Skravlingstråd :)

Ja vi er kjempeheldige! Ble mer enn noen få tårer på meg! For en fin serie!

Hadde du villet adoptert om du ikke kunne få barn selv?

♡Overgangen feb/mars♡
Her og!
Jeg syns det er vanskelig å tenke i de baner i det heletatt. Jeg ville i hvert fall ikke levd et liv uten barn! Det vet jeg :) Du da?

Sent from my iPad using BV Forum

Her og!
Jeg syns det er vanskelig å tenke i de baner i det heletatt. Jeg ville i hvert fall ikke levd et liv uten barn! Det vet jeg :) Du da?

Hadde klart adoptert om jeg ikke kunne få barn selv:) har alltid sett for meg livet med barn, så ville ikke gitt opp å få det slik. Samme hvordan det ble slik:)

♡Overgangen feb/mars♡

Hadde klart adoptert om jeg ikke kunne få barn selv:) har alltid sett for meg livet med barn, så ville ikke gitt opp å få det slik. Samme hvordan det ble slik:)

♡Overgangen feb/mars♡
Er sant det! Et liv med barn er fantastisk på alle måter. Uansett :)

Ja vi er kjempeheldige! Ble mer enn noen få tårer på meg! For en fin serie!

Hadde du villet adoptert om du ikke kunne få barn selv?

♡Overgangen feb/mars♡

Ja, det var mange tårer under serien, spesielt når de fikk vite at de fikk adoptere. Vi har prøverør og det var en lang prosess, så vi kan ikke ta det for gitt å få barn.

Vi er kjempe heldige☺☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det var mange tårer under serien, spesielt når de fikk vite at de fikk adoptere. Vi har prøverør og det var en lang prosess, så vi kan ikke ta det for gitt å få barn.

Vi er kjempe heldige☺☺

Så bra det gikk for dere med prøverør:)

♡Overgangen feb/mars♡

Så bra det gikk for dere med prøverør:)

♡Overgangen feb/mars♡

Ja vi var veldig heldige. Fikk noen på frys også så ekstra godt å vite at vi slipper hele prosessen på ny. Vi er heldige som har så flinke folk i dette landet☺☺

Å går det ann?:) så bra!:)

♡Overgangen feb/mars♡

Yepp:) Hvis du får noen befruktningen som overlever prosessen med å dele seg i 4. Så kan du betale for å sette dem på frys☺ ikke alke som får noen ekstra på frys, så vi var heldige:)

Yepp:) Hvis du får noen befruktningen som overlever prosessen med å dele seg i 4. Så kan du betale for å sette dem på frys☺ ikke alke som får noen ekstra på frys, så vi var heldige:)

Hva koster noe slikt da, om jeg kan spørre?

♡Overgangen feb/mars♡

Hva koster noe slikt da, om jeg kan spørre?

♡Overgangen feb/mars♡

Selvfølgelig. Tror vi betalte ca i underkant av kr 40.000. Dette va inkl alt(hormoner, fryste egg, timer, etc) Vi hadde prøvd en stund og sto på venteliste på Haugesund kommunalt (tror det koster da ca 15.000 kr) men det var ett års ventetid så vi valgte heller å gå privat. Utrolig glad for at vi fikk det til, tilslutt

Selvfølgelig. Tror vi betalte ca i underkant av kr 40.000. Dette va inkl alt(hormoner, fryste egg, timer, etc) Vi hadde prøvd en stund og sto på venteliste på Haugesund kommunalt (tror det koster da ca 15.000 kr) men det var ett års ventetid så vi valgte heller å gå privat. Utrolig glad for at vi fikk det til, tilslutt

Såå glad på deres vegne!:D det var vel verdt 40000kr :D <3

♡Overgangen feb/mars♡

God morgen!! :) tidlig:p vokna før klokka og la meg for en gangsskyld ikke til å sove igjen! Kanskje jeg faktisk ikke får dårlig tid på jobb:p

♡Overgangen feb/mars♡

God morgen. Har sovet dårlig i natt, siden jeg både gruer og gleder meg til OUL i dag.. Vi har jo ikke hørt hjertelyd eller vært på tidlig ultralyd, så er redd noe skal være galt :( Gleder meg til å se babyen, håper bare alt er i orden :)

Skriver på mobilen

Så utrolig at slik er mulig å få til! :)

Kjenner noen som har celler på frys. De har ett igjen og synes det er vanskelig å ikke skulle prøve sette det inn. De tenker på det som ...barn... På en måte. At hvis de ikke bruker det siste så er det et søsken som aldri fikk sjansen. Får dere noe rådgivning rundt slike tanker?

God morgen. Har sovet dårlig i natt, siden jeg både gruer og gleder meg til OUL i dag.. Vi har jo ikke hørt hjertelyd eller vært på tidlig ultralyd, så er redd noe skal være galt :( Gleder meg til å se babyen, håper bare alt er i orden :)

Skriver på mobilen
Tipper alt er fint. Lykke til!

Takk, alt er nok i orden, jeg er bare sånn "worst case scenario"-jente :) Håper på å få vite kjønnet også i dag :) Hvis alt er i orden :)

Skriver på mobilen

Back
Topp