Skravlingstråd :)

Når man for once in a lifetime har barnefri og oppdager at man sitter og hører på her kommer Julius på spotify :P

Hva for noe godt skal dere spise idag?
Blir nacho her, håper ikke BabyTiger reagerer på krydder- dropper løken....

Her blir det spaghetti :) Får krysse fingrene for at du kan spise akkurat det du vil :D

Hehe, ser det er mange utålmodige her nå:)
trøst dere med at det har vell aldri skjedd siden tidenes morgen at babyer ikke kommer ut- for ut skal de jo ;) gled dere bare! Lykkefølelsen er overveldende :Heartblue:Heartred:Heartblue det er jo bare helt fantastisk med baby :love2
Det er i alle fall en liten trøst :P ;)

vi skal ha Fajitas :D kjenner fler venninder som har måtte droppe løken pga amming av bebisen :/ første min reagerte faktisk ikke på det han :)

Jeg ser på Call the midwife på Netflix og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Ellers skal jeg lage pai og bake prinsessekake :D Egentlig ingenting, altså, bare gå rundt og dille hjemme. Deilig å ha slike dager innimellom.

Så kjekt med babybesøk, da!
Hva er call the mid wife?

Hva er call the mid wife?
En serie fra BBC som handler om jordmødre på 60-tallet som jobber på en sykestue i den fattige delen av London. Syntes den var veldig koselig :) Du finner den på Netflix.

Skal sjekk neste gang jeg får netflixen for meg selv;)

Hva er det dere gjør i dag da? I dag har jeg vagget meg en liten tur med hunden og kjæresten mens det var sol. Det var så deilig å kjenne solen varme:). Nesten så jeg fikk lyst til å ordne i hagen:). Det er meldt snø igjen til helgen, så det får vel vente en god stund til før jeg starter med det:)..

Hva er det dere gjør i dag da? I dag har jeg vagget meg en liten tur med hunden og kjæresten mens det var sol. Det var så deilig å kjenne solen varme:). Nesten så jeg fikk lyst til å ordne i hagen:). Det er meldt snø igjen til helgen, så det får vel vente en god stund til før jeg starter med det:)..
La meg nettopp nedpå for 3. gang i dag, men de andre to gangene har jeg vært våken, nå tror jeg det blir en blund ;) Det regner som bare det her... :p

La meg nettopp nedpå for 3. gang i dag, men de andre to gangene har jeg vært våken, nå tror jeg det blir en blund ;) Det regner som bare det her... :p
Tror nesten jeg blir med på den. Jeg er så trøtt og sliten at det svir i øyne nå:). Du får sove godt:)

Tror nesten jeg blir med på den. Jeg er så trøtt og sliten at det svir i øyne nå:). Du får sove godt:)
Takk i lige måde :D Jeg er ikke trøtt egentlig, men må greie å holde meg våken gjennom Hundepatruljen i kveld :)

Brrrr kaldt i huset etter stormens herjinger i natt, først Ole, nå Dole og imorgen Doffen haha... Bare å fyre i ovnen :)
Ligge på sofan med god morgen Norge, får helsesøster på hjemmebesøk idag :) Blir koselig, er så fornøyd med helsesøsterrn i kommunen ;)

Irriterer meg noe så grenseløst over været for tida! Vinden vanskeliggjør husarbeidet! Liker å få hengt ut puter, dyner, pledd og gulvmatter når jeg vasker, men det går jo ikke nå! Da blåser det bare sin vei! OG det er ikke i nærheten så deilig å legge seg i sengeklær som ikke er luftet når rommet er rent.! ARG!! Dagens utblåsning......

Pappaen her i huset ser ut til å ikke få ønsket sitt oppfylt - med lett dato å huske på lillesøsters bursdag. 15.02.15 hadde passet perfekt (storebror har 10.04.10), men her er det lite tegn til action. Jaja, hun kommer når hun kommer, alt annet er i allefall klart.

Flere enn meg som har pakket om fødebagen 100 ganger? :-P blir aldri enig med meg selv hva jeg skal ha med og ikke.... :-\ :-P

Back
Topp