Skravlingstråd :)

Hei hei! Har vært litt oppslukt de siste dagene :) Vår lille jente kom til verden 23/2 klokka 21:15, veide 3142 gram og var 49 cm lang :D Verdens vakreste lille pike, som får skryt for at hun er så sterk og fin :)
Gratulerer så masse! Nesten helt like mål som min lille gutt:)
 
Synes det er veldig stille her. Fikk selv den 10.2. Og har vært inne og lest hver dag. Men ikke mye nytt. Begynte å lure på om noen Hadde opprettet noe andre steder.
 
Synes det er veldig stille her. Fikk selv den 10.2. Og har vært inne og lest hver dag. Men ikke mye nytt. Begynte å lure på om noen Hadde opprettet noe andre steder.
Det har vært en gruppe på face lenge, men jeg tror ikke noen flere har forlatt denne gruppa siden tidlig i høst. Folk er vel bare travelt opptatt med babyen sin? Kanskje ikke alle har like stort behov for gruppa når de ikke lenger ligger å ruger. :) Litt kjedelig når det tynnes ut i gruppa selvfølgelig.
 
Kjedelig ja. Håper at det tar seg litt opp igjen når ungene blir litt større
 
Det har vært en gruppe på face lenge, men jeg tror ikke noen flere har forlatt denne gruppa siden tidlig i høst. Folk er vel bare travelt opptatt med babyen sin? Kanskje ikke alle har like stort behov for gruppa når de ikke lenger ligger å ruger. :) Litt kjedelig når det tynnes ut i gruppa selvfølgelig.
Hva slags gruppe på face? Noe for feb-15 eller?
 
Når beibisen ser meg rett inni øynene og smiler og gjentar der et par ganger, er det ikke så vanskelig å være våken på natten :D
 
Her var det stille... Jeg har et spørsmål som jeg håper noen her inne har svar på ;-) jeg har liggende 2 pakker med multivitamin for gravid/ammende, kan jeg ta disse selv om jeg ikke ammer?
 
Her var det stille... Jeg har et spørsmål som jeg håper noen her inne har svar på ;-) jeg har liggende 2 pakker med multivitamin for gravid/ammende, kan jeg ta disse selv om jeg ikke ammer?
Tror ikke det skader Akuratt :p er jo bare kosttilskudd som er basert på behovene for gravide og ammende ;)
 
Flere som går på diett her? Blir snart gal.. Mini reagerer på kullsyre, melk og løk. Spiste pesto på mandag og da var hun våken omtrent hele natta.. Ville ikke drikke mye av gangen heller, var nok pestoen som satt litt smak på melka..
Drømmer om sterk mat, Pepsi Max og sjokolade..
 
Har ikke prøvd meg på sterk mat enda, men har funnet ut å holde meg laaaangt unna mat med sauser! Ikke nok med at lillejenta reagerer på det, mem keg blir jo helt ferdig i magen selv! :p
 
Flere som går på diett her? Blir snart gal.. Mini reagerer på kullsyre, melk og løk. Spiste pesto på mandag og da var hun våken omtrent hele natta.. Ville ikke drikke mye av gangen heller, var nok pestoen som satt litt smak på melka..
Drømmer om sterk mat, Pepsi Max og sjokolade..

Her reagerer også småen på kullsyre, melk og løk.. Og sjokolade og krydder. Drømmer om en stoor melkesjokolade og iskald Pepsi max her å ;)
 
Nope, ikke ennå i allefall. Foreløpig er det visst bare jeg som reagerer på ting (mageubehag med det meste, både melk og kullsyre).
 
Off, sånn er det her og. Kullsyre, løk, sjokolade og sterk mat må jeg holde meg unna. Ellers blir det skrikekonsert og masse mageknip stakker:(
Og jeg som elsker Pepsi Max, sjokolade og løk<3 hehe:(
 
Back
Topp