Andre som bruker app her? Min ramler ut hele tiden. Har iphone.
♡Overgangen feb/mars♡
Har samme problemet! Utrolig irriterende, satser på at det kommer en oppdatering snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre som bruker app her? Min ramler ut hele tiden. Har iphone.
♡Overgangen feb/mars♡
Ja :/ trøtt heile dagen herAndre som er veldig trøtte om dagen? Tung i hode og stort sett alltid sliten!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Andre som er veldig trøtte om dagen? Tung i hode og stort sett alltid sliten!
Syns det er så tungt! Er i koma. Vil gjøre så mye, men orker ingentingJa :/ trøtt heile dagen her
Ja, jeg er slite og trøtt for det meste. Energien varer aldri lenge om gangen. Var sånn de andre svangerskapene også. Husker energien kom tilbake i løpet av de siste tre ukene før fødselen sist.Andre som er veldig trøtte om dagen? Tung i hode og stort sett alltid sliten!
Huff, da blir det et laaangt svangerskap :-D Får bare lytte til kroppen!Ja, jeg er slite og trøtt for det meste. Energien varer aldri lenge om gangen. Var sånn de andre svangerskapene også. Husker energien kom tilbake i løpet av de siste tre ukene før fødselen sist.
Ja langt og slitsomt. Mitt tips er å ikke vente for nærme jul med å ta juleshoppingen i år siden det begynner å bli tungt i desember og dermed ekstra slitsomt.Huff, da blir det et laaangt svangerskap :-D Får bare lytte til kroppen!
Er mye trøtt kunne sikkert sovet hele dagenAndre som er veldig trøtte om dagen? Tung i hode og stort sett alltid sliten!
Da er vi to!Er mye trøtt kunne sikkert sovet hele dagenhåper på mer energi snart
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Uff da, krysser fingrene for deg at det bare er midlertidigHei hei! Jeg har ikke sovet godt, men jeg har sovet lenge, og det er nesten like bra.
I dag, midt i uke 15, kastet jeg opp for første gang! Håper bare at det er omgangssyke og ikke en ny trend..
Tusen takk!Uff da, krysser fingrene for deg at det bare er midlertidig
♡Overgangen feb/mars♡
Hei. I dag hadde jeg oul. Og alt var bra med mini. Ble flyttet fra 1 feb til 31 jan da. Og det blir en liten gutt☺☺☺☺ happy☺☺
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
HærligHei. I dag hadde jeg oul. Og alt var bra med mini. Ble flyttet fra 1 feb til 31 jan da. Og det blir en liten gutt☺☺☺☺ happy☺☺
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, for en fin og rørende serie. Så heldig vi er!!Såg dere ønskebarn på tv norge?
♡Overgangen feb/mars♡