Flere enn meg som har pakket om fødebagen 100 ganger? blir aldri enig med meg selv hva jeg skal ha med og ikke.... :-\
Har kun pakket den én gang - mangler papirene og lader til mobilen (men trenger de, så får ikke pakket de ned ennå).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som har pakket om fødebagen 100 ganger? blir aldri enig med meg selv hva jeg skal ha med og ikke.... :-\
Har også bare pakket en gang. Har tenkt flere ganger at jeg burde sjekket den en gang til, men ikke kommet så langt endaHar kun pakket den én gang - mangler papirene og lader til mobilen (men trenger de, så får ikke pakket de ned ennå).
Impregnert vogna? Det har jeg ikke tenkt på.. Hmm., er det noe alle burde?Da er base og bilstol montert i bil! Vogna er omsider kommet hjem igjen og er impregnert også har jeg og storesøster funnet frem noen av de gamle lekene hennes
Det lure eg og på?Impregnert vogna? Det har jeg ikke tenkt på.. Hmm., er det noe alle burde?
Det hørtes jo veldig lurt ut ingen som anbefalte oss det, men er jo ikke forseint å gjøre noe med enda takk for tips!Jeg har brukt denne impregneringa ble anbefalt det da vi kjøpte vogna for 5 og et halvt år siden og den har holdt seg kjempefint i farge og har vært super enkel å vedlikeholde i forhold til flekker osv i mine øyne ser vogna vår helt ubrukt ut og vi har brukt den MYE til storesøster
Der må jo være detEr det ingen som har født i helgen?
Ingen som har oppdatert da?!Der må jo være det
Nei tror de fleste her inne har forsvunnet til andre sosiale medier . :/Ingen som har oppdatert da?!
Nei tror de fleste her inne har forsvunnet til andre sosiale medier . :/
Ja, jeg har liksom vært innom hver dag. Men ikke vært så aktiv på å skrive. Nå føler jeg at det bare er jeg som skriver Hehe.. Dagene er lange nå! Bare går og venter...Liker ikke! Jeg trives her jeg! veldig stille for tiden også.. men skjønner jo at det blir nedprioritert når man har hendene fulle med den lille
Gratulerer så myeHei hei! Har vært litt oppslukt de siste dagene Vår lille jente kom til verden 23/2 klokka 21:15, veide 3142 gram og var 49 cm lang Verdens vakreste lille pike, som får skryt for at hun er så sterk og fin
Hei hei! Har vært litt oppslukt de siste dagene Vår lille jente kom til verden 23/2 klokka 21:15, veide 3142 gram og var 49 cm lang Verdens vakreste lille pike, som får skryt for at hun er så sterk og fin
GratulererHei hei! Har vært litt oppslukt de siste dagene Vår lille jente kom til verden 23/2 klokka 21:15, veide 3142 gram og var 49 cm lang Verdens vakreste lille pike, som får skryt for at hun er så sterk og fin