Skravlingstråd :)

Andre som er veldig trøtte om dagen? Tung i hode og stort sett alltid sliten!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Andre som er veldig trøtte om dagen? Tung i hode og stort sett alltid sliten!

Ja, jeg er slite og trøtt for det meste. Energien varer aldri lenge om gangen. Var sånn de andre svangerskapene også. Husker energien kom tilbake i løpet av de siste tre ukene før fødselen sist.

Ja, jeg er slite og trøtt for det meste. Energien varer aldri lenge om gangen. Var sånn de andre svangerskapene også. Husker energien kom tilbake i løpet av de siste tre ukene før fødselen sist.
Huff, da blir det et laaangt svangerskap :-D Får bare lytte til kroppen!

Huff, da blir det et laaangt svangerskap :-D Får bare lytte til kroppen!

Ja langt og slitsomt. Mitt tips er å ikke vente for nærme jul med å ta juleshoppingen i år siden det begynner å bli tungt i desember og dermed ekstra slitsomt.
Jeg har hatt termin i desember to ganger og har måttet ta juleshoppingen i begynnelsen av oktober. Nå tenker jeg oktober-november for å være sikker på å slippe at det blir et slit i desember.

Hei hei! Jeg har ikke sovet godt, men jeg har sovet lenge, og det er nesten like bra.
I dag, midt i uke 15, kastet jeg opp for første gang! Håper bare at det er omgangssyke og ikke en ny trend..

Hei hei! Jeg har ikke sovet godt, men jeg har sovet lenge, og det er nesten like bra.
I dag, midt i uke 15, kastet jeg opp for første gang! Håper bare at det er omgangssyke og ikke en ny trend..
Uff da, krysser fingrene for deg at det bare er midlertidig:)

♡Overgangen feb/mars♡

Uff da, krysser fingrene for deg at det bare er midlertidig:)

♡Overgangen feb/mars♡
Tusen takk!
Tror det er mest fordi jeg har presset kroppen mer enn jeg burde, er så mye å gjøre på jobb nå. I går var jeg hele dagen på befaring i et bygg som skal rives, og da måtte jeg bare legge meg ned og sove på et betonggulv i et nedlagt lager. Mulig det var et hint.

Jeg er også trøtt. Sover dupp nesten hver dag, og sovner i god tid før ti på kveldene..

Sent from my iPad using BV Forum

Hei. I dag hadde jeg oul. Og alt var bra med mini. Ble flyttet fra 1 feb til 31 jan da. Og det blir en liten gutt☺☺☺☺ happy☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så kjekt☺ Gratulerer så mye med en liten prins☺☺☺

Back
Topp