Når man for once in a lifetime har barnefri og oppdager at man sitter og hører på her kommer Julius på spotify
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha diggelo- tror jeg hørte på Sabeltann cd i bilen om poden var med eller ikke i laaaangt tidNår man for once in a lifetime har barnefri og oppdager at man sitter og hører på her kommer Julius på spotify
Her blir det spaghetti Får krysse fingrene for at du kan spise akkurat det du vilHva for noe godt skal dere spise idag?
Blir nacho her, håper ikke BabyTiger reagerer på krydder- dropper løken....
Kaptein sabeltann har jo mange festlige sanger da hihiHaha diggelo- tror jeg hørte på Sabeltann cd i bilen om poden var med eller ikke i laaaangt tid
Det er i alle fall en liten trøstHehe, ser det er mange utålmodige her nå
trøst dere med at det har vell aldri skjedd siden tidenes morgen at babyer ikke kommer ut- for ut skal de jo gled dere bare! Lykkefølelsen er overveldende det er jo bare helt fantastisk med baby
vi skal ha Fajitas kjenner fler venninder som har måtte droppe løken pga amming av bebisen :/ første min reagerte faktisk ikke på det hanHva for noe godt skal dere spise idag?
Blir nacho her, håper ikke BabyTiger reagerer på krydder- dropper løken....
Hva er call the mid wife?Jeg ser på Call the midwife på Netflix og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Ellers skal jeg lage pai og bake prinsessekake Egentlig ingenting, altså, bare gå rundt og dille hjemme. Deilig å ha slike dager innimellom.
Så kjekt med babybesøk, da!
En serie fra BBC som handler om jordmødre på 60-tallet som jobber på en sykestue i den fattige delen av London. Syntes den var veldig koselig Du finner den på Netflix.Hva er call the mid wife?
La meg nettopp nedpå for 3. gang i dag, men de andre to gangene har jeg vært våken, nå tror jeg det blir en blund Det regner som bare det her...Hva er det dere gjør i dag da? I dag har jeg vagget meg en liten tur med hunden og kjæresten mens det var sol. Det var så deilig å kjenne solen varme. Nesten så jeg fikk lyst til å ordne i hagen. Det er meldt snø igjen til helgen, så det får vel vente en god stund til før jeg starter med det..
Tror nesten jeg blir med på den. Jeg er så trøtt og sliten at det svir i øyne nå. Du får sove godtLa meg nettopp nedpå for 3. gang i dag, men de andre to gangene har jeg vært våken, nå tror jeg det blir en blund Det regner som bare det her...
Takk i lige måde Jeg er ikke trøtt egentlig, men må greie å holde meg våken gjennom Hundepatruljen i kveldTror nesten jeg blir med på den. Jeg er så trøtt og sliten at det svir i øyne nå. Du får sove godt
Flere enn meg som har pakket om fødebagen 100 ganger? blir aldri enig med meg selv hva jeg skal ha med og ikke.... :-\