vanskelig å legge. Hysterisk når han ble lagt ned. Kun sovne på puppen.. Rundt 5 Mnd. Begynte han å åle i sirkel. Nå åker han kjempe fort i sirkel. Kommer noen cm bak. Ikke knekt koden på å komme fremover enda. Han tar det vist veldig med ro fremdeles bare bagdel i vognen
Her åler hun også i ring kommer seg fremover når det er noe hun absolutt vil ha tak i, ellers gidder hun ikke men nå har hun begynt å løfte rumpa og kommer seg litt opp i krabbestilling før hun sklir bakover, spennende å følge med på