Skravlingstråd :)

Noen som er begynt med dåpsplaner?
Jeg er starta med innbydelser og koldtbord. Leter på nett etter fine dekorasjoner/duker etc til selskapet :)
Har booket kirke og lokale, men må bytte dato for svigers er bortreist da. Hadde vært kjekt å få vite det på forhånd. Ellers er fint lite planlagt. Vet ikke hvem som skal være faddere eller hva vi skal servere ennå.
 
Noen som er begynt med dåpsplaner?
Jeg er starta med innbydelser og koldtbord. Leter på nett etter fine dekorasjoner/duker etc til selskapet :)
Vi skal ikke ha dåp, men barnevelsignelse:) Datoen er 31 mai, og jeg har handlet inn til innbydelser idag! Tenkte å få begynt på de imorra mens snuppa sover:) Også har jeg begynt å "øve" meg litt på kake til festen! Lagde denne til en venninne som fødte forrige uke for å øve meg litt,ImageUploadedByBV Forum1428444793.372616.jpg en liten gave til vi kom på barselbesøk:)
 
Vi skal ikke ha dåp, men barnevelsignelse:) Datoen er 31 mai, og jeg har handlet inn til innbydelser idag! Tenkte å få begynt på de imorra mens snuppa sover:) Også har jeg begynt å "øve" meg litt på kake til festen! Lagde denne til en venninne som fødte forrige uke for å øve meg litt,Vis vedlegget 111376 en liten gave til vi kom på barselbesøk:)
Wow! Så flink du er! :) utrolig fin kake, likte pynten godt :)
 
Drømte i natt at jeg var hos den samme gynekologen som under svangerskapet og hun sa jeg er gravid og har termin 17 desember :eek: hehe, godt det var en drøm. Jeg vil ha to tette ja, men de skal få slippe å gå i samme klasse tihi...
Huff, jeg har plutselig angst for at jeg faktisk er gravid! Hadde ubeskyttet sex her om dagen, første gang etter fødsel. Eg fulammer, baby er 6 uker så det er vel lite sannsynlig. Men jeg ble jo så lett gravid sist.... Haha, hvis det hadde vært tilfelle vet jeg ikke hav jeg hadde gjort!! :D
 
Huff, jeg har plutselig angst for at jeg faktisk er gravid! Hadde ubeskyttet sex her om dagen, første gang etter fødsel. Eg fulammer, baby er 6 uker så det er vel lite sannsynlig. Men jeg ble jo så lett gravid sist.... Haha, hvis det hadde vært tilfelle vet jeg ikke hav jeg hadde gjort!! :D
Hatt samme tankene selv! Hjelpes .. frøkna er 7 uker. Har hatt ubeskyttet sex flere ganger .. og plutselig er jeg blitt kvalm og svimmel ! Men jeg full ammer og hun er så liten enda så håper jeg er fredet mot graviditeter enda ! :)
 
Noen som er begynt med dåpsplaner?
Jeg er starta med innbydelser og koldtbord. Leter på nett etter fine dekorasjoner/duker etc til selskapet :)
Tips: på ebay kan du kjøpe billige personlige servietter. Akkurat som på festservietten.no bare billigere

På epla.no fant jeg ei som broderer navn og dato på sløyfen til dåpsljolen:)
 
Vi skal ikke ha dåp, men barnevelsignelse:) Datoen er 31 mai, og jeg har handlet inn til innbydelser idag! Tenkte å få begynt på de imorra mens snuppa sover:) Også har jeg begynt å "øve" meg litt på kake til festen! Lagde denne til en venninne som fødte forrige uke for å øve meg litt,Vis vedlegget 111376 en liten gave til vi kom på barselbesøk:)
Oj så flink du er!:)
 
Vi skal ikke ha dåp, men barnevelsignelse:) Datoen er 31 mai, og jeg har handlet inn til innbydelser idag! Tenkte å få begynt på de imorra mens snuppa sover:) Også har jeg begynt å "øve" meg litt på kake til festen! Lagde denne til en venninne som fødte forrige uke for å øve meg litt,Vis vedlegget 111376 en liten gave til vi kom på barselbesøk:)
Så flott kake! Flink du er :)
 
Back
Topp