Skravlingstråd :)

Alt bra med bebis, men vi fikk ikke vite kjønnet :( Bebisen lå med ryggen mot magen min, og hadde i tillegg navlestrengen mellom beina :)

Skriver på mobilen

Alt bra med bebis, men vi fikk ikke vite kjønnet :( Bebisen lå med ryggen mot magen min, og hadde i tillegg navlestrengen mellom beina :)

Skriver på mobilen
Hurra for at alt var bra med den sjenerte bebisen din :D

Så utrolig at slik er mulig å få til! :)

Kjenner noen som har celler på frys. De har ett igjen og synes det er vanskelig å ikke skulle prøve sette det inn. De tenker på det som ...barn... På en måte. At hvis de ikke bruker det siste så er det et søsken som aldri fikk sjansen. Får dere noe rådgivning rundt slike tanker?
Det ville jeg også tenkt. Er ikke det en sunn tanke? Det er jo et liv, men det kan selvfølgelig aldri bli til en baby uten å være i en livmor og feste seg.

Så utrolig at slik er mulig å få til! :)

Kjenner noen som har celler på frys. De har ett igjen og synes det er vanskelig å ikke skulle prøve sette det inn. De tenker på det som ...barn... På en måte. At hvis de ikke bruker det siste så er det et søsken som aldri fikk sjansen. Får dere noe rådgivning rundt slike tanker?

Hei. Ja det kjønn er jeg veldig godt. Vi har 4 på frys..så blir nok ikke brukt opp hoss uansett. 5 unger er vel litt i det meste laget Men privat så er det ganske god oppfølging. Jeg kunne ringe og skrive mld når tid som helst og fikk alltid gode svar og informasjon. Men det spørs vel hvor du går. Hausken var hvertFall veldig flinke.

Nå er vi i Hellas. Blir en uke i bryllup til noen venner. Så var vi på ultralyd i går og fikk vite at vi venter en nydelige og perfekt liten gutt (akkurat som jeg følte)☺ Glede å få slike nyheter og så reise på ferie:)

God helg ☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så stille det var her i dag!

Jeg sitter her og grååter etter å ha sett denne videoen, haha! Sååå skjønn!

Last edited:
Har sett gjennom maaaanga guttenavn og syns det er utrolig vanskelig... :P Spesielt siden det må gå på norsk og engelsk. Kan liksom ikke velge sære, norske navn som ikke kan uttales bra på engelsk :D

Skal på kino date ganske straks nå da. Se "Sin city - a dame to kill for"
Gledes! :)

-iPhone appen-

Flere som ikke har kjent spark enda? Jeg er 16+1 og venter nummer 2 :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hva driver dere med i kveld? Jeg har overnatting besøk av lillesøster :D

♡ Februar 2015 ♡

Flere som ikke har kjent spark enda? Jeg er 16+1 og venter nummer 2 :)

Sent from my iPad using BV Forum
Er 16+1 nå og har ikke kjent noe liv enda :/
Men er førstegangsfødende og har morkaka foran, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.

Ja ;) regner med morkaken har lakt seg foran denne gangen å .. kjente liv i uke 18 sist gang :) er 16+2 nå så regner med og kjenne snart håper jeg!

Er 16+1 nå og har ikke kjent noe liv enda :/
Men er førstegangsfødende og har morkaka foran, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.
Tenker nok kanskje at jeg óg har den foran. Det hadde jeg sist, så ikke umulig om det har skjedd denne gangen og. Jeg vet jo at babyen er der, så er vel bare å være tålmodig ja :)

Back
Topp