Skravlingstråd :)

Har kun pakket den én gang - mangler papirene og lader til mobilen (men trenger de, så får ikke pakket de ned ennå).
Har også bare pakket en gang. Har tenkt flere ganger at jeg burde sjekket den en gang til, men ikke kommet så langt enda :p
 
Kanskje på tide å legge seg? Greit å være opplagt dersom det skulle skje noe på natta :D begynner å bli klar kjenner jeg..... :p
 
Jeg har brukt denne impregneringa :) ble anbefalt det da vi kjøpte vogna for 5 og et halvt år siden og den har holdt seg kjempefint i farge og har vært super enkel å vedlikeholde i forhold til flekker osv :) i mine øyne ser vogna vår helt ubrukt ut :) og vi har brukt den MYE til storesøster :)
 

Vedlegg

  • 1424674987577.jpg
    1424674987577.jpg
    48,6 KB · Visninger: 17
Jeg har brukt denne impregneringa :) ble anbefalt det da vi kjøpte vogna for 5 og et halvt år siden og den har holdt seg kjempefint i farge og har vært super enkel å vedlikeholde i forhold til flekker osv :) i mine øyne ser vogna vår helt ubrukt ut :) og vi har brukt den MYE til storesøster :)
Det hørtes jo veldig lurt ut :) ingen som anbefalte oss det, men er jo ikke forseint å gjøre noe med enda :D takk for tips!
 
Liker ikke! Jeg trives her jeg! :) veldig stille for tiden også.. men skjønner jo at det blir nedprioritert når man har hendene fulle med den lille :)
Ja, jeg har liksom vært innom hver dag. Men ikke vært så aktiv på å skrive. Nå føler jeg at det bare er jeg som skriver :p Hehe.. Dagene er lange nå! Bare går og venter...
 
Hei hei! Har vært litt oppslukt de siste dagene :) Vår lille jente kom til verden 23/2 klokka 21:15, veide 3142 gram og var 49 cm lang :D Verdens vakreste lille pike, som får skryt for at hun er så sterk og fin :)

Gratulerer så mye :D
 
Back
Topp