Hærlig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både og, faktisk ^^ På en måte så kan hun gjerne bli litt lenger i magen, på en annen måte så er det ubehagelig å stå, sitte, gå og liggeAndre som er utålmodige her? Jeg er 38+4 idag, og alt er bare ekstra tungtvanskelig å puste og vanskelig å bevege seg! Går bare og håper at han kommer snart, men ser ingen tegn i det hele tatt bortsett fra litt murringer nå og da
![]()
Det høres litt bedre ut hehe. Vet det er mange som synes det er koselig å ha den lille i magen ogsåBåde og, faktisk ^^ På en måte så kan hun gjerne bli litt lenger i magen, på en annen måte så er det ubehagelig å stå, sitte, gå og ligge... Så må veksle mellom de gjennom dagen. . 39+0 i dag
![]()
Føler det på akkurat samme måte. Er 38 idag. Lei, tung og sliten! Og her er heller ingen tegn til at noe skal skje, utenom litt murringer. Kan ha masse murringer en dag og så to dager uten noe som helst. Har hatt litt gjennomsiktig slimete utflod (beklager detaljer) siste 2 dagene. Men ingen tegn til noe blodspor eller glassmanet aktig greier som andre beskriver. BlahAndre som er utålmodige her? Jeg er 38+4 idag, og alt er bare ekstra tungtvanskelig å puste og vanskelig å bevege seg! Går bare og håper at han kommer snart, men ser ingen tegn i det hele tatt bortsett fra litt murringer nå og da
![]()
Koser meg veldig med henne i magen, ja, selv om det er slitsomt nåDet høres litt bedre ut hehe. Vet det er mange som synes det er koselig å ha den lille i magen ogsåjeg er bare veldig veldig klar, og føler jeg har mer plager enn at det er koselig. Også vil jeg selvfølgelig gjerne se han snart! Titter inn på babyrommet hele tiden og bare lengter
![]()
Jeg har ikke blitt utålmodig enda. Men er bare 36+6. Er mest redd for at han skal komme nå, har to dager igjen på jobb før permisjon og gleder meg veldig til å ha litt fri og tid til å ordne på før han kommerAndre som er utålmodige her? Jeg er 38+4 idag, og alt er bare ekstra tungtvanskelig å puste og vanskelig å bevege seg! Går bare og håper at han kommer snart, men ser ingen tegn i det hele tatt bortsett fra litt murringer nå og da
![]()
Jeg har ikke hatt det en gang jeg! Sjekker hele tiden hver dag. Jeg har på følelsen at han kommer til å bli inni her så lenge han bare kanFøler det på akkurat samme måte. Er 38 idag. Lei, tung og sliten! Og her er heller ingen tegn til at noe skal skje, utenom litt murringer. Kan ha masse murringer en dag og så to dager uten noe som helst. Har hatt litt gjennomsiktig slimete utflod (beklager detaljer) siste 2 dagene. Men ingen tegn til noe blodspor eller glassmanet aktig greier som andre beskriver. Blah
Men det må være en god følelse, så da skjønner jeg at det er både og for degKoser meg veldig med henne i magen, ja, selv om det er slitsomt nåGodt å høre flere enn meg er og sniker på barnerommet og tingene til de små ;p
Det skjønner jeg veldig godt, du har jo noen uker igjen håper viJeg har ikke blitt utålmodig enda. Men er bare 36+6. Er mest redd for at han skal komme nå, har to dager igjen på jobb før permisjon og gleder meg veldig til å ha litt fri og tid til å ordne på før han kommermen det kan jo hende jeg begynner å bli litt utålmodig om et par uker og! Hehe... Men så har jeg ingen plager eller noe å klage på da, kroppen spiller på lag, og har gjort det hele svangerskapet
![]()
Tungt - det kan jeg skrive under på! Er 40+1 i dag, og er fryktelig sliten. Bekkenløsningen har blitt utrolig mye verre den siste uken, og klarer ikke å stå på beina med en gang etter å ha lagt i sengen eller på sofaen. Bare det å reise seg fra sofaen er et mareritt på grunn av bekkensmerteneJeg har ikke hatt det en gang jeg! Sjekker hele tiden hver dag. Jeg har på følelsen at han kommer til å bli inni her så lenge han bare kansiste innspurt nå som kjæresten min sier, men fader så tungt det er!
![]()
Huden her har allerede sprekt, fått masse strekkmerker og det gjør veldig vondtIngen slimpropp eller noe her heller enda.. bare masse med kynnere og "menssmerter" dere skjønner hva jeg mener ?idag er jo den dagen jeg har tippet på at nurket skulle komme hele tiden men neida
så nå tipper jeg 14 februar i stedet en liten kjærlighets baby ?
å vist han ikke kommer innen da så får det bare Være
jeg holder på og sprekke bokstavelig talt huden er så stram at det er smertefullt! Ingen strekkmerker enda da faktisk. .
Disse kynnerne med menssmerter kan være ganske så plagsomme! Jeg får dem alltid når jeg har lagt meg. Den 14 feb. er vel nesten akkurat på termin for deg, er det ikke? En kjærlighetsbaby er ikke dumt å fåIngen slimpropp eller noe her heller enda.. bare masse med kynnere og "menssmerter" dere skjønner hva jeg mener ?idag er jo den dagen jeg har tippet på at nurket skulle komme hele tiden men neida
så nå tipper jeg 14 februar i stedet en liten kjærlighets baby ?
å vist han ikke kommer innen da så får det bare Være
jeg holder på og sprekke bokstavelig talt huden er så stram at det er smertefullt! Ingen strekkmerker enda da faktisk. .
Fredag den 13. er en lykkedag for mange, så kanskje det blir det for deg også?Huden her har allerede sprekt, fått masse strekkmerker og det gjør veldig vondtsvir, klør og smerter. En kjærlighetsbaby høres litt bedre ut enn en fredag den 13endebaby som jeg har som termin haha
![]()
Skjønner akkurat hva du mener med bekkenløsning og smerter derTungt - det kan jeg skrive under på! Er 40+1 i dag, og er fryktelig sliten. Bekkenløsningen har blitt utrolig mye verre den siste uken, og klarer ikke å stå på beina med en gang etter å ha lagt i sengen eller på sofaen. Bare det å reise seg fra sofaen er et mareritt på grunn av bekkensmerteneSer ut som mini trives veldig godt inni her, og det er vel og bra, men nå kan han gjerne begynne å tenke på å komme
![]()
Hvis han kommer den dagen så blir det jo definitivt en lykkedagFredag den 13. er en lykkedag for mange, så kanskje det blir det for deg også?![]()
Skjønner akkurat hva du mener med bekkenløsning og smerter derjeg fikk det veldig tidlig og har slitt med det gjennom nesten hele svangerskapet. Og nå som jeg er så innmari tung så gjør det vanvittig vondt hele tiden, men jeg har også lagt meg opp teknikker og posisjoner da hehe
helt enig, de kan komme ut nå. Nå er det jo bare kosing der inne
![]()
Haha sant det! LurtJeg har funnet ut at ullsokker er veldig bra å gå med inne, for da slipper jeg å løfte beina når jeg gårTrenger bare å subbe/skli bortover, og da sparer jeg meg for ekstra vondt.
jo akuratt en uke før termin faktisk er 39+3 den 14 februarDisse kynnerne med menssmerter kan være ganske så plagsomme! Jeg får dem alltid når jeg har lagt meg. Den 14 feb. er vel nesten akkurat på termin for deg, er det ikke? En kjærlighetsbaby er ikke dumt å få![]()