Skravlingstråd :)

Det skjønner jeg veldig godt, du har jo noen uker igjen håper vi :) jeg har hatt det veldig tungt gjennom mesteparten av svangerskapet, men nå i de siste ukene har det blitt utrolig fysisk tungt. Vanskelig å reise seg opp, vanskelig å ligge, klarer ikke stå lenge om gangen osv. Vil heller ha han i armene mine snart :p tror de fleste blir litt utålmodige nå mot slutten, men det er bra det, så blir vi klare for fødsel og det som følger med :D
Ja, og jeg trur at jeg hadde vært utålmodig hvis jeg hadde vært veldig plaget. Så skjønner at dere som sliter bare er klare for å få babyen ut :)

Er så sjuuuuukt lei av å vokne hver morgen uten ett eneste tegn på at fødselen en gang er i nærheten... Føler jeg aldri kommer til å føde og at det jeg mest IKKE har lyst til, å bli satt i gang, kommer til å skje... 11 dager til termin.

Frustrert..

Lei..

Er så sjuuuuukt lei av å vokne hver morgen uten ett eneste tegn på at fødselen en gang er i nærheten... Føler jeg aldri kommer til å føde og at det jeg mest IKKE har lyst til, å bli satt i gang, kommer til å skje... 11 dager til termin.

Frustrert..

Lei..

Kjenner følelsen.. Har 14 dager igjen til termin selv - og har tanken om at storebror kom 11 etter termin surrende i bakhodet. Så er igrunn forberedt på 25 dager til før det skjer noe. (Blir vel til at man gransker hver vondt som kommer, bare sånn i tilfelle..)

Frustrert..

Lei..

Jepp, kjenner den følelsen! 3 dager over termin, men var like utålmodig i ukene før.

38+1 idag våkna inatt av magesmerter.. så ut av vinduet .. Så den nydelige fullmånen! sovna igjenn.. våkna idag tidlig nada nixs baby eller rier :p myten om at man føder nr 2 tidligere enn nr 1 er herved avkreftet har nå gått 9-10dager lengre gravid enn med første ;)

Jepp, kjenner den følelsen! 3 dager over termin, men var like utålmodig i ukene før.
men da er det ihvertfall maks antall dager til skatten din kommer nå ihvertfall!! hvor lenge er det det har lov å gå overtid her i Norge nå ?? :)

men da er det ihvertfall maks antall dager til skatten din kommer nå ihvertfall!! hvor lenge er det det har lov å gå overtid her i Norge nå ?? :)
Skal til overtidskontroll på onsdag, da er jeg 9 dager på overtid. Er vel max 12 dager man får gå. Håper jo jeg slipper overtidskontrollen, jm mente i alle fall at han mest sannsynlig kom før den :)

38+1 idag våkna inatt av magesmerter.. så ut av vinduet .. Så den nydelige fullmånen! sovna igjenn.. våkna idag tidlig nada nixs baby eller rier :p myten om at man føder nr 2 tidligere enn nr 1 er herved avkreftet har nå gått 9-10dager lengre gravid enn med første ;)
Jeg håpte at denne fullmånen skulle sette i gang litt hos meg, men jeg sov tungt gjennom hele natten. Ikke en gang en liten murring eller kynner What so ever;)

Blir spennende å se hvor lenge din nr 2 holder seg i magen, siden første kom tidlig :)

Jeg håpte at denne fullmånen skulle sette i gang litt hos meg, men jeg sov tungt gjennom hele natten. Ikke en gang en liten murring eller kynner What so ever;)

Blir spennende å se hvor lenge din nr 2 holder seg i magen, siden første kom tidlig :)
Jeg pakka til og med resten av sykehusbagen jeg pga fullmånen! Vi ble plutselig overtroiske hele gjengen her hjemme haha :p flere som trodde jeg skulle føde. Kjente absolutt ingenting... :p

Helt sykt igrunn, jeg var sint og lei igårkveld når jeg posta innlegget lenger oppe om null tegn til noe som helst. I hele natt har jeg hatt murringer og gått på do hundre ganger. Har vært masse slim og jeg tror litt av proppa gikk :p kom et plopp i do, og såg en hvit/blank klump som sank til bunns.. Så gikk fra null tegn til 2 iallefall. Nå er jeg helt normal igjen og ingen tegn, men fikk iallefall merke på noe inatt. Endelig!

Helt sykt igrunn, jeg var sint og lei igårkveld når jeg posta innlegget lenger oppe om null tegn til noe som helst. I hele natt har jeg hatt murringer og gått på do hundre ganger. Har vært masse slim og jeg tror litt av proppa gikk :p kom et plopp i do, og såg en hvit/blank klump som sank til bunns.. Så gikk fra null tegn til 2 iallefall. Nå er jeg helt normal igjen og ingen tegn, men fikk iallefall merke på noe inatt. Endelig!
Hurra, kanskje det skjer noe snart :D

Jeg pakka til og med resten av sykehusbagen jeg pga fullmånen! Vi ble plutselig overtroiske hele gjengen her hjemme haha :p flere som trodde jeg skulle føde. Kjente absolutt ingenting... :p
Man begynner jo å bli litt desperate nå som det nærmer seg ;)

Så kjekt at du begynner å kjenne noe. Litt mer motiverende å gå rundt når du vet at ting er på gang :)

Ja, humøret har steget litt etter jeg har begynt å kjenne på noe :p men tørr fortsatt ikke håpe på noe i nærmeste fremtid.
i nærmeste fremtid blir det nok uansett noe.. om det er 2-3 dager eller 2-3 uker til :P sååå kommer det ihvertfall en baby soon! fordiom det ikke virker sånn ;) jeg føler at dette hele bare er en drøm nesten og at man ikke kan føde babyer alikvell og at det er ingenting som heter og være gravid :P haha

i nærmeste fremtid blir det nok uansett noe.. om det er 2-3 dager eller 2-3 uker til :P sååå kommer det ihvertfall en baby soon! fordiom det ikke virker sånn ;) jeg føler at dette hele bare er en drøm nesten og at man ikke kan føde babyer alikvell og at det er ingenting som heter og være gravid :P haha

Ja såklart :p blir jo satt igang senest om 21 dager. Tenkte mer på de nærmeste 2-3 dagene. Har så inderlig lyst at det skal skje "naturlig", og siden jeg har såå lyst til det, så er det typisk at det blir igangsetting.. Blæ :( haha ja, jeg vokner hver morgen å bare, åjaa jeg er gravid jeg ja!

Hehe, ser det er mange utålmodige her nå:)
trøst dere med at det har vell aldri skjedd siden tidenes morgen at babyer ikke kommer ut- for ut skal de jo ;) gled dere bare! Lykkefølelsen er overveldende :Heartblue:Heartred:Heartblue det er jo bare helt fantastisk med baby :love2

Back
Topp